Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Wie heeft de eerste NOD nu?
    De mijn zal ongeveer 31 januari zijn, maar aangezien ik nu de eerste maand ben gestopt met de pil, is dat nog maar afwachten.... spannend allemaal hoor!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Welkom Sabje

Iedereen een goed weekend gehad?

Mijn NOD zal 4 feb zijn waarschijnlijk. Dus tot nu toe ben jij de eerste Sabje

3. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    O, nou, dat is leuk zeg, maar het duurt nog zoooo lang haha.
    Nu mijn vruchtbare periode, dus goed gebruik van maken :)
    Weekend was leuk, met sporten gewonnen en mijn moeder was jarig.

4. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Welkom Sabje en leuk dat je gezellig mee komt kletsen. Wat leuk ook dat we nu iemand in ons midden hebben die voor de 2e gaat, dat zal inderdaad wel een andere beleving zijn.

Mijn NOD is onbekend ;) maar volgende week ga ik naar de gyna dus dan hoop ik meer te weten. Heb nu in ieder geval al 7 dagen een hoge temp dus vermoed dat ik inmiddels wel een keer een ovulatie heb gehad... maar goed bij mij weet je het maar nooit. zw.test was in ieder geval witter dan wit :(.

Dit weekend weer lekker gezwommen, weer 2 p.r's dus ik ben lekker in vorm :D. En gisteren verjaardag van mijn moeder. Daar heb ik mooi even mijn trouwjurk doorgesproken met mijn oma (die gaat hem maken!). Iedereen was enthousiast dus ik ook :D. Grappig dat dat zo werkt he.

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ sabje
    gefeliciteerd!! Welke sport doe jij??

@ plukkie
    dan ben je wel super in vorm ja, gaat de goede kant op dus.
    Wat leuk dat jouw oma jouw trouwjurk gaat maken!! Hadden jullie nu al een datum of nog niet??
    Hoelang blijft je temp eigenlijk hoog na een ovulatie??
    Jammer dat de zw-test wit is gebleven :(

Zit hier een beetje te dagdromen op werk. Vrijdag avond vertrekken we naar frankrijk voor wintersport, heb er echt super veel zin in en denk daar dus nu de hele tijd aan. Ben stiekem alles al aan het voorbereiden.

6. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Leuk Brondy hoe lang gaan jullie?

7. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    @ brondy: oh dat is waar ook ja! Lekker hoor, even ertussenuit. Kan er wel geskied worden in de alpen dan :( Vorige week waren alle pistes dicht begreep ik.

We gaan op 14 juni trouwen (hopelijk met een dikke buik :D)
    Je temp blijft tot +/- 2 dagen voordat je ongi wordt hoger, dan zakt hij. Als je zwanger bent blijft hij hoog. Ik zit nu op dag 8 dus ben benieuwd.

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    Juni is een mooie maand om te gaan trouwen ;)
    Dat hoop ik ook voor je!!
    Dat klopt, maar dat is meer richting Oostenrijk. Waar wij heen gaan mag juist wel weer nieuw sneeuw gaan vallen, wordt nu een beetje ijzig. Lees ik op wintersporters.nl ;)

@ sher
    We gaan maar 3 dagen, maar zijn in totaal 5 dagen weg.
    Gaan met de bus, want anders lukt dat echt niet. Dit was de goedkoopste oplossing. En wij zijn beide niet zo groot dus dat ksn makkelijk :)

9. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    @plukkie: vind de tweede erg spannend, maar ben wel wat nuchterder nu om zwanger te worden, en luister niet naar mijn lichaam haha. Ik heb trouwens ook altijd bevestiging nodig of iets echt mooi is en kan er dan echt van genieten.

@brondy: ik doe aan korfbal, maar niet in een eerste team ofzo. In het tweede en we zijn wel fanatiek, maar hebben ook lol :)
    Veel plezier op vakantie!!!! Heerlijk, op mijn werk nu echt te druk om vrij te nemen :(

Hier aan het wachten op de NOD, ovulatie geweest, dus afwachten.... en dat duurt nog zoooo lang haha (ongeduldig blijf ik nog steeds)

10. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    @ brondy: Hihi, ja he :p
    Oh gelukkig dan kun je tenminste snowboarden/skien!

@ sabje: Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Hebben er misschien wat dames zin om in februari gezamelijk iets te ondernemen?! Wellicht zo'n mooie taart makens als die van Brondy laatst... Ik gooi maar een balletje op.

11. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Lijkt mij een leuk idee!

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Inderdaad leuk idee, als we taart gaan maken moeten we ff kijken wat een workshop kost. Ik zal ook ff met mijn buurvrouw overleggen

13. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    @plukkie: ik ben assistent-accountant, dus nu breekt de drukke periode aan.

Taart maken is een heel leuk idee, maar ik wil het forum liever anoniem houden, dus ik zal niet meegaan, ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar de verhalen, misschien dat ik het dan toch nog eens kan doen met een vriendin ofzo haha.

Ben wel een beetje bang dat ik er nu misschien te makkelijk over denk, de eerste keer had ik gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus (en dat na meer dan 10 jaar pil slikken) en nu heb ik weer anderhalf jaar de pil geslikt en ga er een beetje vanuit dat mijn cyclus gelijk weer regelmatig is. Moet ik eigenlijk niet doen.... Maar ga er wel vanuit dat het een half jaar duurt hoor, maar de hoop is er wel natuurlijk hihi

14. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hier even een update.

Ben zonet ongi geworden geloof ik... kan het nog niet helemaal geloven. Maar het is toch echt helderrood :$ Flinke menstruatiepijn ook.. Mijn temp was vanochtend nog wel hoog, dus dat vind ik dan weer vreemd.
    Volgende week net een afspraak bij de gyna, zal ik daar nu nog wel heengaan?!

@ Sher & Brondy: Leuk! Als jij dat wil uitzoeken brondy dan houden we het in gedachten.

@ Sabje: Prima hoor, wel grappig dat je meekletst in het overijsselse forum.
    Je weet het nooit, wellicht ben je gewoon gezegend met een goede cyclus. En anders komt het ook vanzelf wel, zoals je ziet.

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    Ben je nu nog ongesteld?
    Miss de gynaecoloog even bellen en vertellen dat je ongi geworden bent? Dan merk je vanzelf of je toch even langs niet komen of niet ;)
    Wel fijn toch, opzich?

Is goed ik zal even rondkijken wat er in de buurt is, want kan soms best prijzig zijn een workshop taart maken

@ Sabje
    Prima hoor...

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Yep nog steeds, flinke rug en buikpijn.. nu weet ik weer waarom ik aan de pil ging :D maar heb uitgerekend dat het wel kan kloppen (ongeveer) dus ben al wat minder ongerust. Ik zal vandaag even bellen.

17. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Vanochtend echo gehad, alles was goed de beeb groeit goed, en is net zo druk als zijn vader :) Bleef geen seconde stil liggen!

Bekijk bijlage 216174

Bekijk bijlage 216175

Op de onderste foto wordt nog even nara jullie gezwaaid! (het witte is het handje)

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Plukkie mooi dat je eindelijk ongesteld bent!

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden

Hoe is het met jullie??
    Een goed weekend gehad allemaal??

Mijn weekend wintersport was echt top :D
    Op vrijdag had het goed gesneeuwd, waardoor wij op onze aankomstdag (zaterdag) mooie pistes hadden, de andere 2 dagen ook hoor. En elke dag scheen de zon volop. Ben een paar x gevallen, maar op ijzige plekken, dus dat is niet zo gek eigenlijk.

Nou mijn temperatuur was vanmorgen wat gestegen, dus ben benieuwd.

20. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Het duurt zo lang na je ovulatie tot aan je NOD.... pfffff
    Als ik al niet ongesteld ben ga ik pas 1 februari testen, dan is mijn man jarig, zou een leuk verjaardagscadeau zijn haha
    Maar ja, is pas mijn eerste maand dus zal wel niet.

Deel Deze Pagina