Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hopelijk doet het 'er niet mee bezig zijn' je goed Sabje en ben je snel terug om ons te vertellen dat je zwanger bent :).. succes.

Ik zal je ff pb'en Brondy.. een high tea gaat er wel in! Fijn dat je weinig kwalen hebt, hopen dat het zo blijft!
    We trouwen idd in juni; We vieren het in de Horst
    de fotograaf komt uit Nijmegen en doet het er voor de fun bij. Welke hadden jullie eigenlijk?
    Dus alles begint nu echt vorm te krijgen, wel grappig hoor. :D

2. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hai dames,
    We krijgen een dochter, en alles zag er goed uit!
    Alleen zal het nog even duren voordat ik ons prinsesje zal voelen, want mijn placenta zit aan de voorkant! Maar ben super blij dat alles goed is met ons meisje! :D

Hoe is het verder met jullie?

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    Wij hadden een fotograaf uit Enschede (zie www.bruidinbeeld.nl)
    Manlief wilde andere foto's dan anders, dus was erg lastig om een goede fotograaf te vinden. Maar gelukkig was hij bij het zien van deze foto's gelijk overstag :)

@ Sher
    Wat leuk dat jullie een meisje krijgen. Vertellen jullie het ook aan anderen? of houden jullie het voor jezelf??

Met mij gaat het best goed, vandaag toch weer iets meer misselijk en beetje last van buikpijn (soort spierpijn pijn ;)) Waarschijnlijk door de drukte van afgelopen weekend. Nu maar even rustig aan doen en vrijdag lekker vrij, dan hebben wij 's morgens de intake.

Hoe is het met de anderen???

4. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ooh iedereen mag het van mij weten! We vertellen alleen de naam en het geboortekaartje enz houden vertellen we niet.

En de soort spierpijn is heel normaal hoor Brondy.. Hoor iedereen er over klagen!
    Wanneer heb je de 1e echo?

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Wij willen ook wel weten wat het wordt, maar houden het wel geheim voor de rest. Althans dat gaan we dan proberen ;)

Maandag over 2 weken heb ik eindelijk de echo, dan ben ik net 9 weken. Aankomende vrijdag de intake.
    Ben vandaag echt slecht te pas :( teveel gedaan denk ik dit weekend.

6. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Wat leuk Sher en meisje! en je hebt ook al een naam bedacht begrijp ik?! Het wordt nu wel echt allemaal of niet..

Tja brondy je zal vanaf nu rekening moeten gaan houden met jezelf en de kleine ;) Hoe laat moet je morgen naar de verloskundige? Ik moet morgen naar de gyna namelijk...

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Denk wel dat het zo blijft, dat is echt een naam die wij allebei leuk vinden. En dat vinden we niet snel :D

Succes morgen bij de gyn. Wat is precies een follikelmeting?

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    haha ja dat is ook zo, maar ben nog nie zo snel moe dus dan doe je gauw 'teveel' ;)
    moet morgen om 9 uur bij de vk zijn
    hoelaat moet jij naar de gyna???

9. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    haha, heel herkenbaar Sher! Follikelmeting is een echo waarbij ze je eierstokken bekijken of er zich een ei vormt.

Ik moet om 10.30, dus dan zien we elkaar daar niet verwacht ik hihi.

10. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hoeis het gegaan Plukkie?

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Wat lief dat je ernaar vraagt sher.
    zoals verwacht. Helaas geen groot ei. Wel een heeeeleboel kleine dus dat is op zich positief. Nu weer aan de provera (menstruatie opwekker) en dan hopelijk weer net zo snel een menstruatie als vorige keer, dan kan ik snel weer aan de clomid (follikel/ei opwekker). Deze keer 10 mg ipv 5 dus hopelijk is 10 genoeg om een mooi ei te laten ontstaan :D Afwachten maar weer :(
    Ach ja, ik troost me met de gedachte dat ik deze maand toch liever niet zwanger wil worden. Bevallen/jarig zijn in de decembermaand is niet erg leuk.

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hmmmmm ik heb nu geen last van mijn borsten, alle dagen hiervoor wel. Moet ik mij zorgen maken???? :(

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Nee hoor meid... Heb ik ook gehad, geniet er juist van dat je er geen last van hebt! Kan morgen weer heel anders zijn.

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    En dat was inderdaad zo ;)

15. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    hihi wat een muts ben je toch ook brondy! :p

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Beetje wel he, maar gisteren en vandaag weer geen last van mijn boobs, dus toch weer ongerust. Denk dat ik pas gerust ben zo gauw ik de echo gehad heb maandagmiddag. (naja als hij goed is natuurlijk :p)

17. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    nog 4 dagen proberen te ontspannen dan het je meer zekerheid. Maar het zal allemaal wel goed zitten hoor

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    En brondy.. hoe was de echo? Alles goed?

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    ja het was allemaal goed op de echo :D
    Moest nog even kuchen van de echoscopist en toen bewoog de kleine, was echt zo bijzonder om te zien. Maar we hebben het hartje niet gehoord :( wel gezien hoor.

20. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    ah mooi! Nou gelukkig! Wordt wel echt he zo?!

Deel Deze Pagina