Wauw wat een prachtig meisje!!! Wat een fijn bericht van je, de trots en het genieten spat er van af! Heerlijk! (Alleen een vervelende borstonsteking dus... au... dat is zeker niet fijn...) Hier afgelopen dinsdag de 1e GUO echo in het UMCG gehad, alles zag er heel goed uit! Wat een opluchting zeg!! Nu op naar de afspraak bij de vk dinsdag!
Wat een mooi meisje zeg! En leuk wiegje ook! Liet het even aan m'n stiefdochtertje van 3 zien. Zegt ze, moeten wij ook zo een? Die vind ik leuk! Haha Ze heeft vandaag de baby echt gevoeld. Ze was zeer onder de indruk erg lief Gister naar de negenmaandenbeurs geweest. Erg geslaagd maar super vermoeiend zeg pff! Draagdoek van bykay gekocht, speelkleed woezel en pip, blauwe hoes met sterren voor de triptrap babysit. En nog wat kleiner spul
Goedemorgen dames!!! @ alle dames dankje dankje!!! @ML jeetje dat moet een heerlijk gevoel zijn. Op naar nog veel meer goeie echo's! @hilse hihi nou dan weet je wat je moet doen.. een hangende wieg maken. Leuke opmerkingen kunnen kinderen ook maken. Geweldig de 9 maanden beurs. Ik was anders ook wel heen gegaan maar goed dat was nu echt nog niet te doen. Leuk leuk leuk Hier gaat verder alles heel erg goed. Ayessa doet het prima. Ze is in 14 dagen 860 gram aangekomen. Lang leve de prima borstvoeding. Inmiddels is ze dus alweer 4110 gram. Het is een heerlijk meiske. Ik voel mezelf ook erg goed. Energie voor 10. Lichamelijk geen klachten meer. Nu moeten we na gaan denken over anti conceptie. Hoewel we nog wel graag een vierde kindje zouden willen omarmen lijkt het ons beter nog even te wachten. Hoewel vriendlief hier volgens mij niet eens zo heel erg zeker van is. We hadden afgesproken veilig te vrijen maar tot nu toe is daar nog niks van terecht gekomen. Ik wil geen pil en geen spiraal meer, omdat ik hier doorheen zwanger ben geworden. Condooms zijn aardig duur en gaat ook vervelen. maar wat wel? Nu snel de brood tafel voor zoons klaar gaan maken, want die zijn bijna vrij. Daarna Ayessa lekker badderen en voeden! Daarna misschien nog even weer verder schilderen. Kijken of ik het weer kan oppakken en kinder schilderijtjes kan verkopen!!!! Fijne dag dames! xxx