@ sher Ja het gaat wel weer, het was even een tegenvaller omdat ik daar niet vanuit ging. Maar achja het is wel beter zo voor de kleine denk ik. Oei moest jij nog naar t ziekenhuis? Werd je opgehaald met een ambulance dan? Lijkt me ook geen pretje als je na de bevalling toch nog naar t ziekenhuis moet. Heb zojuist de koffer ingepakt met alles wat we nodig hebben, denk ik. Dus de kleine mag van mij elk moment komen naja liever eigenlijk pas over een week, hihi, we zullen zien. Misschien blijft hij nog wel 4 weken zitten
Ja werd met de ambulance opgehaald! Vond het niet heel erg.. Voelde mij na de bevalling ook alweer de oude! Heb de hele weg lol gehad met de broeders! hihihi. Ben wel blij dat ze placenta toch nog los kwam, had het minder leuk gevonden als ie niet los kwam, want dan had ik een nacht moeten blijven!
Wanneer moet je weer naar baren en zo Brondy? Ik heb namelijk begrepen dat je wel je eigen VK houd... even navragen. maar je hou het nog wel redelijk vol begrijp ik.. als je nog een week wil wachten He Sher! alles goed met jou? De kleine alweer 1,5 maand zie ik, wat gaat de tijd toch snel! Met mij gaat het goed hoor! Ik doe nu wat rustiger aan waardoor ik minder harde buiken heb. Mijn fam gaat deze week het huis uit dus dat ik ook een rustgevend vooruitzicht.
Kan me voorstellen dat je er wel even van baalt Brondy! Hoe voel je je verder? Sher hoe is het met jou? En met je dochter? Fijn Plukkie, wat rust in het vooruitzicht. Met mij gaat ook alles goed. Merk dat het lange staan op mijn werk toch iets minder fijn begint te worden, maar met wat meer rust moet dat ook wel goedkomen.
@ plukkie ik moet donderdag naar Baren enzo. Heb jij dat gevraagd?? Ik weet niet of dat ook voor mij geldt omdat ik 'verplicht' ben om in het ziekenhuis te bevallen. Hier gaat het verder goed hoor. Kleine beweegt behoorlijk veel en kan slecht in slaap komen. Ben ook wel beetje zenuwachtig aan het worden hoor. Want het komt nu wel heel erg dichtbij. Toch vind het nog een raar idee dat ze straks gaan voelen of je ontsluiting hebt enzo. Weet dat het erbij hoort en het heel normaal is, maar toch.
Nee dat vertelde de zus van mijn schoonzus die ook in het ziekenhuis bevallen was. (in juli dit jaar, in Utrecht) dus kan hier misschien weer anders zijn ik weet het niet. Kan me ook voorstellen als je ligt na te denken over de bevalling en alle perikelen eromheen dat je slecht in slaap kan komen. Ik probeer altijd maar zo te denken, ze doen niet anders dan naar vagina's kijken (en ontsluiting voelen). Tis net als TV kijken voor ze. Maar toch scheer ik altijd stiekem mijn benen en bikinilijn hoor Ik begin nu te merken dat ik weer sneller vermoeid ben. Gelukkig nog maar 2 week werken op maandagavond, kan ik daarna lekker rustiger aan gaan doen.
Nou ja, wat heet goed doorgekomen??? Zijn buikje groeit niet verder mee, omdat de placenta steeds minder zijn werk gaat doen vinden zij dat de kleine buiten de baarmoeder beter af is. Dus word ik morgen ingeleid. Ze heeft ook gelijk inwendig onderzoek gedaan en ik heb zo'n 2cm ontsluiting. Ze heeft ook gelijk gestript, dat is echt geen pretje. Het is echt heel raar, want dit betekend dus dat wij dit weekend onze kleine al in ons midden zullen hebben, pffffffffffffff. Dat had ik dus echt niet zien aankomen.
Ooh dat is spannend! Dus je heb misschien morgen jullie kleintje al in je armen! Lijkt mij een raar gevoel dat je weet dat het morgen gaat beginnen! Heel veel succes meid! En geniet ervan!
2 cm is al hardstikke veel joh! Dan ben je al zowat op de helft van je ontsluiting! Wat houd strippen precies in eigenlijk? Spannend allemaal, maar probeer je rust te bewaren die je altijd hebt gehad. Alles komt goed; je leert het vanzelf. Focus maar op dat prachtige kleine frummeltje wat je dit weekend in handen zult hebben. Zet hem op meid, je kunt het!
Ooh ben zo benieuwd hoe het met Brondy gaat! Hoop dat je jullie wondertje al in je armen hebt! En anders succes meid!
Hey meiden Ff snel, ben kapot Gister ingeleid en na 6 uur bevallen van een prachtige zoon. Ik moest wel ingeknipt worden omdat hij het een beetje moeilijk had. Maar hij doet t nu hartstikke goed
Oh wat goed nieuws!!! En wat fijn dat hij het goed doet, was ie ook echt heel klein?! Of viel het mee? Zijn jullie alweer thuis? Heel veel geluk samen en ik hoor graag nog eens het hele verhaal (als je weer een beetje bent bijgekomen )
Hoe is het met jullie Sher? En Tavsan ook alweer 27 weken zie ik! Tje wat gaat het toch hard. Alles goed met jou Tavsan? Geen kwaaltjes. Derde trimester staat voor de deur.. ik merk dat ik weer vermoeider begin te worden. Nou zuslief is vandaag verhuisd en dus hebben we eindelijk het huis voor onszelf. Gisteren het plafond eruit gehad op de babykamer en geisoleerd. Nu zit het nieuwe plafond er alweer in, dus nog even sauzen en dan kunnen de meubels erin! Heerlijk gevoel dat het bijna klaar is die kamer!
@ Plukkie Goed, de krampjes zijn zo goed als over. En ze is een stuk rustiger! Nou zijn we bezig met het afbouwen van het inbakeren, omdat ze vrijdag haar 1e prikjes krijgt! (en mag ik haar niet inbakeren) Leuk ook de tekst onder je ticker...Over Paris! Hoe voelen jullie je dames?
Oh mooi Sher, zal wel wat rust geven. Is het inbakeren makkelijk om te doen? Ik hoor hier wel vaker over en ben wel erg benieuwd hoe (en of) het werkt. Ja grappig he. Ik vind het elke vrijdag ook weer leuk om te kijken wat er nu weer onder staat Gisteren bij de VK geweest en alles zag er weer goed uit. De kleine ligt met haar hoofd naar beneden en groeit goed. Ik ook trouwens! HB, Glucose en bloeddruk was ook weer goed dus dat wat ook mooi. Verder voel ik me eigenlijk ook wel goed, wel wat moe maar dat hoort erbij.