Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    hoi!

Nee, ik was in de winkel en wist niet meer welke ik moest hebben, teunisbloem- of tarwekiemolie:D. Ga morgen weer een poging doen.

Leuk! Bios neem ik aan?! :). Veel plezier!

Ik ben vandaag met vriendinnen gaan relaxen in de sauna.. even eruit heerlijk!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

Goed weekend gehad??
    Hahah, je moest de tarwekiem hebben. Nu wel gelukt??

Mijn weekend was erg druk. Eneuh klopt ja, moest bios zijn :) De film was erg vermakelijk :)
    Zaterdag bij vrienden kregen we te horen dat een vriendin zwanger is (niet degene waar we waren hoor), dat is dan best wel confronterend hoor :( Wij baalden allebij enorm. Maar goed, zij zijn al wel ietsje ouder en ook al wel getrouwd en we gunnen ze het natuurlijk van harte. Toch doet het een beetje pijn.

's avonds bij andere vrienden, heerlijk gegeten en lekker wezen bowlen. Was erg gezellig.
    Zondags kwamen mijn souders, was ook best gezellig. Foto's gekeken van onze huwelijksreis. Hadden ze het nog over zwanger zijn. Een nicht van hun is zwanger van een 2-ling (de vrouw is 48)
    Zegt manliefs moeder, dus je kunt eventueel ook wachten tot je 48ste. Ik zo, nou dat lijkt mij niet de bedoeling.

3. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hoi!

haha, ja gelukt! Ik dacht al, ik dat iets nieuws in Deventer bioa :p. Maar mooi, beetje afleiding.

zo jij bent dit weekend ook goed druk geweest! Ik ook.... zaterdag personeelsuitje van manlief zijn werk. Zondag wedstrijd gehad; eindelijk mijn tijden weer eens verbeterd! :cool:

Je gunt het iemand maar toch baal je en ben je ergens ook wel jaloers! in ieder geval, dat heb ik. En dan ook nog je souders die beginnen over zwangerschap!! Argh! Ze weten nog van niks toch? Het lijkt wel of iedereen om je heen opeens zwanger is nu of niet? ik heb dat iedereen opeens vraagt of ik zwanger ben :(. Ik denk dan meteen; zo dik ben ik nou ook weer niet (geworden) :( haha, maar goed eerder werd het ook gevraagd. Toen was ik er echter niet zo mee bezig, nu ligt de focus er zo op.

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hahah nee hoor, er is niets nieuws in Deventer ;)

Mooi dat het gelukt is, nu maar hopen dat het voor ons beide werkt.

Wat voor sport doe je?? Geeft vast een goed gevoel dat je je tijden verbeterd hebt.
    Ik heb de 12e een wedstrijd, zie er nu toch eigenlijk een beetje tegenop. Maarja doe ook mee voor de ervaring.

Jij hebt inderdaad ook een druk weekend gehad. Was het een gezellig uitje??

Wat je zegt, je gunt t ze maar bent toch jaloers. En inderdaad iedereen om je heen raakt nu zwanger. Je weet alleen niet hoelang ze al bezig zijn. Mijn souders weten het inderdaad niet, dat doen we bewust. Ik wil het liever ook niet gelijk vertellen als we een positieve test hebben. Liefst wacht ik tot na de termijnecho.
    Laatst las ik ergens dat een meisje net zwanger was en het al aan iedereen vertelde, naja hele goede vrienden en (s)ouders. 2 weken later miskraam. Dat lijkt mij dan heel erg zwaar. Dus vertel het liever niet zo vroeg.
    Hahah, dat is nu dan niet zo leuk dat ze het vragen. Bij mij vragen heel veel vriendinnen of we al bezig zijn. Destijds zei ik, nee stop pas met de pil na onze huwelijksreis. Tja maar wat moet ik nu zeggen....??
    Ik ben trouwens wel wat dikker geworden na het stoppen met de pil, echt niet leuk :(

5. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    ik hoop het ook!

Ik doe aan wedstrijdzwemmen en had al 3 jaar geen persoonlijk record gezwommen ivm een schouderblessure die ik heb. Wat voor wedstrijd heb jij? en waar kijk je tegenop?

Het uitje was top! lekker solex gereden; echt lachen. Daarna nog lekker gegeten; daar hou ik ook wel van. ;)

Wij hebben het ook niemand verteld, het lijkt me ook echt verschrikkelijk als je later moet vertellen dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb wel het idee dat mensen het door hebben of zo.. misschien ben ik wel wat achterdochtig:p maar omdat steeds meer mensen het vragen en erop zinspelen. :(

Zeker niet leuk! maar ze vragen nog niet of je toevallig zwanger bent?!:D

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    haha nee gelukkig niet ;)
    Maar heb nu iets meer een buikje dan voorheen, echt vervelend. Helaas niet veel aan te doen, behalve meer gaan trainen. En probeer het ook wel zoveel mogelijk te verbergen met kleding.

Oke, dan benje dus wel fanatiek? leuk hoor!
    Ik doe aan taekwondo, hier zal ik dan mee moeten stoppen helaas. Maar heb een stijlwedstrijd, gelukkig wordt ik dan niet in elkaar getrapt ;) daar hou ik ook niet zo van. Ik doe deze sport eigenlijk vooral zodat ik mij veiliger voel op straat ;)

7. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    En ach, vaak zie je het zelf beter dan dat een ander het ziet. Mijn vriend zegt dat hij het niet ziet, maar ik zie het echt wel! :x Haha.

Stijldansen.. leuk!! Dat doen wij ook, maar dan voor de lol hoor. Met het ritmegevoel van manlief komen we niet ver! haha.
    Wedstrijdzwemmen doe ik niet meer op zo hoog niveau hoor, die tijd heb ik gehad. Gelukkig kan ik het wel gewoon blijven doen als ik zwanger ben. Taekwondo is te riskant als je zwanger bent?

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja met taekwondo kun je trappen naar je buik krijgen. Dus dat is niet zo'n goed idee om te blijven doen he ;)
    Hihi, nee ik bedoelde heb een teakwondo wedstrijd en daarin heb je verschillende vormen, namelijk: stijl en sparren. Ik doe de Stijlversie.

Wij zitten ook wel op stijldansen, maar manlief wil niet graag mee doen met wetstrijden, maar 19 november hebben we 1 en dan wil ik persee meedoen ;)
    Mijn man was in het begin ook een stijve hark, echt erg, maar nu gaat het eigenlijk super goed.

9. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Oh, haha foutje! :) En stijl gaat om de techniek ofzo?

Dansen jullie bij Eppink of bij Zanting? Spannend hoor zo'n wedstrijd, ik kan met afdansen niet eens mijn benen stil houden van de spanning! :D Wat is je favorite dans?

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Geeft niets, het gaat dan inderdaad om techniek. En of je het in de juiste volgorde doet ;)

Euh wij hebben in Enschede dansles ;) daar zijn we begonnen en eigenlijk niet meer weggegaan. Fijne danslelaar, heeft ook een danscursus gegeven tijdens onze bruiloft, voor weinig.
    Maareuh ik ben ook wel erg zenuwachtig altijd hoor, maar vind het toch wel erg leuk om te doen.

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    klink leuk en vermoeiend! :D succes alvast.

oh jee, dat is een eind weg! Komen jullie daar vandaan of zo?
    Wat een leuk idee om dat tijdens de bruiloft te doen! zijn jullie ook in Enschede getrouwd?

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dankje

Hahah, ja komt omdat we daar destijds studeerden.
    Maar nee wij zijn gewoon in Deventer getrouwd, foto's gemaakt op de brink. Feest gehouden in Boode, daar was ook de workshop.

13. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    aha, vandaar:).

Boode, wat een goed idee! Is het daar prijzig? wij zijn nog aan het bekijken waar we het beste terecht kunnen voor een feestje:cool:

Even nog wat anders; wat is een pendel? Ik zie dat in je handtekening staan en vroeg me dat zo ineens af.

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    een pendel is een soort voorspelling. Als je dat wilt laten doen kun je naar Diversen gaan en dan pendelen. De dames pendelen op bepaalde tijden en moet je dat dus in de gaten houden voordat je een pb'tje stuurt.

Boode is super, wij hadden voor de workshop de serre gebruikt, voor het eten de bovenkamer en voor het feest de grote zaal. Ze hebben meerdere zalen, mocht je minder dan 150 personen hebben. Zou er dan gewoon een afspraak maken om te kijken enzo.
    Euh tja duur.... is afhankelijk van wat je duur vindt natuurlijk ;) wij moesten in totaal daar dacht ik 5000 euro betalen (incl eten en drankjes). Je betaald geen aparte huurkosten voor de zalen, dat scheelt.

15. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    oh Leuk! Ik zal eens kijken bij diversen. Dus bij jou zijn de voorspellingen voor deze maand het positiefst!:D Dat belooft wat.;)

Ideaal dat alles op 1 plaats is. Ik zal eens kijken of we een afspraak kunnen maken. Bedankt voor de info.

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    zo het weekend is weer voorbij! Deze keer wel een beetje rustig aan gedaan?! :)

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    nou dat viel nog best tegen ;)
    Vrijdag met vrienden uit eten geweest.
    Zaterdag naar Walibi Fright Night, was echt super druk maar wel gezellig.
    Zondag naar mijn ouders en 's avonds dansles.
    Vanavond naar de kapper.

Hoe was jouw weekend??
    Wanneer moet je ook al weer naar de gyna?

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Tje! Dat is niet bepaald een rustig weekend haha.

vrijdag geklust bij mijn broertje, training gegeven en dansles
    zaterdag geklust bij zwager en schoonzus
    zondag trainen en gewandeld met schoonouders
    en nu werken!.. eindelijk uitrusten haha

volgende week mag ik eindelijk naar de gyna. Het wachten begint me nu wel te irriteren moet ik eerlijk zeggen. Ben ook erg benieuwd naar wat hij kan doen voor me.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    jij hebt ook geen rustig weekend gehad ;)

kan me voorstellen dat het wachten nu wel vervelend wordt. Hopelijk heb je niets ernstigs en kunne ze je helpen snel ongi/zwanger te worden.

sind gister heb ik overdags veel pijn in mijn linker lies, soort van spierpijn, echt super irritant. Gisteren zijn wij naar de kapper geweest (meisje kwam bij ons thuis), is ze 14 weken zwanger. Leuk hoor, ze heeft ook echofoto's laten zien :) zij zei al: nu jullie nog, ik er maar omheen praten want mijn ouders weten nog van niks.

20. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Oh :$ misschien wel ovulatiepijn of innesteling:D Ik zal het volgende week vragen aan de gyna want ik herken die pijn wel.

Haha... ja eromheen praten.. is ook best irritant. En nu is dat zelfs nog makkelijker dan wanneer je echt weet dat je zwanger bent. Hoe ga je er dan omheen praten;)

Deel Deze Pagina