Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Hoi meiden,
    Hoe is het met jullie?

Sher, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter.
    Hele mooie naam!

Hier alles goed, morgen 20 weken.
    We zijn laatst naar Hengelo geweest voor een pretecho, bij Babyvisie.
    En we krijgen een zoon! Helemaal leuk.
    De babykamer schiet al een heel eind op, gipswand is geplaatst en denk dat er deze week behang op komt.
    Buik is ook al behoorlijk op weg, leuk!!!!

2. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hey tavsan,

Een jongen, wat leuk! en fijn dat de babykamer al opschiet.

Hier alles goed hoor. Afgelopen week 20 wk echo gehad en we krijgen een meisje! Ik heb net de eerste kleertjes gekocht bij de Lidl, 3,- euro voor 2 shirtjes! kon het niet laten liggen. :D

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,

Goed weekend gehad allemaal??
    Ik wel, gelukkig :)

Vandaag krijgen wij een extra echo, de groei-echo. Deze is bij Baren enzo NIET standaard. Omdat mijn buik niet zo groot is wil ze toch even een extra check laten doen om te kijken of de kleine wel naar behoren groeit zeg maar. Hoewel ze denkt dat het wel goed zal zitten, was manlief toch een beetje geschrokken. We zullen zien vanmiddag.

@ Tavsan
    Leuk ook een jongen...
    WIj zijn ook bij babyvisie geweest alleen dan in Apeldoorn, maar volgens mij is het dezelfde vrouw. Erg prettig vinden wij haar.

@ plukkie
    Hahaha dat kan ik mij voorstellen, dat is ook geen geld ;)

@ sher
    Geen probleem, is wel begrijpelijk

4. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    En jij dan Brondy, geschrokken? of denk je dat het wel goed zit? Wel fijn dat je in ieder geval een echo krijgt om het zeker te kunnen zeggen.

Ik heb deze week echt onwijs veel last van mijn banden. Hebben of hadden jullie dit ook (rond de 21e week)?

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    nee, viel eigenlijk wel mee, ik denk dat het wel goed zit. Ik voel de kleine ook elke dag, maar ja dat zegt natuurlijk niet zo heel veel.

Ik had daar niet zo heel erg veel last van moet ik zeggen, hele zwangerschap niet, alleen af en toe een x een flinke steek. Misschien zit je wel in een groeispurt ;)

6. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    tja wie weet. Ik zag wel dat de kleine vanaf deze week met 60 gram per week groeit dus ja, dat is behoorlijk. En daarbij heb ik dit weekend net iets teveel gedaan denk ik (2 uur onkruid wieden) dus ja daar betaal ik ook de prijs voor :D

Tijdens de 3D echo was ook alles nog goed toch?! Je bent tenger en hebt veel buikspieren door de teakwondo. Ik zou me ook niet veel zorgen maken..

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Je moet nu wel rustiger aan gaan doen hoor ;) of meer pauzes inlassen.

Wij wilden maandag in eerste instantie ook nog een wandeling maken. Maar toen ik een heuvel op moest had ik aan het eind toch last van een harde buik, oops. Dus zijn we maar op een terrasje gaan zitten ;)

Ja we wachten vanmiddag gewoon even af. Zal ook wel weer goedkomen. De kleine is in ieder geval weer lekker druk vandaag.

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Haha, ja ik doe mijn best. Maar ben geen stilzitter dus ja, zal nog wel regelmatig op mijn bek gaan :)

Klink heel naar dat op een terrasje moeten zitten ;) ja het wandelen is soms funest!

Hoe laat heb je echo?

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hihi, ja je gaat het allemaal vanzelf merken. Dan krijg je last van een harde buik en denk je; ohja ik ben toch wel erg zwanger ;)

We hadden de echo om 14.45 uur. Alles was goed gegroeit hoor :)
    Helemaal geen afwijkingen enzo, dus dat was wel een enorme opluchting, vooral voor manlief. Toen wij de deur uitliepen zei hij ook dat hij zich niet goed kon concentreren op het werk, vind ik dan toch wel weer schattig.

10. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hahah, ja mooi he hoe je toch al van zo'n kleine gaat houden ondanks dat het nog niet op de (buiten)wereld is. Die van mij zit nu continu tegen de kleine te praten, echt super lief!

Maar wat fijn dat alles goed was

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hoe was je 20 wk echo Tavsan?

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Houden jullie het nog een beetje vol in deze warmte??
    Het begint mij nu helaas toch wel een beetje te veel te worden :( volgende x maar beter plannen en zwanger zijn in de winter ;)

13. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    hahaha, tja je kunt niet alles hebben. maar het tis wel verschrikkelijk warm.. pff

Ik denk dat ik zo weer even een badje opzet in de tuin! Ga echt kapot van de warmte! en ijsjes eten!!

Zo net even wat kleertjes gekocht bij de zeeman, even wat basics en leuke jurkjes! :D
    Zijn jullie al wezen shoppen?

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    nee inderdaad, ach ja gelukkig is het niet elke dag zo warm hier in Nederland. Denk dat ik ook maar een badje moet aanschaffen ;)

Tuurlijk, maar heb niet zoveel gekocht, heb ook veel 2e hands. Vind lang niet alles leuk, maar het scheelt een hoop geld. Broekjes en rompers zijn altijd goed. Heb ook nog heel wat (nieuwe) rompers gekregen laatst, van een vriendin. En heb die van de H&M gekocht, die kun je helemaal open doen, leek mij wel handig voor in het begin.
    Ik wil alles nu al gaan wassen, maar denk dat ik daar nog even zo'n 3 weken mee ga wachten ;)

15. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    De 20 weken echo heb ik as woensdag. Wel spannend hoor.

Van de warmte heb ik niet zoveel last, heb nu weekend. Op het werk is het wel erg warm, airco werkt niet goed en in de winkel ben je natuurlijk de hele dag bezig. Het is wel erg rustig.
    Maandag nog een dagje en dan heb ik vakantie, heerlijk.

Heb net het huis gepoetst, ga zo alle babyspulletjes die ik al heb uitzoeken. Qua groot spul moeten we alleen nog een box en een kast voor de kinderkamer.
    Commode heb ik, ook al behoorlijk wat kleertjes.
    En lang leve mijn werk voor alle verzorgingsproducten, neem alles mee met personeelskorting.

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Zo dat zal schelen Tavsan! daar kun je je geld ook goed aan kwijt, al die verzorgingsproducten. Ga je nog weg (op vakantie)

Ik begin het nu toch echt wel een beetje te begeven hoor! Denk ook dat ik vandaag wat groepen ga afzeggen, want kan me niet concentreren en voel me belabberd. Wat een belachelijke warmte zeg!

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ tavsan
    spannend, woensdag dus de echo.....
    Dat scheelt ook inderdaad, al die verzorgingsspullen.

@ plukkie
    verstandig!!
    Ik had het gister ook erg zwaar. Voor t eerst toch wel last van dikkere voeten :( is het mooi weer, zit je binnen (met ventilator op mij gericht ging t wel)

Als het weer wat minder wordt ga ik ook maar eens alles goed uitzoeken. Heb van alles wat, beetje een wirwar is het nog ;)

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    ja af en toe heb ik mijn momenten :D
    Ik heb ook wat dikkere voeten en ben in 3 dagen tijd 3 kilo aangekomen:$ Ik hoop toch dat het vocht is...
    maar jij moet ook een beetje rustig aan doen brondy! Weet niet hoe het op je werk is, maar als het niet gaat dan gaat het niet.

Vandaag voor het eerst haptonomie gehad. Was wel interessant. Manlief maakte meteen contact met de kleine, die vervolgens in een diepe slaap viel volgens mij, want die was niet meer wakker te krijgen... hihi

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hihi dat is grappig
    Wou dat manlief ook bij ons zo'n invloed had. Onze kleine is alleen maar druk als papa tegen hem praat ;)
    Wow :$ ik hoop ook voor je dat dat vocht is....

Het is hier nu niet zo druk, ben vandaag maar weinig aan het doen en ga zo ook naar huis denk ik. Heel slecht geslapen afgelopen nacht.
    Hier hebben wij gelukkig wel airco dat scheelt, thuis hebben wij dat natuurlijk niet. Vanavond denk ik maar even kijken voor een ventilator voor aan het plafond, of even zwemmen bij de scheg.

20. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    airco.. dat klinkt goed! Hier was het 30 graden op kantoor, echt niet verantwoord gewoon. Nu is het gelukkig wat beter.

Maar ukkie is nog steeds lekker druk ja! Kan manlief met zijn handen de kleine niet sturen en zachtjes in slaap wiegen? Dat helpt bij mij altijd wel goed.
    Ik moet zeggen dat de haptonomie ook een positieve bijdrage heeft geleverd aan manlief zijn inzicht dat hij me moet bijstaan in dit soort dingen. Nu is ie dus helemaal trots dat hij de kleine in slaap krijgt ipv wakker.

Deel Deze Pagina