Dat geloof ik ja! Woont je moeder in de buurt en weet ze dat jullie bezig zijn? Dan is het helemaal moeilijk lijkt me
Mijn ouders wonen ongeveer 2 kilometer bij ons vandaan. Ze weet dat we bezig zijn. Mijn moeder is helderziend en heeft toen ik gestopt ben met de pil gezegd dat ik in november zwanger zal zijn. De dag voordat ik testte liep ik samen met mijn moeder in het ziekenhuis en streek ze mij over de rug en keek ze mij heel blij aan, ik zo van wat is er? nee niks en een big smile dat ze had Dus denk dat ze het wel voelt. Maar doe lekker zo ze ongelijk heeft!
Ik ben nog niet bij de huisarts geweest. In augustus was ik er een keer voor iets anders en heb toen gezegd dat we hier mee bezig zijn, maar ik moest nog maar rustig aan doen ivm 'ontpillen' en als het na een jaar nog niet zover was dan kon ik terug komen. Probeer deze maand ovulatietesten en als het de volgende keer nog niet raak is ga ik toch maar weer terug. Al is het maar om rare dingen uit te sluiten. Geeft ook weer rust haha.
Wat een leuk en bijzonder verhaal Sher, dan is het helemaal moeilijk om niets te zeggen lijkt mij. Geeft ook wel een veilig gevoel denk is, zo van het komt wel goed anders zou ze het wel zeggen... Ik denk dat het zeker rust geeft Loez. Ik ben nu onder controle bij de gyna (omdat ik niet ovuleer en dus menstrueer), maar het geeft me heel veel rust dat ik weet dat wanneer het deze maand weer niet lukt ik direct terug kan komen en er verder wordt gekeken en behandeld. Dan weet je toch waar je aan toe bent en ik moet zeggen dat ik me in tijden niet zo rustig heb gevoeld omtrend het hele zwanger worden verhaal. Hoe was jou weekend Brondy?
Hoi hoi Ben ik weer, was gister nog vrij maar wel druk in huis dus geen tijd gehad om te kijken. Mijn weekend was erg leuk en relaxt, al moet ik toegeven dat de kerstmarkt minder geslaagd was dan ik hoopte. Wel hebben we heerlijk gewandeld en scheen de zon @plukkie Jullie ook een goed weekend gehad? @loez Ze zeggen inderdaad dat stress kan tegenwerken maar ben je nu niet al een jaar bezig dan? @sher Dat is zeker bijzonder, had jouw moeder toch even gelijk zeg
Hallow, @brondy, ik ben in januari met de pil gestopt en vanaf mei zijn we er echt mee bezig... deze maand ben ik begonnen met de ovulatietesten, maar er valt nog weinig te zien. Beide streepjes zijn zo licht, daar valt niks van te maken. Volgende maand ga ik toch maar naar de huisarts als er weer niks is... @plukkie, misschien een rare vraag maar hoe kan het dan dat jij geen ovulatie hebt??? Volgens de pendels zou het bij jou deze maand raak moeten zijn, hopen dat dat gebeurt dan hoef je ook geen andere onderzoeken te ondergaan
Tja Loez wist ik het maar. Mijn cyclus wil gewoon niet op gang komen Ze zeggen dat het ontpillen is, maar ik vind een half jaar best lang toch hoop ik dat het binnenkort op gang komt zeker omdat de pendels positief zijn voor december . Na ja december is nog 2 weken, dus hopen maar... en anders in januari terug naar de gyna en dan krijg ik extra hulp.
@ Plukkie nou ik hoop het ook voor je, met zoveel pendels moet het toch goed gaan @ Loez Oke, nog net geen jaar dus. Poeh, hoe hou je het vol. Wij hebben nu al besloten volgend jaar een verwijs brief te vragen voor manlief, dat hij zijn zaad kan laten controleren. @ Sher hoe is het nu met jou?? Hier gaat het redelijk. Gisteren belde mijn zusje dat zij een cyste of kieste (weet t zo niet meer ) heeft in haar buik. Het is al zo ver gevorderd dat 1 van haar eileiders/stokken verwijderd moet worden. Begin januari gaat zij onder het mes.
Aah bah wat naar voor je zusje! Met mij gaat alles goed, heb dinsdag de 1e echo, heb er zin in! Heb de vk gebeld dat ik echt niet nog 4 weken in onzekerheid wil zitten, en kon gelukkig eerder een echo krijgen! Als het goed nieuws is, hebben we ook wat leuks te vertellen met de kerst.
Ja het was behoorlijk schrikken. Toen zij mij belde en het vertelde hebben we even flink zitten huilen aan de telefoon (vooral mijn zusje). Ze vindt het toch wel erg eng. En tja als je dan je grote zus aan de telefoon hebt. Maar heb van mijn vader begrepen dat het nog niet helemaal zeker is of haar eierstok/leider eruit moet of niet. Is afhankelijk of hij eraan vast gegroeit is. Zegt mijn vader: als je aan de pil bent is de kans veel kleiner dat je het krijgt, hij moest eens weten Mijn zusje is niet aan de pil omdat zij tot aan nu nog nooit een vriendje heeft gehad, laat staan een scharrel. @ sher ah dat is mooi!! Krijg je met 12 weken ook nog een echo dan? @ plukkie hoe is het nu met jou?? Iedereen een goed weekend gehad??
tja hij moest eens weten Nou hopen dat het allemaal wel meevalt. Hoe was jou weekend verder? Wanneer krijg je nu een echo sher? Wel een leuk cadeau met kerst! Hier alles goed; heel druk weekend gehad wederom! Even naar Dickens geweest, 2 verjaardagen gehad, kerstgala gehad en nog kerstinkopen gedaan pff... nu weer even bijkomen op het werk
Heb morgen om 12:00 de echo? Hoop dat ik dan ook nog een echo krijg met 12 weken! Ben wel een beetje zenuwachtig, stel dat ze helemaal niks zien? Moet gewoon nog even geduld hebben! @Plukkie, jij bent druk geweest van het weekend! Ik ben samen met mijn moeder en schoonmoeder wezen kerstshoppen in Munster Was super gezellig! Ben alleen voor het eerst beroerd geweest dit weekend (uitgerekend nu ik met hun wegging)
@ sher Oei, hebben ze iets door gehad? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar als je beroert geweest bent dan komt het vast wel goed! @ plukkie Poeh jij hebt inderdaad een druk weekend gehad zeg ik ben ook nog bij het Dickens geweest. Zaterdagavond, voorafgaand van ons kerstgala en zondagmiddag. Hoefde beide keren niet in de rij te staan Zaterdag dus een kerstgala gehad in Deventer, gelukkig. Manlief kreeg last van een allergie (schaaldieren, wisten we niet). Dus moest hij eerder naar huis gelukkig wilde 1 van de zwangere dames hem wel even brengen. Zondag eerst ontbeten met de 2 andere stellen die bleven slapen en daarna nog naar Dickens. 's Avonds dansles in Enschede en toen was de dag al om. Vanaf vandaag t/m woensdag is manlief niet thuis en nu heb ik mijn vruchtbare dagen (als je rekening houdt met 27 dagen). Naja tis een beetje dubbel maar aan de andere kant vind ik het eigenlijk niet erg als het deze ronde niet lukt, want anders zou ik uitgerekend zijn vlak na manlief zijn verjaardag leek ons niet practisch.
Net mijn eerste echo gehad Wat bijzonder is dat hé! Alles zat op de juiste plek en het vruchtje was 8,6 mm. En het allerbelangrijkste het hartje klopt! Heb het zelfs nog even gehoord Ben echt super blij!
Hallo heb heel wat berichten om te lezen want was een lang weekend weg. Gelukkig gaat met Sher alles goed en dan ben ik de stresskip??? hihi Ik heb toch maar ff ovulatietesten geprobeerd en had vrijdag en zaterdag een dubbel streepje. Dus als het volgende maand nog niet raak is moet mijn vriend zijn jongens maar ff laten nakijken... Mag ook wel een keer na zo'n lange tijd wachten, scheelt wel dat er heel veel afleiding is voor ons... @plukkie; wat raar dat dat dan nog steeds ontpillen is... gelukkig kun je volgende maand bij de gyna terecht als het er nog niet is. Dan krijg je misschien iig wat meer duidelijkheid. Maar wacht deze maand maar mooi ff af want misschien is het niet eens nodig en is het al feest @brondy; wat naar voor je zusje, hopelijk is het niet zo ernstig dat ze daar later problemen mee krijgt. Wanneer weet je er meer van??
Kun je na 7 weken het hartje al zien kloppen Dat zal zeker bijzonder zijn ja. Wat fijn dat alles er goed uit ziet.. dat wordt een mooie kerst! Goed nieuws Loez! Nu hopen dat manlief raak heeft geschoten en anders inderdaad volgende maand even laten testen. Ben je druk met de kerstdagen? Nou Brondy hoe staat het ermee, al 2 strepen gehad op de ovu-testen of doe je ze nu bewust niet omdat jullie toch niet kunnen klussen
Heb het hartje niet zien kloppen, maar wel gehoord! Is idd heel bijzonder, hoop dat de vk mij nog een verwijzing geeft, zodat ik met 12 weken nog een keer kan komen! Dan valt er al veel meer te zien!
@ sher lijkt me wel fijn ja dat je met 12 weken weer mag komen. Leuk hoor dat je het hartje hebt horen kloppen. Eerde moest je ook echt niet komen volgens mij, want bij minder dan 7 weken is het lastig het hartje te vinden. @ plukkie heb de vorige ronde de laatste ovu-testen gebruikt, nu niks meer bijbesteld. Bewust niet. Denk dat het beter is zo omdat ik er anders te veel mee bezig ben. Maar aan mijn afscheiding te zien ben ik wel in mijn vruchtbare periode @ Loez Nou dat is al mooi. Je wilde niet eerder aan de ovu-testen? Als het ons in Januari/februari nog niet gelukt is, laten wij ook manlief zijn zaad nakijken. Vind het namelijk niet zo erg als het deze ronde niet lukt, de eventuele uitgerekende datum nu is absoluut niet handig voor ons