Voelen jullie je iets beter, nu het ietsjes is afgekoeld? Leuk he, de rol van de vaders. Mijn man vind het ook heel fascinerend allemaal. Sinds hij het weekend de baby heeft gevoelt helemaal. Ik voel vooral beweging als ik heb gegeten. Herkennen jullie dat of is het gewoon een eigenaardig trekje van onze kant (allebei DOL op eten)? Ik ben nog niet veel aangekomen, bij het laatste bezoek aan de VK 2 kilo (sinds het begin van de zwangerschap). Ben benieuwd hoe dat nu is.
Vandaag echo dag of niet Tavsan?! Ontzettend leuk die rol van de vader en ook erg leuk te zien hoezeer manlief hiervan geniet. Onze kleine is voornamelijk druk als ik even zit of als ik voorover buk. Wanneer ik fruit of snoep eet wordt de kleine ook beweeglijk. Ik denk altijd maar dat de kleine wakker wordt van de suikers of van het rommelen van mijn darmen De warmte heb ik inmiddels goed overleeft. Maandag en zondag waren echt slechte dagen; moe, duizelig en misselijk. Nu weer helemaal fit! Goed zeg dat je nog maar 2 kilo bent aangekomen, vasthouden deze lijn!
spannend vandaag Tavsan, wilden jullie ook weten wat het wordt/is?? Hahah hier is de kleine op dit moment rustig, maar veelal als ik aan het werk ben is hij super druk. Vanmorgen was hij ook lekker in de weer, toen heeft 'papa' nog even mijn buik ingesmeerd en daar reageert hij op Heb het warme weer inmiddels ook overleefd. Maar vandaag werk ik thuis, want gister toen ik terug reed kon ik super goed merken dat ik te weinig slaap heb gehad de afgelopen dagen dus was een beetje een gevaar op de weg, vooral voor mijzelf. Vanmorgen heerlijk 'uitgeslapen', nu wel beetje hoofdpijn. Denk dat ik er een halve dag van maak en een halve dag vrij neem. Dan kan ik alles mooi op mijn gemak doen. Wauw, nog maar 2 kilo aangekomen?? 12 kilo aankomen is heel normaal hoor, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik inmiddels ben aangekomen in totaal. In ieder geval 8 kilo, hihi
Heel goed Brondy! Goed voor jezelf en de kleine zorgen hoor! Helemaal nu alles zwaarder begint te worden moet je goed naar jezelf en je lichaam luisteren. Fijn dat je ook gewoon thuis kunt werken. Aankomen is inderdaad normaal en juist goed (als het niet teveel is) moet zeggen dat het me nog steeds wel wat angst inboezemd zo nu en dan, maar ja. Ik maak het mezelf vandaag nog wel een beetje makkelijk denk ik want ben toch nog best moe merk ik nu.. zo na de lunch.. kleine dip hihi
Ja, gisteren controle gehad en af en toe sloeg hij een slag over. Dus moet ik volgende week maandag terug komen. VK zegt dat het niet ernstig is en het vaker voorkomt. Kans is groot dat ze het maandag niet weer hoort. Dus ik maak mij niet zo'n zorgen. Hoe gaat het bij jou???
Ohhh, tis gelukkig niet dat zijn hartje te langzaam slaat! Dat zou minder zijn. Hoe ist verder met je? Met mij gaat het wel redelijk. Ik heb gisteren mijn eerste echte harde buik gehad volgens mij, erg pijnlijk, een steek trok helemaal door van mijn buik naar mijn rug en mijn bm voelde aan als een bowlingbal. Ik begin nu wel te merken aan mijn banden en rug dat de kleine flink aan het groeien is, moet echt op mijn houding gaan letten Oh en ik kan nu ook mijn buik zien bewegen wanneer de kleine schopt. echt super grappig en bizar.
Ja bizar he??? Oei, ja dan heb je inderdaad een harde buik gehad. Soms zijn ze ook wat minder pijnlijk hoor, maar dan is je bm wel een bowlingbal Hier gaat het verder wel goed. Maandag dus weer controle, manlief heeft ook al weer geprobeerd te luisteren en het klinkt wel goed nu, dus even afwachten, maar ben er niet zo bang voor. Moet zeggen dat ik mijn banden nu ook meer begin te voelen, vooral als ik gedouched heb. Mijn buik wordt natuurlijk ook steeds zwaarder, dus tja dat is dan ook niet zo gek he. Binnenkort weer een x wat afspreken??? Fijn weekend in ieder geval!!! (voor iedereen natuurlijk)
Gelukkig maar! Volgens mij moet ik gewoon rustiger aan doen Morgen dus controle. Kan manlief nu het hartje horen? Tja nog 7 weekjes dan is de kleine er al waarschijnlijk! ongelofelijk he! Ja leuk! wanner heb je binnenkort tijd....
Ja vanmiddag controle. Manlief kan inderdaad t hartje horen, helemaal met de app die hij nu gedownload heeft. Hartje klonk volgens ons nog steeds niet goed, dus manlief gaat vanmiddag wel mee naar de vk. Zeg maar, over 2 weekjes heb ik al verlof dus kan ik alle dagen wel
Niet echt geruststellend dus ik zal duimen. hihi, over 2 weekjes ben ik een week vrij dus dan kunnen we door de weeks wel een keer lunchen of zo. Woensdag, donderdag of vrijdag..
ja leuk! 11.00 tea rose doen? vaste prik hihi, maar zooo lekker Ik heb trouwens best een lage bloeddruk de laatste weken, 102/62 had ik vandaag (meet het op mijn werk) even bespreken met de vk volgende week.
hmmmm dat is inderdaad wel laag. Zullen we 12 uur doen?? Ik moet om 11 uur eerst naar de vk. Zijn net terug, maar was toch niet helemaal goed. Dus ben doorgestuurd naar de gyna. Moet daar donderdag naartoe, dan gaan ze weer een volledige check doen. Hopelijk dan wel goed.
Oo wat gaat het snel voor jou Brondy Alles geregeld? Heb je al een gesprek met kraamzorg gehad, jij gaat ook voor Naviva toch? Hoe klonk het hartje nu? Spannend donderdag. Plukkie hoe is het met jou? Heb je iets gekregen voor je bloeddruk? Onze echo was goed. We hadden bij de pretecho al gezien dat het een jongen is, leuk! Ik vond alleen dat ze bij Fetura best wel zakelijk zijn. Aan de ene kant moet dat ook wel natuurlijk maar die man zat zo naar dat scherm te turen zonder iets te zeggen dat mijn man en ik toch een beetje zaten van...Hellooohooo zeg wat! Echt heel zakelijk, niet echt warm. Maargoed. Oja weten jullie dat, wanneer je moet beginnen met alles wassen en strijken?
ja zo zijn ze inderdaad bij Fetura, best jammer eigenlijk. Wel fijn dat de echo goed was en het nog steeds een jongen is. Nee ik heb nog niet alles binnen. Vandaag wel de hydrofiele luiers binnen Het hartje klonk niet helemaal goed, af en toe sloeg hij over. Dus toch door naar de gyna donderdag. Maar goed, beter nu een extra check dan dat achteraf blijkt dat t toch niet goed was. Hahaha, ik ga echt niet alles strijken hoor. Maar wassen doe je meestal pas tijdens je verlof. Anders ben je wel heel vroeg en wordt het weer stoffig en muf enzo. Ik heb wat 2e handskleertjes, die heb ik al wel voorgewassen met gewoon wasmiddel. Die was ik tijdens mijn verlof nog een x maar dan met wasmiddel van Neutral en ZONDER wasverzachter. (geen idee waarom, maar heb gelezen dat dat niet goed is voor het huidje van de beeb)
Hey tavsan, mooi dat de echo goed was, maar jammer dat je het zo beleeft hebt. Heb je ook al een evaluatieformulier in moeten vullen, dan kun je je feedback tenminste kwijt. Ik vind wel dat zo'n organisatie klantgericht moet zijn en je met een goed gevoel de deur uit moet gaan! Wij hadden ook die man en vonden hem zakelijk maar duidelijk. Wel hadden we bij de andere echo's vrouwen en die vonden we vriendelijker en warmer. Volgende week heb ik controle bij de vk en zal ik het aankaarten. Ik merk wel dat ik snel duizelig ben en weinig energie heb. Ik weet dus nog niet of ik er iets voor krijg. Ik drink nu bewust wat boullion en eet dropjes. Heeeel vervelend Kleertjes ga ik ook pas een paar weken van te voren wassen. Strijken daar doe ik niet aan, ten eerste rot werk en ten tweede zonde van de tijd. Met een dag (of twee) liggen de kleertjes toch weer in de was. Goed dat je het zegt Brondy, van het wasmiddel, nog niet eens aan gedacht daar speciaal middel voor te halen. Wat balen dat die hartslag maar niet goed is steeds! Fijn natuurlijk dat je een controle bij de gyna krijgt, maar toch wil je dat alles goed met de kleine gaat. Fijn dat je die zekerheid deze week in ieder geval krijgt. 12.00 uur is helemaal goed, Tasvan als je wilt en kunt mag je ook gezellig aanschuiven?! Moeten we nog reserveren denk je Brondy?
Inderdaad Brondy, gelukkig kunnen ze nu al zoveel zien!! Komt vast goed donderdag!! Ik heb al behoorlijk wat kleren (zag laatst na mijn werk dat er bij Zeeman babykleertjes met 50% werden afgeprijst. Super!! Allemaal lieve shirtjes en broekjes gekocht. 75 cent voor een truitje kan ik niet laten liggen). Het wassen kan voor mij dus nog eeeeven wachten Jij ook goed voor jezelf zorgen he Plukkie. Inderdaad aan de bouillon en drop, zakje chips erbij op z'n tijd. Heel naar Lief dat ik ook welkom ben, als jullie het goed vinden kom ik graag een volgende keer. Ga woensdag met mijn vader lunchen, hij is hier de komende week nog aan het klussen en dan is de babykamer klaar.
Haha, daar heb ik laatst ook even wat leuke kleertjes gekocht voor 75 ct. Geen geld! Ja vervelend he! Weet niet of het uitmaakt, maar we hebben woensdag 12 september afgesproken (toch Brondy?), wellicht kun je dan wel Tavsan.. Is de kleine nog steeds zo druk Brondy?
Wow 75 cent?????? Maar goed dat ik dat niet gezien heb Ja met nieuwe kleertjes wassen kun je dus nog even wachten, hihi. Klopt 12 september hebben wij afgesproken, of we nog moeten reserveren, geen idee. De vakantie is in ieder geval voorbij. Maar als we zeker willen zijn van een plekje.... toch maar reserveren denk ik Ja de kleine is nog steeds super actief, dus wat dat betreft maak ik mij niet zo heel veel zorgen. Al moet ik zeggen dat ik mijn gedachten niet helemaal bij mijn werk heb hoor. (foei)