Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ikzelf ben 2 weken te laat geboren... Maar mijn broertje weer 3 weken te vroeg!

@Plukkie leuk he dat bewegen? Denk dat ik dat straks ook wel zal missen.

2. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    oe ja dat wordt echt afwachten dus hihi.

Ja erg leuk en geruststellend! Ik hoor van collega's die dit jaar zijn bevallen dat ze het in het begin en nu nog af en toe behoorlijk missen dat 1 op 1 contact met de kleine zoals je dat hebt als ze echt heel dicht bij je zijn. Maar ja, als ze er zijn is het ook wel weer leuk.. ook dat papa echt mee kan genieten.

3. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Zo het weekend staat weer voor de deur! Iemand nog leuke plannen?

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hoi hoi

Dit weekend weer veel te druk.
    Vanavond komt een vriendin eten. Morgen hebben wij overdags een surprise party in Gendt en 's avonds verjaardag van een vriendin van mij. Dus eerst een uur rijden richting t 'zuiden', daarna een uur rijden richting t oosten, pfffffffffffffff
    Zondag eerst naar mijn oma en daarna naar Utrecht. Dat laatste heb ik zo geen zin in :( gaan in Utrecht eten, geen idee wat we voorgeschoteld krijgen. Kan is groot dat ik t niet lekker vind, hopelijk houdt zij ook een beetje rekening met mijn zwangerschap, naja we zien wel. Bij mijn oma krijg ik iets lekkers (indonesische snack), jammie, heb er nu al zin in. :)

Jullie nog plannen???

5. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    jeeetje! Hoezo druk?! haha

Ik ga morgen middag werken, trek en trek Lochem.. niet heel veel zin in.. maar ja kan er wel een mooi zakcentje mee verdienen en dat kunnen we goed gebruiken in deze dure tijden ;) :D
    Zondag ga ik helemaal niets doen.. volgens mij kan ik ook niets meer zondag dus dat komt mooi uit! hihi

6. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    En heb je het overleeft brondy?!

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hahah ja hoor :) ben nu wel moe, maar ga zo lekker naar huis
    En jij??

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    ik ben ook moe, maar heb het overleeft en ben zo'n 300 welkome eurotjes rijker :D Ik moet alleen tot vanavond 9 uur werken :(

9. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hai dames even een snel berichtje van mij...
    Wij zijn gister om 14:04 de trotse ouders geworden van Nina!
    Ze weegt 3340 gr en is 47 cm! Bevalling is vlot verlopen.... Foto's en verhaal volgt!

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ sher
    Gefeliciteerd!!!!

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Wauw! wat ontzettend leuk nieuws! En een mooie naam ook. Van harte Sher! ben benieuwd naar de foto's en het verhaal :)

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    net 20 weken echo gehad en alles was goed! Gelukkig.
    De kleine ligt nog wel in stuit, maar ja dat kan altijd nog veranderen. en we krijgen een meisje!!! echt zo blij, hoeven we geen jongensnaam te bedenken hihi

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Dames bedankt voor de felicitaties! Hier nog even mijn geboorteverhaal en de foto!

Zondagmorgen om 04:30 werk ik wakker van weeën, ze waren onregelmatig en niet pijnlijk. Ze kwamen om de 10,8,20 en toen weer om de 5! Om 9 uur braken mijn vliezen... Had nog nergens last van! Ben onder de douche gesprongen en tegen 11 uur werden de weeën ineens heviger en heb ik mijn vriend wakker gemaakt. Toen kwamen ze om de 4 minuten! Om half 12 de verloskundige maar gebeld dat mijn vliezen gebroken waren en dat ik om de 4 minuten weeën had, ze zou met anderhalf uur wel even langskomen.
    Om 1 uur was ze er.. de weeën kon ik nog goed opvangen en ze wou al bijna weggaan zonder inwendige controle. Toen heeft ze toch maar even een onderzoek bleek ik al 8 centimeter ontsluiting te hebben!
    Toen hebben we de kraamhulp gebeld en heeft ze de spulletjes klaargezet. Om half had ik 10 cm en mocht ik beginnen met persen! Om 14:04 is ons meisje geboren En ooh wat is ze mooi!
    Wat een bijzonder gevoel is dat als ze op je buik gelegd wordt! En dat je dan ineens met z'n drietjes bent!
    Helaas kwam de placenta niet los, en moest ik als nog naar het ziekenhuis.
    Daar hebben ze het nog een keer geprobeerd (iets hardhandiger) maar gelukkig kwam het toen los en mocht ik na 2 uurtjes observatie weer naar huis!
    Lekker met z'n drietjes! Hier nog even een fototje van mijn popje!
    Bekijk bijlage 265857

@Plukkie fijn dat de 20 weken echo er goed uitzag! En wat leuk ook een meisje! :D Gefeliciteerd!

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ sher
    Wat een popje inderdaad!! En wat een snelle bevalling.. :) heerlijk lijkt me dat zeg, wel jammer dat je alsnog naar het ziekenhuis moest.
    Kan niet wachten tot onze kleine geboren is, lijkt mij ook heel bijzonder dat moment.

@ Plukkie
    Super dat de 20 weken echo helemaal goed was. En wat leuk een meisje, hihi ja dat scheelt dan wel he?! Wij hadden juist moeite met een meisjes naam ;)
    Ja de kleine heeft nog zat tijd om te draaien en je gaat haar steeds beter voelen, kan best zijn dat jij op haar op een gegeven moment voelt draaien.

Ik moet vanmiddag weer naar de VK voor controle. Daarna lekker richting Belgie, we blijven maar 5 dagen ipv de hele week, ach ja we zijn er nog even lekker tussenuit.

15. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Wat een scheetje sher! en wat een mooie bevalling, klink alsof je hem heel relaxed hebt doorstaan :) Gaat alles nu ook goed?

Lekker even weg brondy! heerlijk.. lekker genieten met zijn tweeen. Weet je trouwens of je bij baren enzo standaard een liggingsecho krijgt?

Gisteren voor het eerst moeilijk in slaap kunnen komen omdat die kleine meid tegen mijn onderste buikspieren aan het trappen was! Ach ja, hoort erbij, ook wel weer leuk :)

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Oh he, trouwens opeens een idee, maar weet niet of jullie het leuk vinden...
    over 4 weken heb ik een weekje vakantie, brondy jou verlof begint dan. Vinden jullie het een leuk idee om Sher en Nina dan een bezoekje te brengen? (vooral als Sher dit leuk vind)
    Ik dacht ineens we spreken elkaar al zo lang, ik vind het wel leuk! zeg maar wat jullie ervan denken.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Plukkie
    leuk idee inderdaad, mits sher dat ziet zitten ;)

Je krijgt bij baren enzo standaard een liggingsecho bij 35 weken. Zij willen niet de kans lopen dat de beeb toch verkeerd ligt. Voelen is namelijk best moeilijk en ze hebben het al wel een aantal keren fout gehad, helaas (gelukkig gezien tijdens de liggingsecho).

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    oh dat is mooi! dat vind ik zelf ook wel fijn om te weten, aangezien de kleine nu nog in stuit ligt is het straks wel een geruststelling te weten hoe ze met 35 wk ligt. En altijd leuk de kleine nog even te kunnen bekijken :)

19. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hai dames,
    Aan de ene kant lijkt het mij best gezellig om af te spreken, maar vind het toch ook een beetje raar omdat ik jullie eigenlijk helemaal niet ken!
    Met Nina gaat het echt super goed... Ze is sinds gister al weer op haar geboorte gewicht! Overdag is ze heel rustig, alleen s'nachts heeft ze last van krampjes zow zielig!

20. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    begrijpelijk, iets voor de toekomst wellicht:)
    ach, wat sneu :( Komen jullie zelf wel een beetje aan slapen toe?

Deel Deze Pagina