Hihi geeft niet! Wedstrijd ging goed 1e en 2e geworden dus helemaal mooi! Ik hoop het ook, morgen bloed prikken en dan de 12e uitslag. Ik heb wel krampjes, maar ook dezelfde symptomen als wanneer ik ongi wordt. Dus ja ik wacht het af. Ga je het mensen vertellen wat het wordt?
dat is mooi zeg!! 1e en 2e!! Gefeliciteerd!! Nou hopen op een goede uitslag, mag nu wel een x, toch? We gaan proberen het voor ons zelf te houden en spreken de beeb nu al aan als hij. Dan is er straks ook minder verwarring Van t weekend gaan we naar de oma's en opa, om het te vertellen Jullie nog leuke plannen??
Nou ik heb zojuist het mooiste (verlate) verjaardagscadeau ooit gekregen! Ik ben ZWANGER! Wauw kan het nog niet geloven..
Jaaaaaaaaaaah wat een geweldig nieuws!!!! Kunnen we toch nog samen naar zwangerschapsgym of yoga ofzo Gefeliciteerd!!!! Ik duim voor een plakbeeb...
Jaa inderdaad, daarom heb ik extra mijn best gedaan . Nu kunnen we met zijn allen zwangerschapsperikelen bespreken Leuke foto trouwens Sher.
Dankje... Vroeg me trouwens af of je die foto ook groter kunt zien? Weet jij dat? Hoe voel je je trouwens? Al kwaaltjes?
Wel jammer dat je hem alleen klein kunt zien. Nog niet echt geloof ik... wat buikkrampjes alsof ik ongesteld moet worden en af en toe een beetje misselijk (al kan dit ook inbeelding van mezelf zijn). Wanneer merkten jullie de eerste symptomen op? @ brondy: ja en ik schrok donderdag nog even, want toen zei de gyna dat de zaadcellen aangetroffen tijdens de samenlevingstest stil lagen omdat de PH in mijn vagina te hoog was. En ik dacht net dat ik zwanger was... mijn temp was zo belachelijk hoog! Na ja, gelukkig heeft manlief superzaad
@ plukkie maar volgens jouw banner ben je nog maar 2 weken op weg, klopt dat wel?? dan heb je wel heel vroeg kunnen testen. Wanneer was je voor t laatst ongi?? Kan me voorstellen dat je dan ff schrikt, maar inderdaad gelukkig heeft vriendlief superzaad. Hihi wel leuk, trouwen jullie met z'n 3tjes Wanneer krijg je de eerste echo?? zal dan ook wel eerder zijn dan normaal toch?? Oja kwaaltjes??? euhm nou de krampen zoals jij beschrijft ook al vroeg natuurlijk. Maar misselijkheid kwam pas rond de 7 weken, aangezien dan je HCG flink begint te stijgen. Ga jij nog mee doen met Moeders voor Moeders??
Tja ik had me even vergist.. hihi.. met mijn naïeve hoofd dacht ik pas 2 weken te zijn, maar ben al 4 weken. heb het net aangepast Blijf het wel vreemd vinden dat je al zwanger bent vanaf het moment dat de cyclus begint, maar zo schiet het wel lekker op Ja leuk he! en op de 14e juni (onze trouwdag) ben ik precies 13 weken en gaan we het iedereen vertellen (als alles goed gaat) 11 mei echo.. dan zullen we weten of het goed zit. Ik heb me net opgegeven voor mvm Hoe gaat het met jou? een beetje in een rustige periode nu?
Hahah, ja vreemd toch wel he want officieel klopte jouw banner natuurlijk wel. Oh dat is dan helemaal leuk, nou hoop echt dat alles goed gaat. Krijg jij echo's bij de gyna? of moet jij ook naar Fetura? Dan ben je 8 a 9 weken?? Heel goed, stelt niet zoveel voor hoor mvm, maar ben wel blij dat ik nog maar 2 weekjes hoef Het gaat hier best goed eigenlijk. Geen enkel moment gehad dat ik boven de plee sotnd. Maar mijn buik groeit nog niet zo hard en daardoor begin ik mij dan wel een beetje zorgen te maken. Al weet ik bijna zeker dat dat niet nodig is, maar toch
Tja je bent natuurlijk erg fijn, vaak zie je dat het bij slanke mensen langer duurt voordat ze een buikje krijgen. Maar goed stressen hoort een beetje bij het moederschap begin ik nu te begrijpen. Ik ga naar het zwangerschapsspreekuur geloof ik.. is dat futura? Moesten jullie trouwen ook zoveel plassen?
euhm dat denk ik niet dan.. loop jij nog bij de gyna of bij een verloskundige?? Ik moest voor de echo naar Fetura, die zit niet bij het ziekenhuis in, maar aan de Nico Bolkesteinlaan 1. Had de echo met 9 weken en wilde er eingelijk nog graag 1 met 12 weken, maar dat deden ze niet helaas dus hebben nu bij een ander een echo gepland, met 16 weken dat geeft me dan toch weer wat meer rust, als alles dan goed is. Ja ik ben 's nachts wel eens wakker geworden dat ik heel erg moest plassen. Maar verder valt t hier nog best mee
Nee dat is inderdaad iets anders. Ik moet gewoon nog naar de gyna/verloskundige in het ziekenhuis. Je komt behoorlijk goed weg geloof ik of niet?!
hahah ja dat denk ik ook wel. Misselijkheid niet zo heel veel last van, behalve dat alles een verschrikkelijk nare nasmaak geeft. En niet al te veel hoef te plassen, al moet ik zeggen dat als ik thee of water drink juist wel weer veel moet Hopelijk krijg jij ook niet zoveel last van de misselijkheid.
Nou ja ik heb nog 3 weken te gaan voordat dit op zijn heftigst moet zijn, dus ik wacht rustig af. Ik heb gelukkig nog niet dat sommige dingen raar smaken of zo. Maak me wel zorgen of alles op de goede plaats zit, 4 weken wachten is dan opeens wel erg lang
slikken jullie trouwens nog extra vitamines of zo.. of iets anders? ik las net op voedingscentrum dat sommige vitamines handig zijn
@ plukkie ik slik de vitamines van de KV (speciaal voor zwangeren), daar zit alles in wat je nodig bent!! Ook foliumzuur, alleen iets te weinig vitamine D dus die mag je extra slikken maar als je melk drinkt of kaas eet dan hoef je geen extra vitamine D te slikken. Begrijp je het nog????