Ik heb gisteren gewoon een wikkeldoekje gekregen van de MvM... wat grappig en leuk.. dacht dat ik deze niet zou krijgen maar toch wel! Toch wel een fijn idee dat je inzet gewaardeerd wordt.
Ik heb na afloop een stomme tas gekregen een wikkeldoek is veel beter inderdaad. mocht jij aan het begin ook iets uitzoeken??
Geen luiertas begrijp ik Ja, tussen een armband en een ketting. Ik heb de armband.. ook nog aangehad met de bruiloft maar niemand had het door
hahah nee geen luiertas maar zon postbag, of hoe noem je zo'n ding Ja die heb ik ook en paste inderdaad mooi bij jouw jurk!!
oh das jammer! aan zo'n postbag heb je niet veel.. vaak heb je die dingen al genoeg. Waarschijnlijk krijg je die als je 10 week hebt gegeven Ja he, en die vrouw nog zeggen, ja niet omdoen voordat je het bekend maakt want hij wordt herkent. Nou niet dus.. haha.. Al die oude vandagen kregen iets anders of geld . Dat vertelde mijn moeder! Niet dat het daarom gaat, maar goed, wel mooi meegenomen voor iets wat je anders toch doortrekt!
hahah, ja inderdaad. Hoeveel weken heb jij gegegeven dan?? Ik heb trouwens 11 weken gegeven maar ach, miss hebben ze het nacadeautje wel veranderd. Van mij is ook alweer meer dan 10 weken geleden. En inderdaad daar gaat het ook niet om. Hij ligt nu ergens in de kast of is zelfs al in de container belandt
hihi, fraai is dat! ik heb maar 8 weken gegeven omdat ik de laatste 3 op vakantie was Ik moet vanavond trouwens naar de cursus 'baby op komst' ben je daar al geweest Brondy? En Tavsan moet je daar ook toevallig heen?
Ja daar ben ik al geweest, althans bij de 1e van de 3. Maar jij bent er lekker vroeg bij. Ik kreeg pas een brief toen ik 22 weken was ofzo. Maar goed, er zullen bij jou ook wel meiden zijn die iets verder zijn. Is manlief trouwens meegeweest? De mijne moet wel mee van mij, haha.
Nou ik ben net terug en er waren inderdaad meiden die al 20 21 weken waren, maar ook die 17 waren. Manlief is meegeweest en vond het leuk en interessant.
hahaha, ja zeker en het mooie is dat ik ook nog 1 week tussendoor vrij ben in die 7 weken Bij ons was er meer verschil, van 17 tot 25 weken dacht ik. Wanneer hebben jullie de 2e bijeenkomst?? Wij 9 augustus dacht ik
de 2e bijeenkomst hebben we ergens in september geloof ik. Gaan jullie trouwens borstvoeding geven of fles?
Oke, dat duurt nog even dus. Ik wil borstvoeding gaan geven zolang mijn verlof duurt en mits het lukt natuurlijk. Hoor van veel vriendinnen dat het niet zo makkelijk is. Dus ik ga het natuurlijk proberen, maar ik ga niet weken kolven om het op gang te laten komen. Zo gauw ik weer ga werken, geef ik alleen 's avonds nog borstvoeding, zolang ik blijf produceren. Zie het namelijk niet zo zitten om op mijn werk te moeten gaan kolven En jij/jullie??
Ik ga ook proberen borstvoeding te geven, al hoor ik ook dat dit niet altijd even soepel verloopt. Toch lijkt het me wel het beste voor de kleine. Zolang het goed gaat wil ik het blijven proberen, dus dat wordt ook kolven straks waarschijnlijk. Maar ja, dat zien we wel. Je hoort ook vaak dat de melkproductie sterk afneemt wanneer mensen weer gaan werken
Hier gaat het prima hoor, geen last van dikke enkels enzo Het is inderdaad zo dat zo gauw je minder borstvoeding gaat geven de productie ook minder wordt. Ach we zien het vanzelf wel. De kunstvoeding van tegenwoordig is ook behoorlijk goed.
@Brondy dankje voor je reactie op mijn foto! Lees nog steeds wel met jullie mee.... Reageer alleen niet meer Ben meer actief bij de augustus 2012 mama's... Zij maken natuurlijk hetzelfde mee op dit moment als mij! Hier alles nog rustig! Ben echt aan het wachten op ons meisje... ooh ben zo nieuwsgierig naar d'r! Ben blij dat het met jullie en de beebs in ieder geval allemaal goed gaat! Hebben jullie het warme weer ook goed overleeft?
Kan mij voorstellen dat je nu steeds nieuwsgieriger wordt! Nog eventje geduld, jij hoeft niet zo lang meer. Hoe is het met loez?? Ja hoor, warmte goed doorstaan. Moet zeggen dat ik er niet zoveel last van heb. Maar over ong 2 weken gaan we nog kamperen, ben wel benieuwd hoe dat gaat.
Daar gaat het iets minder mee... Heeft al vanaf week 24 ong last van bekkeninstabiliteit en een lage bloeddruk. Ze staat nu ook onder controle bij de gynaecoloog. Gelukkig gaat het met haar kindje wel goed!
He Sher, leuk je hier weer eens te zien en mooi dat het goed met jou en de kleine gaat. Ja de laatste loodjes wegen het zwaarst! Wie weet is het morgen gepiept... ben je zelf te vroeg of te laat geboren? Wat balen voor loez dat ze bekkeninstabiliteit heeft, maar wel fijn dat met de kleine alles goed gaat. Hier alles prima, de kleine begint zich nu echt te laten gelden. Ik voel em nu de hele dag door bewegen en schoppen