Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    meer kun je idd niet doen! vervelend al dat klussen ;)

Jullie een hele fijne vakantie gewenst!

2. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hey,

je zal nog wel op vakantie zijn denk ik?! en anders fijne vakantie gehad?

Hier even een kleine update: Maandag naar de Ha geweest vanwege een ontsteking op m'n schaamlip! Pijnlijk en frustrerend, want klussen zit er ook niet in.Toen ik er toch was heb ik maar meteen besproken dat ik nog steeds niet ongi ben. Ha heeft me direct doorgestuurd voor bloedonderzoek en toen daar niets uitkwam (behalve een verhoogde leverfunctie :() ben ik doorverwezen naar de gyneacoloog. Hier kan ik helaas pas over een maand terecht, maar goed, we wachten maar weer af.

liefs Pluk

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meis,

Ja ik was nog op vakantie, het was echt super :D

Wat naar van je infectie, nu helemaal weg??
    Goed van je dat je gelijk over je ongi bent begonnen, anders had je miss nog langer moeten wachten :$ maareuh wanneer kun je nu terecht bij de Gyna??

Hier gaat alles wel redelijk, nu nog paar dagen afwachten.
    We hebben wel flink geklust in de vakantie, had ovutesten mee en 2 dagen was hij positief, beide dagen geknuffeld, dus hopelijk.

4. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Heey!

Mooi en fijn dat de vakantie heerlijk was!

Ja hij is weg, bleek herpes te zijn :(, hoe ik eraan kom geen idee! Probleem is dat het altijd terug kan komen :x. Erg vervelend als je zwanger wil worden! daarnaast mag je geen kuur als je zwanger bent dus dat kan nog leuk worden.
    Maar goed, 8 november kan ik naar de gyna... ben benieuwd.

Ik duim voor je! Duim, duim duim.
    Al dat klussen zou toch wat op moeten leveren zou je zeggen! ;) voel je al verschijnselen?

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Getsie, wat balen zeg. Vooral als het terug komt tijdens je zwangerschap :(

Nou ik voel van alles, maar ben het wel aan het relativeren.
    De 1e x dat ik ongi werd na de pil had ik hevige buikkrampen, zoals ik altijd had voor de pil. De 2e x bijna niets beetje steekjes en dat was het, dus ik dacht, misss... maar helaas. De 3e x had ik last van mijn borsten en veel honger, maar dat bleek ook niets te zijn.
    Nu heb ik ook zere borsten, al de hele week. Maar ik geloof niet meer dat ik het voel aankomen dat ik zwanger ben of niet. Moet gewoon afwachten dat lijkt mij het beste.
    Net met afvegen had ik ook heel licht roze afscheiding :( hopelijk zet het niet door, maar ben d'r bang voor.

Je zou inderdaad denken dat veel knuffelen/klussen zou moeten helpen, maar nog steeds niets. Dus dan vraag ik mij toch af, wat doe ik niet wat de zwangere dames wel gedaan hebben???

6. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Jazeker en helemaal tijdens de bevalling, want dan wordt het zeker een keizersnee en daar zit ik echt niet op te wachten. Maar goed, voor het zover is....

tja, ik ken het gevoel. Ik denk inmiddels dat vrouwen die direct zwanger zijn toch echt tot de gelukkigen behoren. Zoals door velen al gezegd is... het is normaal dat het een jaar duurt. Het probleem is alleen dat je zo ongeduldig wordt als je eenmaal begint!:D

Wanneer is je NOD?

Ik ben nog steeds aan het duimen hoor!

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    oh, dat zou inderdaad wel minder zijn. En als je het tijdens de bevalling niet hebt mag je wel gewoon bevallen? of moet je nu sowieso een keizersnee??

Ja inderdaad, je hoort ook wel overal dat zij een van de gelukkigen zijn. Maarja het spookt toch in je hooft. Doe ik iets niet goed?? Of te weinig?? of te veel?? pfffffffff

Morgen is mijn NOD
    Maar ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld moet worden. Heb gister alweer bruine afscheiding gehad, maar alleen met afvegen en ook niet zo heel veel maar toch. Dit had ik 1x eerder ook voordat ik ongi werd, dus tja... Naja we wachten af.

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Als ik het niet heb mag ik gewoon bevallen. Het is alleen nog niet eens zeker welk type het was, wellicht komt het niet meer terug. Dat hopen we dan maar! :)

Ja je gaat altijd twijfelen, ookal weet je dat je het niet moet doen. Onze tijd komt nog wel!;)

Afscheiding hoeft nog niets te zeggen, m'n schoonzus had dat ook veel tijdens haar zwangerschap. Ik hoop dat het dat is. Maar goed je kunt je beter voorbereiden op het slechtste nieuws, dan valt het altijd mee.

9. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    En hoe staat het ervoor? Ben benieuwd... Zie geen leuke handtekening meer van je dus vrees het ergste:(

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Helaas ben ik vrijdag ochtend gewoon ongesteld geworden, maar het was zondagmiddag ook weer weg. Manlief wil eigenlijk graag dat ik toch even test, maar ik durf niet, hahah.

Hopelijk heb je een type die niet terugkeerd, dat zou fijn zijn. Het is al balen dat je het 1x gekregen hebt. Liever geen 2e x.

Hoe gaat het verder bij jou?

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    ah, balen! Maar wel heel kort.. typisch. Ik zou ook even testen als ik jou was, je weet maar nooit;)! Was het een heftige menstuatie?
    Ik zou voor een keer luisteren naar manlief :D haha

1x was inderdaad erg genoeg. Gelukkig heb ik tot nu toe nog geen terugkerende symptomen opgemerkt dus dat is al fijn.

Met mij gaat het zijn gangetje, nog steeds niet ongi geworden. Wel allerlei rare kwaaltjes: menstruatie buikpijn en extra haargroei op mijn kin en bovenlip :$. Gelukkig ben ik blond!:D Ach ja, nog 3 weken wachten en dan kan ik eindelijk terecht bij de gyna. Hopelijk weten we dan meer.

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nou ik heb gistermiddag getest en hij was toch echt omo-wit :(
    Helaas toch echt door naar de volgende ronde. Maar zo is er meer kan dat we tegelijk zwanger zijn ;)

Hmmmm, miss zit het er toch aan te komen, dat zou mooi zijn, toch??

13. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Balen! :$
    Maar je ziet het positief in zie ik! :D Zou het wel grappig vinden als we gelijktijdig zwanger worden haha.

Zou zeker mooi zijn als het eraan komt! Ik verwacht niets, dan valt het altijd mee. :p

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Goeie instelling ;)

Ik zou het ook wel grappig en leuk vinden. Kunnen we samen naar zwangerschapsgym, hahah

Trouwens ben jij toevallig bekend met tarwekiemolie?
    Heb ergens hier gelezen dat dat goed helpt voor de vruchtbaarheid. Denk dat ik dat vanmiddag even ga halen bij de kv, als ik optijd thuis ben.

15. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Zwangerschapsgym :D haha, ik ben benieuwd!

Tarwekiemolie.. nee. Ik ga het vanmiddag ook even halen als ik tijd heb. Ik heb al wel een maansteen gekocht, maar tot nu toe helpt het niets :(. Niet dat ik dat verwacht had. Maar goed, niet geschoten is altijd mis! (dat zegt manlief ook regelmatig de laatste tijd:p)

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hahaha, nou hij heeft wel gelijk toch ;)

Heb ook iets gelezen over teunisbloem, dat helpt je cyclus te verkorten, maar mag je niet de gehele cyclus gebruiken. Die gebruik ik niet hoor, want heb denk ik een mooie cyclus ;)
    Heb de tarwekiemolie in ieder geval wel gekocht, haha, eens kijken of dat gaat helpen.
    Dat van de maansteen ken ik weer niet, wat zou die dan moeten doen??

17. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hij heeft zeker gelijk :D

Maansteen zou ook je vruchtbaarheid bevorderen... ik hoop het maar;). Er is in ieder geval een heel topic met positieve verhalen.
    Ik ga zo ook even tarwekiemolie halen. Waar heb je het gehaald gewoon bij het kv?

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oke, dat wist ik niet, tis altijd het proberen waard natuurlijk ;)

Ja gewoon bij de kv, eigen merk. Blauw etiket dacht ik met groene dop.

Fijne avond alvast...

19. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Ja, geloof alleen niet dat het werkt als je er niet in geloofd:phaha.

Thnx, ik ga het nu halen! Jij ook een fijne avond. ga je nog wat leuks doen?

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

En gekocht??

Wij zijn gister even de stad in geweest, moest nog een cadeautje kopen voor een vriendin van mij. Zaterdag nog even haar verjaardag vieren, wij waren op huwelijksreis toen zij jarig was.
    En kaartjes voor de bioa gekocht voor vanavond ;)

Hebben jullie verder nog wat leuks gedaan??

Deel Deze Pagina