@plukkie: Jammer genoeg weer verloren @brondy: Zit nu denk ik in de vruchtbarevperiode Vandaag op het werk geweest en mijn collega en ik kwamen erachter dat we beide bezig waren om zwanger te worden. Dat is leuk, een metgezel
Hallo Dames, Weer terug van weggeweest!!! Brondy Gefeliciteerd!!! Super dat het eindelijk gelukt is. Wanneer ben je uitgerekend??? Hier gaat alles goed, heb maandag de eerste echo gehad en hij bewoog mooi en heb echt duidelijke foto's meegekregen. Zo blij dat alles goed gaat!! @Sabje; heel toevallig dat je collega ook bezig is. Bij Sher en mij precies hetzelfde. Wij zijn ook collega's en wisten ook van elkaar dat we bezig waren. Nu zit er een maandje tussen de uitgerekende datum. Gelukkig zijn we vlak achter elkaar zwanger geworden. Maar het is heel leuk om alles te kunnen delen. Wat wel minder is is dat Sher overal vrolijk kan vertellen dat ze zwanger is en ik mijn mond nog dicht moet houden. Dat is soms wel erg frustrerend....
@ sabje: ah balen! Wat grappig dat je collega ook bezig is! Hopelijk raken jullie ook ongeveer gelijktijdig zwanger. @ loez: Wat leuk dat je er weer bent.. op vakantie geweest of zo? Haha, tja, nog krap 3 weken en dan kun je het ook vertellen toch? Maar begrijpelijk dat je het frustrerend vind het liefst wil je het van de daken schreeuwen natuurlijk.
@ Sabje Jammer dat je niet gewonnen hebt. Goed gebruik maken van je vruchtbare dagen dan hè! En grappig van de collega, dat zal hier niet gebeuren, zijn maar met 2 dames. De ander is net gepromoveerd, denk dat zij wel carrière wil maken. Wel is 1 van de vrouwen van mijn manlijke collega's zwanger maar die is volgende maand uitgerekend @ Loez Ik ben 12 oktober uitgerekend, dus nog wel dit jaar Haha ja dat lijkt mij ook frustrerend, hoewel jij t nu ook rustig kunt vertellen eigenlijk, aangezien je een mooie echo gehad hebt. @ Sher & Loez Hebben jullie al een buikje? @ plukkie Haha ja t weekend weg heeft denk ik ook geholpen, maar vooral t langer door klussen denk ik. En er minder mee bezig zijn helpt ook
@Brondy vind dat ik al wel een bolletje heb! Zal vandaag wel even een foto plaatsen ben vandaag 14 weken, dus weer tijd voor een foto momentje
Brondy: GEFELICITEERD!!!! Wat een fijn nieuws zeg, die vakantie heeft zeker goed gedaan, denk dat ik ook maar ga boeken haha Haha Loez: die tijd komt ook voor jou en dan is het van je collega alweer 'oud nieuws' Hoe doe je dat, er niet zo mee bezig zijn??? haha, langer doorklussen is geen probleem
Bekijk bijlage 221890 Mijn buikje met 14 weken! Hoop dat je een beetje mijn bolletje kan zien onder het jasje!
Zal ik de mijne ook ff plaatsen haha Ik heb een darmenbuikje hoor. De kleine is nog niet zo groot. Ik vertel het pas na 12 weken. En ik wil het eerst aan mijn vriendinnen en vrienden van mijn vriend zeggen voor de andere collega's het weten. Er wordt zoveel geluld op het werk dat mijn vriendinnen het anders via een ander horen. Dat is niet de bedoeling, wil het wel zelf vertellen. Ik praat mee in een september topic maar wat word daar veel gepraat zeg. In 1 dag minimaal 10 pagina's vol. Dat is bijna niet bij te houden. Dus had het wel een beetje gehad met de site haha en de eerste weken ben ik ontzettend moe geweest. Lag om 9 uur al te slapen op de bank. Maar ik ben weer terug, nog wel wat vermoeid maar niet meer zo erg.
och dames! mooie buikjes hoor.. Dit is de enige tijd in je leven dat je super trots bent op je buik volgens mij Geniet ervan Ik moet wel toegeven dat ik erg jaloers op jullie ben hoor
Inderdaad mooie buikjes dames!!! Haha plukkie heeft daar wel een punt Voor jou komt de tijd ook zeer snel (hoop ik)
Als ik zo de foto kijkt lijkt het wel of jou buik dikker is Loez.... Maar ik weet dat datin werkelijkheid niet zo is! Hihihi Zolang als alleen mijn buik groeit vind ik het niet erg, maar ben wel bang dat ik helemaal rond word, heb er wel aanleg voor!
Haha, goed dat je dat erbij zegt sher Maar loez je kunt jouw buik al goed zien, hebben ze op jouw werk nog niets door?
Vind ik ook Brondy.. en je houd je handen er ook zo mooi op Loez; als een echte zwangere dame Op de foto lijkt het echt al wel wat, maar goed je bent ook al 10 weken!
Ik heb mijn hand erop zodat het wat lijkt (dacht dat het wel mee zou vallen). Dit is wel 's avonds, overdag is het minder erg volgens mij. Mijn (.)(.) zijn behoorlijk gegroeid en daardoor sluiten de truitjes ook niet meer een op het tussenstukje. Vandaar ook de hand. Ik doe deze kleding natuurlijk niet naar het werk aan, maar de vorige keer toen iemand vroeg of ik ook zwanger was deed ik net of ik heel boos was. Dat ik wel wist dat ik ben aangekomen sinds ik gestopt ben met roken maar dat ie nou niet zo erg moest gaan overdrijven. Toen droop hij langzaam af haha. Paniekreactie van mezelf natuurlijk. Ik mag toch hopen dat je jaloers bent plukkie, anders was het niet goed haha. Over een paar maandjes loop jij er vast ook zo bij. Sher als je rond wordt geeft het niet hoor, ik rol je wel de stad in in de pauze