Hallo allemaal, Begin maar een nieuw november topic. Gister een licht positieve test! Ben zo blij! Zal even mijn verhaal vertellen. Ik ben moeder van 2 schatten van kinderen. In 2012 (juni) besloten mijn man en ik dat we graag nog voor en 3e wilden gaan. Resultaat was dat ik in augustus zwanger was. Helaas eindigde dit in een ma in oktober (10+5). Na ongeveer 6 weken onderweg te zijn geweest konden we er vanaf half december weer voor gaan. Nu dus in de 3e ronde weer zwanger! Ben nog wel voorzichtig blij. Was een hele lichte streep maar een streep is een streep Volgens de calculator ben ik dan op 2-11 uitgerekend. Hoop dat dit een gezellig topic gaat worden waar we lekker kunnen kletsen. Nu ga ik eerst maar lekker mijn bedje opzoeken.
Hoi! Ja hier ook een november mama Had donderdagavond al een heeeeeel licht streepje en die is elke dag wat donkerder geworden! M'n symptomen nemen ook meer toe. Ik ben 30 jaar en heb een zoontje van 22 maanden. Ik ben 5 nov uitgerekend. Vind het wel spannend weer! Heb jij al veel symptomen? Ik ben erg moe en met vlagen misselijk. Ga morgen de vk bellen voor een eerste afspraak. Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden na je ma. Wel heftig zeg, met 10+5 dagen.. En een derde! Wow, ook wel spannend je kinderen zullen het wel bewust meemaken wat heel leuk is! Weten zij er al vanaf? Of wacht je tot de 12 weken?
Meiden er loopt al een 1-15 nov topic Misschien gezellig als jullie je erbij voegen http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/421959-1-t-m-15-november-2013-a.html
Gefeliciteerd! Zag ook dat er al een topic blijkt te zijn van 1-15 nov. Zullen we daar verder kletsen??