Start Gonal f september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos79, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wie wil er met mij meekletsen?
    Ik zit vanaf maart 2015 in de MMM. Begonnen met Clomid; 50 en 100 sloegen niet aan. 150 Wel 1 keer maar daarna ook niet meer. Nu ga ik over op het spuiten van Gonal f, 75IE
    Eerst nog een mini vakantie en dan beginnen met het opwekken van de menstruatie. Ik zal over een week of 3 kunnen starten met de Gonal f.

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hoi Roos,
    Ik ga morgenavond voor het eerst starten met hormonen. Ik ga 75 eenheden spuiten van gonal iedere avond. Ik ben heel erg benieuwd of er bijwerkingen zijn en of mijn eitje er mooi van gaat groeien. Zou mooi zijn om eindelijk een eisprong op cylusdag 15 te hebben.

Wat is jouw ervaring met de gonal?

3. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goldfishie; Ik moest eerst nog wachten op mijn menstruatie. Vanavond ga ik voor het eerst Gonal f spuiten. Nog geen ervaringen dus, maar vind het allemaal best spannend.

Hoe is het bij jou gegaan? Jij bent nu ruim een week bezig?

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben inmiddels alweer ermee gestopt. Mijn lichaam reageerde er te goed op.
    Afgelopen maandag had ik fm1 op cyclusdag 8 en toen waren er al meerdere eitjes te zien en waarvan de grootste 15 mm was. Ik moest die avond 50 spuiten ipv 75. Dinsdagmiddag had ik fm2 en ik had 3 follikels zitten van 1x 17 en 2x 16 mm. De gyn doet geen iui met 3, dus ik kon er gelijk mee stoppen.

Gisteravond heb ik de pregnyl gezet en we gaan nu zelf aan de slag en dan weer hopen op goed nieuws.

5. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat je lichaam er te goed op reageerde zeg. Volgende ronde zeker met een lagere dosis beginnen dan, tenzij je over 10 dagen heel erg goed nieuws hebt natuurlijk :). Spannend hoor. Ik duim met je mee.

Ik had vandaag, op CD10, een eerste follikelmeting en mijn lijf lijkt er goed op te reageren. 2 Eitjes.....1 van 13,5mm en 1 van 10mm. Zondag of maandag weer terug voor een 2de follikelmeting.

6. Katrien1

Katrien1 Lid

7 nov 2014
    49
    0
    0
    Hoi meiden
    Misschien mag ik hier meekletsen?
    Ook gestart met gonal f, en na 7 keer 50ie gebruikt te hebben heb ik vanochtend al ovitrelle mogen spuiten. Vanavond en morgen gezellig maken dus! Fingers crossed dat het mn 1e ronde raak is!
    Hoe gaat het bij jullie?

7. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katrien1: Das al snel zeg, na 7 dagen!! Ik duim met je mee dat de eerste ronde meteen raak is.

Ipv zondag mocht ik zaterdag al terugkomen voor fm2 (cd 12) Er was wel groei, maar niet echt veel. De eitjes waren nu 15mm (rechts) en 12mm (links). Bms was amper dikker geworden, van 5 naar 5,2mm.

Vanochtend weer terug voor fm3. Het bms was ineens gegroeid naar 7mm en het eitje van 15mm was verdwenen. Ik heb dus hoogst waarschijnlijk zondag een spontane eisprong gehad, zonder ovitrelle te hoeven spuiten.

Gelukkig hadden we het van het weekend al wel gezellig gemaakt, dus dat wordt wachten nu.

8. Katrien1

Katrien1 Lid

7 nov 2014
    49
    0
    0
    Jaa was inderdaad ook sneller dan ik gedacht had, inmiddels in de wachtfase.... Ben wel misselijk, ook bij vorige keer toen ik zwanger bleek, maar ik zal het me wel verbeelden. Voorlopig wachten op menstruatie of tot we mogen testen. En jij ook dus Roos! Wat goed dat je toch gegroeid bms had en nu ook wachten :( Ik duim voor ons!:)

Deel Deze Pagina