Dat denk ik ook ja, dus jullie krijgen een voetballer?! Ach ja joh hij heeft nog 10 weken om te draaien. Meestal draaien ze rond week 31 in de definitieve houding en weet je of het kind nog gekeerd moet worden.
Dankje Sher, hoe gaat het met jou/jullie??? Ja daarom.... Euhm nee volgens mij niet, wij hebben laatste de 20 weken echo (SEO) gehad. Maar wij hebben er zelf voor gekozen een pretecho te doen, via baby visie, bij 26/27 weken. De 3D/4D echo, maar moeten we zelf betalen. Volgens mij krijg je nog wel een liggings echo, maar meer ook niet. Zal t de volgende x wel even vragen, ik moet 5 juli pas weer ivm onze vakantie.
Bij baby visie kost de pretecho (3D/4D) dacht ik 80 euro. Wij hebben ook daar de geslachtbepalings echo laten doen, die kost 30 euro. Je kunt ook vragen bij de zorgverzekeraar of het vergoed wordt. Bij een buurvrouw van mij werd de 3D/4D echo namelijk wel gedeeltelijk vergoed.
Hoorde dat bij FBTO de 3d echo vergoed wordt! Begin nu toch echt wel een buik te krijgen hoor! Zal volgende week weer even een buikfoto maken/plaatsen.
Hoe is het met jullie? Ik zit nu op 10 weken en 3 dagen. Voel me sinds gister heel beroerd, ben ook eerder uit mijn werk gekomen. Vreselijk, bah. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. De echo was echt super, zo leuk om te zien.
Ja leuk he Tavsan die eerste weken! Ik heb het rond die tijd ook heel erg gehad. Nu wordt het iets beter, ook al heb ik vandaag weer boven de pot gehangen op het werk Vooral goed en kleine beetjes blijven eten.
Hey meiden, Vervelend dat jullie er zoveel last van hebben ben echt blij dat ik dat niet zo erg gehad heb. Ik kreeg alleen een nare nasmaak van alles, soms nog hoor. Maar vooral thee vond ik niet lekker. En ik kon het echt goed merken als ik mij een paar dagen te druk had gemaakt/te veel gedaan had. Leuk he om de kleine zo al te zien en het wordt steeds leuker en werkelijker. Vooral als je echt goed begint te groeien en je eigen broeken niet meer aan kunt. Hoe gaat het bij jullie trouwens met de MvM?? Beetje vol te houden?? Fijn weekend allemaal.....
Achja het gaat wel weer over... Maar irritant is het wel . Net even gebeld of mijn bloeduitslag al binnen was. Toch wel een beetje spannend. Maar alles was helemaal goed dus ik ben heel erg blij haha. MvM gaat wel goed. Al plas ik niet zoveel eigelijk, steeds kleine beetjes. En als ik de hele dag werk schiet het ook niet zo op met het vullen. Vergeet steeds om een fles naar mijn werk mee te nemen. Hebben jullie al veel spullen voor de baby?
Hoi hoi Hier alles goed, ben nog lekker aan t genieten van onze vakantie in Griekenland. Helaas waarschijnlijk wel eczeem gekregen op mijn onderarmen. Hopelijk trekt t weer weg als we in Nederland zijn. Hoe gaat t met jullie????
Wat naar, heb je er veel last van? Geniet nog even lekker, wanneer komen jullie terug? Hier gaat alles goed. Vandaag weer naar de verloskundige geweest. Het hartje weer gehoord, prachtig blijft dat toch. Over 5 weken weer terugkomen.
Wij vliegen zondag weer naar huis, pas om 23 uur, dus hebben morgen nog de hele dag Als ik t na t douchen insmeer met buikbalsem/-olie dan jeukt t niet gelukkig. Maar moet t wel vet houden anders wel veel last van Ja leuk hè om t harte elke x weer te horen. Wij moeten donderdag weer voor controle en vrijdag hebben wij de 3D/4D echo, vind dat ook wel weer spannend. Gaan jullie nog op vakantie?
En brondy .... Hoe was de echo? Hier net terug van vakantie waar iedereen al zei dat ik er goed zwanger uitzag... Ik heb echt al een dikke buik joh! Maar zag vannochtend tot mijn blijdschap dat ik nog maar 1 kilo ben aangekomen. Hoe is het met de kwaaltjes tavsan?
@ plukkie Wij hebben de echo pas om 16 uur Bij de vk was alles weer goed. Leuke vakantie (huwelijksreis?) gehad?? Ja joh??? Wel mooi dat je nog maar 1 kilo aangekomen bent. Bij mij dacht iedereen dat ik nog maar 4 maand opweg ben, terwijl het alweer 6 maanden is, tijd gaat snel.....
oh haha, nu dan??? ja verschrikkelijk, maar ook wel weer leuk! Vakantie was heerlijk en ik baal nu al dat ik maandag weer aan het werk moet Hoe was jullie vakantie?
de echo was goed ze vertelde ons heel veel over hoe het met de beeb gaat enzo. Echt de moeite waard om heen te gaan!! Willen jullie trouwens het geslacht weten?? Zag dat je alweer 16 weken onderweg bent, wauw wat gaat dat snel zeg!! Onze vakantie was ook top, nu alweer een week gewerkt. Ben echt al aan het aftellen tot ik verlof heb nog 10 weken wachten...