Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Tavsan
    Geeft niks hoor, maar oke op die manier. Maar wel goed dat je mee doet!! Heb ik ook gedaan, hoewel t een kleinigheidje is was ik na de 16e week wel blij dat ik nu gewoon weer mag zitten op het toilet ;)

@ Plukkie
    zie nou wel!! Gewoon niet meer testen nu!!
    En leuk hoor dat jullie het al gaan vertellen. Heb je iets speciaals in gedacht of gewoon zo....?
    Hoe was de intake trouwens??

2. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    We hebben het hartje gehoord!
    Wat een mooi emotioneel moment, geweldig!
    Hele leuke mensen bij Anno, kreeg ook een tas met allerlei dingetjes erin, echt aardig.

O ik zweef helemaal, krijg weer tranen in mijn ogen als ik eraan denk.

3. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Zo dames, na een lang weekend weg geweest te zijn eindelijk weer even op het forum. Hoe voelt iedereen zich?
    Ik voel me redelijk, vorige week goed ziek geweest maar nu gaat het beter. Ik begin inmiddels een behoorlijke darmenbuik te krijgen. Op het werk vragen zelfs patienten al of ik zwanger ben. Deze week hebben we het iedereen daarom maar vertelt. Ik heb er nu wel vertrouwen in dat het goed komt.

Mooi he Tavsan! Heb je alleen het hartje gehoord of ook nog iets gezien?

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Tavsan
    Mooi he... Bij Baren enzo krijg je ook een tas vol met spullen en boekjes mee, denk dat dat zo is bij elke praktijk.

@ Plukkie
    Als jullie er vertrouwen in hebben dan is het toch goed!
    Kun je hem nu al niet meer verbergen nee??? Hopelijk gaat dat nog goedkomen met je jurk ;)

Ik voel mij prima, zijn alweer over de helft :) eergisteren de 20 weken echo gehad en de kleine was super druk. Leuk is dan wel om hem te zien en tegelijkertijd te voelen bewegen. Alles was goed, hij zit precies op schema. Dus ik ga nu volop genieten van de andere helft van de zwangerschap.

5. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Haha, ja dat hoop ik ook! Gelukkig is hij zo gemaakt dat mijn buik alle ruimte heeft, alleen mijn taille moet hetzelfde blijven. :D

Mooi dat je weer een goeie echo hebt gehad. Geen bijzonderheden waargenomen op de echo dus..?

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ooh dat scheelt :)
    Ben wel heel benieuwd hoor!! Nog maar 2 weken toch?
    Trouwens jullie ook gewoon in het landshuis/stadshuis?

Nee ze zag gelukkig geen bijzonderheden :)

7. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Ja, nog maar een kleine 2 weken. Vandaag de jurk weer gepast en hij zit als gegoten :D

Wij trouwen gewoon in het landshuis.

Oh gelukkig, ik heb a.s. vrijdag weer een echo dus ben benieuwd.

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Welke dag trouwen jullie ook al weer?? En hoe laat bij het landshuis?? Miss kom ik even spieken buiten :p als jij dat niet erg vindt

Leuk, spannend, dat je vrijdag weer een echo hebt. Weet iedereen in jullie omgevind het nu? of ga je het nog een x tijdens de bruiloft bekend maken??

9. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Donderdag de 14e om 15.30. Als je toevallig vrij bent mag je best even komen spieken hoor :D

Directe familie weten het nu, een aantal vrienden en collega's ook. Op de bruiloft vertellen we het iedereen 'just to be sure'
    Vind het ook wel spannend hoor die echo, je krijgt ook meteen te horen of je een verhoogde kans hebt of niet.

Hoe voel jij je verder?

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oke, zie dat jij dan ook de nekplooimeting hebt, dan is het helemaal spannend.
    Hoe voel jij je verder? nog last van misselijkheid??

Ik zet het in mijn agenda :)

Voel mij verder heel goed, kleine beweegt soms wel erg veel, kan ik mij niet altijd even goed concentreren op het werk. Ach, nog 8.5 dag werken en dan hebben wij 2 weken vakantie, heerlijk. Ben nu wel echt aan het aftellen :)

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    a.s. Vrijdag ja, best spannend idd. Maar wel leuk de kleine weer te kunnen zien.
    Voel me erg moe en misselijk, maar niet onoverkomelijk. Hou er gewoon rekening mee op het werk. Doe alles gedoseerd en neem gewoon niet meer deel aan alle activiteiten zoals voorheen.

Haha, alles heeft zijn voor en nadelen. Wel leuk lijkt me dat, de kleine te voelen bewegen :). Oh dus jullie gaan er ook bijna vandoor! Waar gaan jullie heen? Of blijf je lekker thuis?

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Spannend..............
    Je moet nu ook wel meer rekening houden met jezelf. En voor je bruiloft goed uitslapen enzo, dan kom je dag goed door. De volgende dag ben je misschien minder goed te pas, maar dat is het zeker allemaal waard!!

Ja wij gaan de dag nadat wij 1 jaar getrouwd zijn op vakantie :) blijven niet thuis, daar hadden wij geen zin in. Gaan lekker naar Kos, Griekenland. Hopelijk is het daar lekker zonnig. Hebben ook 3 dagen een fiets, dat is wel lekker. Eens kijken hoelang ik het dan nog vol hou ;)

13. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Haha, ja, fietsen zal op den duur ook geen pretje meer zijn. Dan kun je beter gaan wandelen volgens mij. Hoe is het met je buik?

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dat denk ik ook ;)
    Mijn buik groeit nog niet zo hard, maar dat geeft niet. Zal eens kijken of ik de foto er vanavond op kan zetten. In mijn album staat er wel 1 van 17 weken, maar moet zeggen dat hij op foto's wel kleiner lijkt dan in het echt :(

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik lijk wel heel dik op de foto :( maar van achter kun je niet zien dat ik zwanger ben :)
    Foto is van 21 weken

Bijgevoegde bestanden:

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Dik?! je hebt gewoon een mooie buik hoor! Nu kun je er trots op zijn.

Bij mij begint er ook al een buik te komen ;), meer een darmenbuik maar goed. Iedereen zegt nu: 'jee jij bent al rond aan het worden.. krijg je een tweeling?' Of 'je begint het nu wel goed te zien he' Ik ben nog geen 12 weken :$

Maar ach..

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Had denk ik beter een ander shirt aan kunnen doen voor de foto ;)
    Ach ja, buik begint nu mooi te komen.

Hihi, begint het bij jou nu al ja?? Wel leuk toch?? Bij de een gaat het sneller dan bij de ander.
    Met 12 weken kon ik mijn buik nog heel goed verbergen, voordeel was ook dat ik dikke truien aan kon toen nog ivm het weer, maar toch. Toen was het meer een opgeblazen (darmen)buik.
    Bij een andere vriendin van mij zag je bij 20 weken nog niets, dat lijkt mij ook niet leuk.

Nu nog steeds zit de kleine helemaal onderin hoor. Vind dat wel apart als je dan een echo krijgt, je broek moet zover omlaag :$

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    haha, ja heb me voorgenomen me er niet druk over te maken. Ik verwacht gezegend de zijn met een gigantische buik straks ;)

haha, nou ja ik ben inwendige echo's gewend en dan moet je broek helemaal uit. Ben al tevreden dat mijn broek vrijdag aan kan blijven ;) Maar bij jou zit ie ook nog helemaal onderin?

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hihi nou het is ook veel te leuk om een grote buik te krijgen, kun je mooi pronken ;)

Ja onze kleine zit nog steeds onderin. Maar volgens mij blijft dat ook lang zo. Hij schopt er ook heerlijk op los, wat een drukte maker zeg, poeh. En hij ligt nu nog in stuit, maar hopelijk draait hij nog optijd ;)

20. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Je hebt een hartstikke mooi buikje hoor Brondy!

Deel Deze Pagina