Yes, dat is mooi nieuws!! En nu niet meer piekeren, alles is goed en gaat ook zeker goedkomen!! Fijn weekend allemaal!!!
Nou heb net iets doms gedaan! Heb weer een kv test gedaan omdat ik zo naar oma ga en het wil vertellen. Ik dacht voor de zekerheid ff kijken of alles nog goed is. Krijg ik ineens een super dun streepje! Zit ik weeer te stressen hier! Tjemig.. maar goed nog geen buikpijn of bloedverlies.
Maar je hebt het hartje gezien toch? Heb je niet toevallig veel gedronken, dat je urine minder geconcentreerd is, zeg maar?
Dat heb ik ook gehad... Helemaal in de stress natuurlijk! En dat was dus helemaal nergens voor nodig! Hoor wel vaker dat late testen lichter zijn. Zolang je geen bloedverlies hebt zal ik me ook geen zorgen maken meis.
Hey Plukkie Hoe is t nu met je?? Je moet ook niet weer gaan testen! In t begin kan je HCG dalen en stijgen, deze is niet stabiel. Maar je hebt t hartje gehoord, dus dan is alles echt wel goed!! Niet stressen want dat is juist niet goed voor de beeb
haha, dank dames! Jullie woorden stellen me gerust! En ben ook blij te horen dat ik niet de enige ben die dit gedaan heeft en daardoor flink in de stress zit. Tot op heden nog steeds geen bloedverlies en nog wel (lichte) zwangerschapskwalen. Al heb ik deze tot nu toe nog niet echt hevig gehad dus ik maak me op een of andere manier niet heel veel zorgen en dan aan de andere kant opeens weer wel. Dus heb net maar even gebeld met de VK en kan morgen een echo krijgen just to be sure! Wel een opluchting... Bij welke VK praktijk zit jij eigenlijk brondy?
Ah dat is wel fijn, maar je mag wel naar de VK ipv gyna?? Ik zit bij 'Baren enzo', hele aardige dames en jij??
Ik ga ook naar baren en zo. ik vroeg me alleen af of je elke keer voor een echo naar fetura moet? Dat is wel irritant anders. ja ik mocht gewoon naar de VK, gyna zei (en zo dacht ik ook) je voorgeschiedenis in het ziekenhuis is geen reden om je nu nog onder controle te houden in het ziekenhuis.
Mooi veel plezier morgen Plukkie! Wij hebben het vervolg van de 3d echo. Ben benieuwd of ons meisje nu wel mee werkt!
Hi dames! Een lekker weekend gehad? Vrijdag ga ik naar de VK. Ik ga naar Anno. Is ook lekker dichtbij huis. Vrijdagochtend krijg ik bezoek van MvM, had vandaag een hele leuke vrouw aan de telefoon en ze komt vrijdag langs. Volgende week dinsdag de eerste echo. Spannend hoor. Vandaag was ik erg beroerd, hele tijd overgeven maarja, is nu weer over. Niet te laat naar bed vanavond en morgen weer een dag.
Helaas je zult altijd naar Fetura moeten, maakt niet uit bij welke veloskundigeprakrijk je gaat hier ze werken allemaal met hun samen, maar zoveel echo's krijg je er helaas niet als de kleine er met 9+ weken goed uitziet krijg je er niet een bij 12 weken. Wilde ik wel maar helaas. Wel fijn dat je nu niet meer naar t ziekenhuis hoeft. Voor ons is Baren enzo net wat dichterbij, kunnen we lopend naartoe Hoewel anno ook niet zover is en wij daar onze huisarts (en manlief ook de tandarts) hebben. Maar had van Baren enzo erg goede vehalen gehoord van naaste buren dus dan ga je sneller daar ook naar toe. Waarom niet eerder MvM?? Ik begon al met amper 6 weken dacht ik, scheelt wel dat jij nu maar 6 weken in zo'n kan hoeft te plassen ipv 10
Dat is zeker zo, met goede verhalen. Mijn schoonzus is onlangs van haar 2e bevallen en heeft een fijn gevoel overgehouden aan Anno. Ben benieuwd.
Spannend Sher! hopelijk heeft de kleine meid er nu wel zin in Hier gisteren naar huis gegaan vanwege ernstige duizeligheid :S was gewoon niet veilig om te werken. Vandaag voor het eerst over gegeven vanochtend en nog steeds kotsmisselijk dus zit nog steeds thuis. denk dat het weer ook niet meewerkt. Anno kende ik niet eens ik fiets elke dag langs baren en zo dus dacht dat is het makkelijkst Maar ik vind het wel super irritant dat je in Deventer steeds naar fetura moet voor echo's.. dan heb je continu dubbele afspraken! Wij gaan een combinatietest doen dus zullen 2 extra echo's krijgen. Kost wel geld, maar wat mij betreft een win win situatie.
Maar dat zijn wel goeie tekenen van zwangerschap Tja niks aan te doen helaas. Wij hebben die test niet gedaan, omdat het je alleen een kansberekening geeft. En wij hebben gezegd: hoe dan ook is het kind welkom. En ik was bang dat als blijkt dat de kans groter is dan normaal dat ik dan miss niet zou genieten (of minder) van de zwangerschap. Maar goed, ieder hun keus natuurlijk. Willen jullie trouwens weten wat het wordt???
ja het heeft zijn voor en nadelen. Ik heb juist (ook door mijn werk) de behoefte te weten of de kans er is zodat ik voorbereid ben. Ja we willen heel graag weten wat het wordt. En we twijfelen nog of we het iedereen dan vertellen. Ook dat heeft zijn voor en nadelen natuurlijk. De naam delen we sowieso niet.
Nou de echo was helemaal goed! Mooie drukke uk in de buik, met nog steeds een sterke hartslag. Dit weekend gaan we het iedereen vertellen nu al zin in!
O Brondy sorry, had over je MVM vraag heengelezen. Ik had toen ik wist dat ik zwanger was gelijk een aanmeldformulier ingevuld maar hoorde maar niks. Toen in het weekend maar weer een formulier ingestuurd en werd gelijk gebeld. Dus er is denk ik iets verkeerds gegaan bij de eerste aanmelding.