Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Dus als ik veel melk drink en kaas eet hoef ik geen extra vit D te slikken, alleen foliumzuur. Deze slik ik al, maar nog geen vit D. Ik zal vrijdag eens naar de drogist gaan.
    Vrijdag krijg ik ook mvm op bezoek dus ben benieuwd.

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Inderdaad
    Beste/ makkelijkste is een vitamine preparaat speciaal voor zwangeren te slikken, maakt niet uit welk merk. Daar zitten alle vitamines in die goed zijn voor jou en de kleine! (bevat ook foliumzuur)

3. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    oke, thnx ik ga er morgen achteraan.

Wanneer begonnen bij jullie de kwaaltjes trouwens?

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Mijn borsten deden gelijk al zeer, vooral bij opstaan uit je bed. Maar daar heb ik nu niet zo heel veel last meer van.
    Misselijk, nare smaak en moeheid kreeg ik vooral rond 7 weken en werd erger naarmate de 12 weken naderde. Nu neemt t gelukkig af.

Heb jij al veel last van kwaaltjes??

5. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    ik heb ook behoorlijk 'last' van mijn tepels/borsten, verder buikkrampjes en veel dorst en plassen. Maar ja ik zit nog maar in week 5

6. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Brondy, je vertelde me toch dat je goede alcoholvrije wijn had besteld ergens?! Ik heb namelijk wat mensen om mij heen die het erg verdacht vinden dat ik opeens niets meer drink en moet ze een beetje om de tuin gaan leiden anders komt het niet goed :D en daarbij lust ik wel een alcoholvrij wijntje zo nu en dan. ;)

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
  8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Oh mooi, dank je wel. Zijn ze ook een beetje te betalen bij poort van Kleef?
    Hoe is het verder?! nog 2 daagjes en dan weten jullie wat het wordt of niet?! spannend hoor.

Hier alles wel redelijk, loop wel een beetje te stressen of alles wel goed gaat. Heb regelmatig steekjes rechts in mijn onderbuik. Verder nog niet misselijk, wel erg snel moe en pijnlijke borsten. ik heb de afgelopen week ook geen krampjes gehad alsof ik ongi moet worden.. hadden jullie dat ook?

Nog iets anders.. bij MVM.. hoe deden jullie dat op maandag.. 1 fles achter houden of alle flessen inleveren waarvan er dus 1 nog leeg is?

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    MvM
    Gewoon alle flessen inleveren, ook de lege, het is eigenlijk 1 fles per dag, maar ik maak ze meestal vol en kom zo op 1 fles per 1,5 dag. Dus de 2 kratten maak ik nooit vol en zet dan 1 krat aan de weg. Meestal gaat t goed en krijg ik 1 krat terug. Nu mijn laatste krat en dan is het afgelopen.
    Moet zeggen het kost niet veel moeite maar ben blij als ik weer gewoon naar het toilet kan.

Alcohol vrije wijn
    Ja hoor die zijn volgens mij rond de 3 euro. Dat vind ik een prima prijs toch?? Die andere zijn ook zoiets dacht ik, maar moeten verzonden worden. Tijdens de 9 maanden beurs hadden ze een mooie actie, 6 flessen voor 25 euro (incl verzenden was 30 euro). Die kosten dus 5 euro per fles ong. Maar ik vind ze wel de moeite waard. Je mag ze ook eerst een x komen proeven hoor ;)

Je moet niet teveel gaan stressen, dat is niet gooed voor de beeb.
    Wanneer heb jij ookal weer de 1e echo??

Ja nog 2 daagjes, spannend........ Hoop echt dat alles gewoon goed is, maar denk t wel, want heb de kleine volgens mij al 2x gevoeld de afgelopen 4 dagen ;)

10. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    MVM. oke mooi, weer een stresspunt minder!

Wijn: Ohh.. peanuts! Ik hou me aanbevolen! binnenkort doen? Er is mooi weer op komst

nog 2 weken geduld.. maar steken in je onderbuik rechts of links had jij niet?

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    oja, steekjes had/heb ik ook wel eens. Kan te maken hebben met je banden die uitrekken. Dat blijf je waarschijnlijk de hele zwangerschap houden ;)

Is helemaal goed. Even kijken wanneer er mooi weer 'gepland' is ;)

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Joepie! Ben vandaag ook voor het eerst misselijk geloof ik.. :( voel me echt naar en ombestemd. Ook breekt het zweet me uit als ik teveel doe.. leuk hoor!

Nou te zien aan het weer nu kan het nog wel even duren. ;) Toch voorspellen ze vanaf volgende week mooi weer.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hahah wat kun je blij zijn met verschrikkelijke kwaaltjes he ;)
    Laat het mooie weer maar komen, dan kunnen we snel een wijntje drinken.

Vanmiddag de pret echo, ben zo benieuwd naar hoe hij gegroeid is. Spannend.......

Oja, hebben/hadden jullie leuke plannen dit weekend???

14. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Ennn brondy?!

Wij gaan lekker naar Brabant dit weekend; trouwjurk passen en mijn moeder is niet thuis dus dan kunnen we lekker in haar huis bivakkeren! Heerlijk!

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oeh leuk, hoe staat de jurk? Is hij al helemaal af?

De echo was super, ik zal dindag ff spammen
    Hoe gaat t met jouw zwangerschap??

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hij is moooi! Hopelijk groei ik niet te veel de komende tijd dan blijft hij ook goed passen. Mijn borsten groeien wel aardig :D

Verder behoorlijk veel last van duizeligheid op het moment, dus ga het collega's alvast vertellen zodat ze hier rekening me kunnen houden. Van het weekend bijna 3 keer van mijn stokje gegaan dus dat is niet fijn als dit op het werk gebeurt en niemand weet waarom.
    Misselijkheid en vermoeidheid valt redelijk mee vind ik zelf. Ik voel me wel wat naar, maar het is uit te houden.
    Nog anderhalve week en dan weten we of het goed zit.

Een zoon zie ik... leuk hoor! Hoe is het met je buikje nu dan?

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    Ah nou dat is mooi, nog maar 1,5 maand en dan is het zover, spannend..... Hopelijk heb je een droge dag. Wanneer is het ookal weer precies??

Fijn dat de misselijkheid en moeheid meevallen. Dat scheelt echt. Maar wel balen van de duizeligheid. Als je dat te lang blijft houden moet je dat wel aangeven bij de vk/gynacoloog. Nog anderhalve week, wachten duurt lang he??

ja wij krijgen een zoon :)
    Had vanaf het begin al het gevoel dat wij een jongen zouden krijgen, weet niet waarom, maar heb daar nooit aan getwijvelt.
    Mijn buik begint te groeien, in mijn album staan wel foto's.
    Hierbij nog even de echo foto, daarop kun je niet zien dat t een jongen wordt hoor.

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    14 juni is de dag.. hopelijk pas ik dan nog een beetje in mijn jurk :(

Ja ik zal aan de bel trekken als het aanhoud. Probeer nu al zoveel mogelijk ijzer en zout binnen te krijgen om mijn bloed en bloeddruk wat omhoog te krikken. Vandaag een aardige dag gehad, wel wat misselijk. Zolang ik maar goed blijf eten gaat het wel goed! Wat me ook wel weer zorgen baart.. dadelijk pas ik niet meer in mijn jurk:$ hihi ach ja.

Jij had trouwen ook al een behoorlijke buik bij 6 weken.... of duwde je hem uit :p

19. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Brondy wat leuk een jongen gefeliciteerd! Zag verder er alles netjes uit?
    Wij hebben vandaag een pretecho gehad... Ze kon haar gezichtje niet heel erg mooi erop krijgen, dus we mogen over 3 weken nog een keer komen! Zal straks de foto's er wel even opzetten.

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    nee ik zette hem niet uit, maar het zijn daar vooral mijn darmen. En kon mijn buik nog prima inhouden hoor ;)
    Hoeveel weken ben jij als jullie gaan trouwen??

@ sher
    ja alles zag er goed uit, de vrouw die de echo deed doet in Hengelo ook medische echo's. Dus ze keek gelijk of alles groeide naar behoren. En alles klopte met 16 weken :)
    Hoe gaat t bij jullie??

Hoe zal t met Loez en Sabje zijn????

Deel Deze Pagina