Omdat ze zeggen dat er maar 1 termijnecho vergoed wordt. Dus dan had ik volgens hem of een week eerder moeten komen, dan kreeg ik er nog 1. Of later dan wist ik gelijk hoe en wat rond de 12 weken. Hmmm snap je t nog?
Dat zeiden ze tegen mij ook, maar toch heb ik ze allebei wel vergoed gekregen. Hopen dat de vk je gewoon door stuurt voor een 12 weken echo!
Hier alles prima! Vandaag weer echo gehad en er waren 3 mooie eitjes aan het groeien. Hopelijk groeit er daarvan 1 uit tot een dik vet ei! Maandag weer een echo dus duimen maar! Dit weekend lekker in de tuin werken en zitten en verder helemaal niets doen! Heeerlijk! Jij dan?
ah dat is mooi, nou ik duim alvast voor je!! Hopelijk groeit er sowieso 1 goed door Hier gaat het oke, heb zo mijn ups en downs. vandaag niet zo'n hele goede dag, gister is t erg laat geworden en dat kan ik nu wel merken Vanavond gaan we ff naar de intratuin/tuinland, kijken voor plantjes, wat t kost enzo. Morgen gaan we naar Gooiker om daar de prijs te vergelijken en miss kopen. Zondag komt mijn schoonzusje met d'r vriend en gaan we het mooie nieuws vertellen
Hai dames heb gister de 20 weken echo gehad! Alles zag er gelukkig goed uit, en het is nog steeds een meisje! @Plukkie mooi dat de echo er goed uitzag, en hopen op een mooi paasei maandag @Brondy Leuk dat jullie het aan je schoonzus en vriend gaan vertellen. Hebben jullie het al aan meer mensen verteld?
@ sher Ja mijn schoonouders weten het sinds vorig weekend en woensdag heb ik het een goede vriendin van mij vertelt. Nu gaan we het steeds meer mensen vertellen
nou mijn schoonmoeder moest gewoon huilen (wat ik lichtelijk overdreven vond maar al wel verwacht had) en mijn schoonvader was verrast maar vindt t ook erg leuk
ja inderdaad Hier gaat t prima en met jou?? Gisteravond mijn eerste hormonen huilbui gehad Manliefs ouders zijn zoooooo ongeduldig. Hebben tegen hun gezegd dat de rest van de wereld het pas na 2 april te horen krijgt. Hebben dan de controle bij de vk. Als alles goed is bellen of smsen we en dan horen jullie wel of jullie het mogen vertellen. Smsen ze potverdorie gisteren of het al bekend gemaakt mag worden :x hallo zijn jullie doof?????? Wij hebben het onze oma's en opa nog niet vertelt en ik vind het lullig als zij het van een ander te horen krijgen. (goh oma/mam wat leuk he dat u weer een kleinkind krijgt? Huh? van wie??) Was er gister heel onrustig over, dus met manlief over gehad en toen begonnen de tranen, stom he
Dan weet je dat het in ieder geval goed zit met de zwangerschap.. al die hormonen! Gisteren weer echo gehad en een mooi ei gezien van 19,7 dus die zal vandaag wel springen hoop ik. Vanavond ff klussen en dan hopen op het beste. Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend.
@ plukkie En klussen nog gelukt Mooi dat er een goed ei te zien was, hopelijk springt hij niet te vroeg. Wij zaten vanaf vrijdag in Duitsland, manlief had een wedstrijd. Zondag was het daar super mooi weer en heb ik heerlijk in t zonnetje gezeten. Maandag nog ff in huis aan de slag geweest en 's morgens controle gehad bij de vk. We hebben het hartje gehoord en ze zei dat mijn doorbloeding ook goed is. Dus gaan het een dezer dagen bekend maken aan iedereen (eindelijk) Hebben jullie nog wat leuks gedaan afgelopen weekend??
Ja het is gelukt hoor! Hopelijk heeft manlief met recht zijn zwemdiploma Mooi nieuws Brondy! Nog een paar weekjes en dat weet je wat het wordt of niet?! Lekker zonnetje gehad in Duitsland lees ik, nou hier was het weer slecht! Gelukkig het hele weekend druk geweest; wedstrijd gehad en zondag mijn verjaardag gevierd
Nog gefeliciteerd met jouw verjaardag!! (beetje laat) Hoe ging de wedstrijd?? hahah ja, hopelijk zwemmen ze de goede kant op En klopt, over 4 weken weten we wat het wordt, als t goed is.