Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    @Plukkie, hoop voor hem dat het raak is anders weet hij niet wat hem overkomt haha. Ik ben druk met van alles en nog wat, niet zozeer met de kerstdagen want zo bijzonder vind ik het ook weer niet, gewoon 2 dagen waar je bij familie aan tafel schuift en zelf niks hoeft te doen, heerlijk!!

@Brondy; ik wou er niet te veel mee bezig zijn en heb daarom niet aan ovutesten gedaan. Ik dacht elke keer dat het wel zou komen en door pilgebruik wat langer zou duren. Heb ver van tevoren al voorspeld dat het bij mij heel lang zou duren. Maar ik vind november, december en januari niet een geschikte maand om te bevallen. Teveel verjaardagen en feesten in die tijd. Dus ik dacht als ik nu precies ga mikken met ovutesten kan het in september nog komen zeg maar... En toch vind ik 2013 ook niet een mooi jaar haha. Maar goed, heb niet veel te willen, gewoon afwachten...

2. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hihi.. nou dan hoop ik het ook voor hem Loez. De meeste mannen zijn nogal gevoelig voor gesprekken over niet zwemmend zaad! :D

Hoe gaat het met de andere dames...

Hier de afgelopen week in een emotionele achtbaan gezeten. Eerst werd me dinsdag verteld dat ik zeer waarschijnlijk 10 tijdelijke uren moest inleveren ivm bezuinigingen per 1 januari :$. Aangezien ik volgende week vakantie heb, moest ik al veel patiënten hiervan inlichten. Toen vertelde de collega waarmee ik zeer nauw heb samengewerkt 3 jaar lang dat ze per 7 januari gaat vertrekken, waardoor ook een aantal projecten op de toch staan :(....... Gelukkig donderdag erachter gekomen dat het bedrijf mijn contract (zonder mijn weten) omgezet heeft in vast en dus niet kan bezuinigen op mijn uren en dat ik de projecten met een collega mag voortzetten.. waarschijnlijk in de toekomst zelfs in een hogere functie waardoor ik ook nog eens meer geld ga verdienen!! :cool:
    Maar wat een week!
    Verder heb ik nu al 2 dagen een lage temp en pijnlijke borsten, maar nog steeds geen 2e steep op de ovu-test. Na ja, hopen op een kerstEI.

wat een verhaal he (moest het even kwijt)

liefs pluk

3. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    hey plukkie, wat een gedoe met je werk zeg. Weet er alles van, die onzekerheid die elke dag veranderd is niet goed voor de stemming. Maar uiteindelijk komt het wel weer goed. En idd hopen op een kertei haha.

Fijne dagen allemaal!!!

4. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    zo dames... de kerstdagen goed doorgekomen allemaal?

Heb je het de fam verteld Sher?

5. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ja en het was zo leuk, je had die koppies moeten zien! :D
    We hadden een beschuit zonder muisjes (de kleur weten we natuurlijk nog niet :p)
    En een fotolijstje met een gedicht:

Je kunt mij nog niet horen,
    Je kunt mij nog niet zien.
    Maar als ik wordt geboren,
    Mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?

Ooh ze zijn zo blij, dit was het mooiste kerstcadeau wat ze ooit hadden gehad! Dus het was een geslaagde kerst.

Hoe was jullie kerst?

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Plukkie
    wat een gedoe zeg met je werk, gelukkig is het toch nog goedgekozen eigenlijk? Behalve dat jouw collega weg gaat dan.

@ Sher
    wat een super leuk idee en gedicht! kan me voorstellen dat ze er versteld van waren.

Ik ben vrijdag voor kerst druk geweest met een taart, poeh, van half 12 tot half 7 aan gewerkt, maar hij was erg mooi en lekker ;)
    Zaterdag ben ik eerst met een vriendin wezen lunchen en 's avonds gingen we naar mijn oma. 1e kerstdag zaten we bij mijn schoonouders, was erg gezellig. Maar zij gaan een huis bouwen en wij zaten te discussiëren over hun toekomstige keuken, wordt er door svader gezegd: ja maar als de kleinkinderen komen logeren :$ heb ik maar even duidelijk gemaakt dat ze daar geen rekening mee hoeven te houden, want die komen er voorlopig nog niet. Beetje bot misschien maar anders komt het niet over. 2e kerstdag kwamen mijn ouders en zusje bij ons, hebben we gegourmet en cadeautjes uit gepakt. Hebben leuke bruikbare cadeautjes gekregen :)

Hier nog even wat foto's van de taart

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ooh wat een leuke taart Brondy, ik ben ook van plan om binnenkort een keer zo'n taart te maken... Is het heel moeilijk om de marsepein er om heen te krijgen enzo?

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Wat een leuk idee met dat lijstje en gedichtje sher. Wat zei je moeder.. 'ik wist het!'? of is ze zo niet:D

Wat een prachtige taart Brondy! en fijn dat de kerst goed is geweest.

Misschien wel een keer leuk om met zijn allen zo'n taart te maken. :D

Hier alles prima, morgen bel ik de gyna weer omdat ik nog steeds geen ovulatie of menstruatie heb gehad. Hopelijk kan ik snel terecht.

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    Dat is minder :( hopelijk kun je er snel terecht
    Eneuh dat is een leuk idee!!

@ sher
    Ik heb 2 kleuren en dat was toch best lastig, want je moet hem goed afsluiten anders droogt de taart uit. Dus als ik jou was zou ik 1 kleur doen dan kun je de taart bedekken met 1 grote lap. Ik had hulp van mijn buurvrouw, zij verkoopt dit soort taarten.

10. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Plukkie nee ze zei ik had natuurlijk wel zo'n gevoel, maar je weet het nooit zeker!
    @Brondy vind het knap hoor! Maar ga het binnenkort wel een keer proberen. Moet alleen nog even kijken waar je al die spulletjes kan halen. Dacht ergens in Hengelo.

Ben gister ook bij de VK geweest, en ik mag ook nog gewoon een echo met een week of 12 :D

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Om te beginnen allemaal de beste wensen voor 2012! Dat het een prachtig, poepluierrijk jaar mag worden:p!

@ Sher: Oh fijn.. ik heb zo'n moeder die dan meteen zou zeggen 'ik zei het toch, ik wist het!' :D
    De tijd vliegt, nog even en dan zit je al op 12 wk!

@brondy: Hoe gaat het verder met je meis? Al symptomen van een naderende menstruatie of iets anders;)?

En hoe gaat het met Loez, ik zie op je banner dat je 2 dagen overtijd bent. Nu wil dat bij jou geloof ik niet veel zeggen ;)

Hier grote frustratie omtrend de gyneacologen van DZ. Ik kan gewoon pas 24 januari terecht (na wat zeuren van mijn kant, anders was het 17 februari geworden :$) Toch te gek voor woorden! Na ja, nu maar hopen dat ik voor die tijd ovuleer en manlief raak schiet dan kunnen ze het meteen op de echo zien ;)

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi
    Jullie ook allemaal de beste wensen en dat het een vruchtbaar en liefdevol jaar mag zijn/worden

@ plukkie
    Wat :$ dat meen je niet?
    Nou maar goed je hebt lopen zeuren! En inderdaad hopelijk ovuleer je al voor de tijd.
    Hier beetje vreemde 'maand', heb mijn ei niet gevoeld volgens mij en had eerst ook geen last van mijn botsten. Wat ik de laatste 2 rondes wel had na mijn ei. Paar dagen later kreeg ik toch last van mijn (.)(.)
    Nu dus afwachten, zelf denk ik dat ik toch ongi ga worden deze week. Moet heel eerlijk zijn dat ik dat deze x niet erg zal vinden aangezien de eventuele uitgerekende datum voor ons echt ruk is ;)

Iedereen een goede jaarwisseling gehad?
    Wij wel, waren gewoon thuis maar samen met de buren. Uiteindelijk was het toch nog 4 uur voordat we in bed lachen

13. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    Hallo dames,
    Allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!
    Hier is het nieuwe jaar heel goed begonnen, ik kon vanmorgen testen en...........ZWANGER!!!!!!!!

14. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    Hier het bewijs, ben zooooo blij:D

15. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    En omdat 1 niet genoeg was...

16. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Jaaaah ik ben ook zo blij! :D
    Kunnen we samen lekker over allerlei kwaaltjes praten! Ben blij dat we dit samen mee maken. Heel bijzonder!

En dames nog een gelukkig nieuwjaar!

17. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    YES! en dat is 2! Gefeliciteerd Loez!! Leuk ook voor jullie werkgever, allebei zwanger! :D

Ik denk dat je gewoon zwanger bent nu Brondy :p, wanneer je het het minst verwacht is het altijd raak hihi.

Ik heb sterk het vermoeden dat ik vandaag ovuleer, dus ga vanavond flink aan de klus ;). Heb geen ovulatie testen meer, maar goed, ijdele hoop mag je koesteren toch! :)

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ loez
    Gefeliciteerd!!! Super zeg!! inderdaad een goed begin van het nieuwe jaar :)
    Wel erg leuk dat jullie nu samen zwanger zijn.

@ sher
    Jouw echo komt nu steeds dichterbij, spannend

@ plukkie
    Haha dat zal wat zijn zeg, maar ik ga daar niet vanuit ;)
    Tuurlijk mag dat, ik test nu ook niet meer. Miss dat ik ze komende maand maar weer ga aanschaffen. Heb nu echt geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen waren ;)
    Nog even geduld en dan weten we meer.. Zou leuk zijn als wij ook tegelijk zwanger zijn

19. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    zou zeker leuk zijn Brondy. Gaan we lekker samen op zwangerschapsYoga :p Ik denk dat ik ze ook nog even aanschaf. Vind de duidelijkheid toch wel prettig.

20. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    Dank je wel meiden, ben echt blij en vind het ook weer heel raar. De werkgever heeft er denk ik niet heel veel last van omdat mijn contract voor de tijd al afloopt :S ga gewoon lekker lang de ziektewet in.
    Hopenlijk gebeurt er bij jullie ook snel wat en kunnen we dit naar een andere topic verplaatsen...

Deel Deze Pagina