Nee eigenlijk niet, soms wel licht in t hoofd en duizelig.. Maar mn hb en bloedsuikers zijn prima dus daar kan t niet aan liggen.
Oké.. Hoofdpijn en duizelig KAN duiden op zwschapsvergiftiging.. Maar dan moeten de klachten wel ernstig zijn en heb je meestal nog meer tegelijk zoals pijn in de buik.. Denk dat genoeg drinken en rust nemen ook heel belangrijk is, zei mijn vk heb toch wel dezelfde klachten. Veel duizelig en zware armen en benen..
Ja ik had ook ff gebeld met mijn vk die zei dat ik nog niet bang hoefde te zijn voor zwangerschapsvergiftiging en ik maar even een stapje terug moet doen, dus meer rust. Ga ik ook echt doen, denk dat ik soms teveel wil.
Heel goed, ik had ook al gebeld hihi. Idd rust nemen is toch op heel veel klachten het antwoord gek genoeg! Je wilt idd vaak teveel..
Helloowww dames! Allereerst even antwoord op de vraag (ik weet niet meer van wie ) ja inderdaad wij verwachten na twee jongens nu ook een meid. Ik was helemaal in shock. Ik ging uit van een jongen en vond dit ook meer bij mij passen. Ben zelf ook net een jongetje. hihi... Ik moest heel erg wennen aan het idee dat ik een dochter zou krijgen. Eerlijk gezegd kan ik mij er nog geen voorstelling bij maken en ben ik er best nog steeds een beetje angstig over. Hier ook meerdere groei echo's gehad omdat ook mijn laatste zoon fors was. Nu valt 8 pond en 54 cm nog wel mee. (niet heel erg overdreven groot) maar hij heeft behoorlijk klem gezeten met zijn hoofd en schouders. Vandaar nu ook extra controle daarop (op mijn eigen aandringen) Meisjes blijken vaak wat kleiner te zijn. Vorige keer was ze tot op de dag af precies op de grafiek. Ben benieuwd of het klopt. Vandaag weer een mijlpaal. 38 weken zwanger Helaas wederom nog geen 2 uur geslapen. Morgen rond deze tijd hebben we de strip poging erop zitten! De kans is dus groot dat ik me morgen te ellendig voel om hier wat te plaatsen... Ga er niet van uit dat het de bevalling in gang gaat zetten, maar net als vorige keer gewoon wat meer (ja nog meer) voorwerk gaat opleveren... Wat een ellendig weer is het ook!!! jakkie.. Toch allemaal een fijne dag!!! xxx
@Matonneke Ik was het die het vroeg! Ik vind het wel erg leuk hoor, dat het een meisje is. Stiekem had ik er wel een beetje op gehoopt. Zo leuk na 2 jongens! Maar uiteraard was een jongen ook welkom geweest. Ik heb 12 februari een groeiecho. Ik ben benieuwd! Mijn 2e woog 4730 gr, maar was niet heel lang. Volgens de verloskundige voelt ze nu niet groot. Maar ja, dat zeiden ze de vorige keer ook... Succes met je strippoging morgen, hopelijk zet het zoden aan de dijk en mag je snel bevallen!! Op naar de roze invasie, haha!
@yan... ahaaaaa Dus u was de schuldige. hihi Als je mij van te voren had gevraagd of ik een voorkeur had dan had ik volmondig JA gezegd. Ik wou er graag dan nog een zoontje bij. Dit om meerdere redenen. Maar ik denk dat ik vooral bang was voor het onbekende. Ik kon me ook heel makkelijk een foto voorstellen met partner en drie zoons. maar een foto voorstellen met een dochter erbij vind ik nog steeds niet te doen.. Het is natuurlijk geweldig van "alle smaken" wat in huis te hebben. Ben ook meer dan blij dat we een dochter krijgen, maar eng vind ik het nog steeds. hihi och heden wat een geboorte gewicht. Ze zeiden toen ook van mijn oudste zoon dat hij maximaal 6,5 pond zou wegen. Nou meneer was 8 pond. Het schatten blijft maar lastig. Zolang ze het maar in de gaten houden. Kon jouw zoon wel normaal ter wereld komen? Mijn eerste moest met vacuum pomp gehaald worden en gup 2 moest eruit gewrikt worden. Hij had ook een gigantische navelstreng en moederkoek. Hij heeft vijf maanden lang liggen huilen (ik denk door zijn geboorte) zo sneu!!!! Hopen dat ze gelijk hebben en dat onze meisjes toch wat kleiner zijn dan hun broers... hihi we zullen zien!
@matonneke Grappig dat je er zo'n ander idee bij hebt! Ik kom uit een gezin met drie meiden en was juist een beetje 'bang' voor een jongen. Dat is helemaal weg hoor, hihi! Ik ben wel normaal bevallen, ingeleid, dat wel. Hij was er in 4 uurtjes. Helemaal geen problemen met het gewicht gehad, gelukkig! Het was vooral het dragen wat zwaar was. Veel rugpijn, bandenpijn enzo. Pittige bevalling voor jou dus! Dan hoop je idd dat ze wat minder zwaar is dan haar broers! Waar ga je bevallen? Ik in het Martini.
@yan... Wauw dapper hoor, ik had met 8 pond al extreem veel moeite. Ik kan me voorstellen dat alles dan heel erg zwaar voor je word. Dat is ook niet een klein beetje gewicht wat je mee moet torsen de hele dag. Nou waar ik ga bevallen hmmzz dat hangt er een beetje van af.. Ik wil heel graag thuis bevallen. Maar of dat er nog in zit? Heb het aanbod om mij begin volgende week in te leiden afgeslagen. Vandaar dat ze morgen alleen een poging tot strippen gaan doen. Maar ik zit er behoorlijk doorheen. Door alle voorweeën, harde buiken, niet slapen (al weken). Ik wil nu morgen gaan overleggen wat te doen. Heb natuurlijk ook nog twee knuppels rond rennen. Waar ik op hoop is dat ze thuis mijn vliezen willen breken net als bij mijn jongste zoon (die is binnen 70 minuten geboren na het vliezen breken) Waar ik tegen op zie is een bevalling in het ziekenhuis. Maar mocht het zover komen dan gaan wij naar het Refaja ziekenhuis in Stadskanaal. (waar ik ook bevallen ben van mijn oudste zoon) Ik weet niet meer wat te doen.
Lastig! Ik heb niks te kiezen, ik moet in het ziekenhuis bevallen. Ik vind het niet zo erg. Maar thuis is denk ik toch het fijnste! Ik vind het sinds week 27 ongeveer ook echt zwaar. Zo onhandig met de jongens. Aan rusten kom je echt niet toe, hoe vaak de vk het ook zegt! Ik hoop dat het strippen helpt morgen voor je!
@yan.. ja anderen hebben makkelijk praten he.. Je moet rust houden. Tsja euhm ja dat gaat goed als je er al twee hebt rondlopen. Ik krijg daar overheen vaak te horen maar jouw jongens zijn al groot. Dat is ook wel zo, maar ook die vragen de nodige aandacht. Zijn langer wakker en hebben weer heel andere behoeftes. Feestjes, speelafspraken, sporten. Dankjewel in ieder geval voor je succes wensen. Ben nu weer in de oefenweeën geschoten. Dus kom de avond wel weer door
Tuurlijk heb je het daar ook druk mee! Misschien scheelt het een beetje dat ze allebei naar school gaan, maar idd, je moet ze wel naar sport e.d. brengen. Mijn oudste is 4,5, de jongste wordt in maart 2 jr. We hebben ze dus best dicht op elkaar! Nu wil ik niks meer van je horen, hoor! Bevallen jij!
@yan ik laat niks meer van me horen.. hihi... Hier zit 14 maandjes tussen de jongens. Ok dan ga ik nu wel even druk zijn met bevallen (ahum) dus ik zeg tot morgen? hihi... Fijne avond dames!
@Matonneke Succes met bevallen vanavond/vannacht en we horen morgen wel hoe ze heet, weegt enzo! Haha!
** breekt even in** Hier een mama uit de provincie. Ik wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap!! Veel succes en plezier de komende maanden @Daphne1990 hihi ik geloof dat ik jou ken Met D en hond boris alles goed? Geniet van je zwangerschap meid! Liefs Claudia **en weg ben ik weer**
@Matonneke Hoe is het strippen gegaan? Hopelijk heeft het weeen opgewekt en ben je aan het bevallen! Of nog beter... dat je al bevallen bent!!