Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Fantastisch, van harte gefeliciteerd !!!
    Dacht zo net nog aan je. Snelle bevalling hoor!
    Geniet ervan, laat je lekker verwennen in de kraamweek.
    Wat betreft gevoelige tepels, dat blijft nog wel even ;) maar wat fijn dat ze gelijk goed drinkt, scheelt weer een heel gedoe met kolven enzo :)

2. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Gefeliciteerd! Mooie naam ook!
    Geniet er van meid!

3. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Gefeliciteerd Plukkie met jullie dochter, mooie naam!!

Hier geen nieuws, kwam alleen even lezen hoe het met jullie gaat.

Fijne feestdagen!

4. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    De beste wensen dames! dat het maar een prachtig 2013 mag worden. Iedereen fijne feestdagen gehad?!

Hoe staat het ervoor Tavsan? nog steeds niets?

Wanneer moest je nu ook alweer aan het werk brondy?

Hier alles goed. De kleine begint wat meer wakker te zijn en langer te slapen zo nu en dan. Vannacht een keer 4 uur ertussen gehad dus voel me redelijk uitgerust. Net de wijkvpk langs gehad, wel een leuke vrouw.

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Als eerst: voor iedereen de beste wensen!!!

Mooi plukkie dat ze al 4 uur achter elkaar 'doorslaapt'. S deed dat pas veel later, nu max 5 uur achter elkaar :( Gaat het nog steeds goed met de borstvoeding?
    Ik moet 4 februari weer beginnen met werk. Kom eind deze maand wel een xtje bij jou aanwaaien als je dat goed/leuk vindt.

Hoe is het met jou, Tavsan??

Hier een onrustige beeb, waarschijnlijk zit hij in zijn 12 weken sprong. Hebben jullie het boek: oei ik groei, al??? Ik ga hem nu maar eens aanschaffen. Schijnt wel erg handig te zijn.

6. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Nou ik had een beetje te vroeg gejuicht. Vannacht en vandaag heeft ze een regeldag denk ik (ook al is mijn voeding dik op orde :(, ik geef nog steeds maar 1 borst per keer) elke 2 uur is het raak. En omdat ze als een bezetene drink spugt ze de helft weer uit, mits ik haar een kwartier op de borst hou. Dus ben telkens 45 min druk om daarna een uurtje te kunnen slapen. Pff... ben echt kapot. Hopelijk is het morgen weer beter.
    Duurde het bij S ook zo lang voordat hij regelmatig en op gezette tijden kwam?

S heeft ook een regeldag dus?! Hoe gaat het verder met de kleine man? Oei ik groei.. wel van gehoord, maar niet in huis.

Ja leuk kom gerust langs!

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    S heeft meer een regelweek ;) maar schijnt heel normaal te zijn. 'Oei ik groei' is een aanrader om te kopen, is ook 2ehands goed te krijgen.
    Verder gaat het wel goed hoor :)

's avonds sliep Senna wel zo'n 3 uur, maar overdags ook om de 2 uur hoor. Duurde wel 6 weken :(
    Wanneer verschoon jij E? Voor of na de voeding?

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Och, zwaar Pff.. nou ja gelukkig gaat het weer voorbij. En gelukkig gaat het verder goed; met de voorkeurshouding ook alles opgelost. Onze kleine meid heeft ook een voorkeurshouding, draait gewoon haar hoofd terug die kant op. Kan er niet veel aan doen voor mijn gevoel, leg haar zo nu en dan wel op de zij die ze minder prettig vind.

Ik zal eens kijken naar het boek, ben wel nieuwsgierig.

Oh.. nou dan heb ik het zo slecht nog niet. Vannacht weer gewoon netjes om de 3 uur en overdag ook. Gelukkig drinkt ze ook minder gulzig en kan ze met 10 min weer het bed in. Ik verschoon na de voeding en bied haar daarna nogmaals de borst aan, meestal pakt ze dan niet.

gisteren bij het weegspreekuur geweest. Ze was 350 gram gegroeid deze week dus dat gaat allemaal goed. Mijn oma zei gisteren: 'spugers zijn groeiers' Zal wel kloppen :D

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    S spuugde ook hoor. Zolang ze niet alles eruit spugen en haar luiers vol plas zitten is er niks aan de hand.
    En ze is alweer 350 gram gegroeid?? Dat is mooi zeg!!
    Fijn zeg dat het allemaal zo goed loopt. Kolf jij nu de andere borst af??

S wilde in het begin ook maar 1 borst hebben, de andere kolfde ik niet af (zoals ik al eerder vertelde). Nu wil hij echt wel beide hebben hoor. Maar goed, bij S heeft het ook wel een behoorlijke tijd geduurd voordat hij zelf goed dronk aan de borst zonder tepelhoedje.
    Wel goed inderdaad dat je na het voeden verschoont, dan wordt ze toch weer even wakker en wil ze misschien wel wat extra's drinken.

Kom denk ik over 2 weekjes wel een xtje aanwaaien. Kun je nu nog lekker even rustig aan doen. Heb je al veel visite gehad/gepland???

10. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    nee over het algemeen spuugt ze niet alles eruit. Ik heb wel het idee dat ze minder plast, even in de gaten houden... Ze heeft ook enorm veel pukkeltjes opeens op haar wang en billen.

nee ik kolf niet. Wil wel gaan kolven zodat we op vrijdag kunnen gaan dansen over een paar weken, maar weet nog niet zo goed wanneer ik het best kan kolven. Ben ook bang dat ik opeens weer erge stuwing ga krijgen net als de vorige keer dat ik moest kolven. Wanneer kolf jij?

Is goed, het is nu nog wel druk met visite de komende week. Maar daarna neemt het af.

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Pukkeltjes? Hmmm sorry ik weet niet wat dat betekend. S heeft wel last gehad van soort eczeem maar dan alleen in zijn gezichtje.
    Even naar het weeg uurtje blijven gaan, dan weet je of ze genoeg aankomt of niet.

Als je wilt kolven voor t dansen kun je dat denk ik het beste doen vlak voordat je weg gaat. Heb jij al een kolf aangeschaft?
    Maar dansen duurt toch ong 1,5 uur??
    Als E om de 3 uur komt kun je de 1e x ook proberen haar op t laatste moment te voeden. Dan hoef je niet te kolven ;) scheelt weer gedoe. Maar goed, ik weet uit ervaring dat je planning niet altijd zal lopen zoals jij wilt, hihi.

Ik kolf nu niet meer, maar als ik weg ga probeer ik S vlak voor de tijd te voeden of te kolven. Afhankelijk van wanneer hij voor het laatst gedronken heeft.

Sms tzt wel, dan heb ik nog vakantie en kan ik ff doordeweeks langskomen. Tot wanneer heb jij verlof?

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Ja lijkt me inderdaad verstandig het weeguur even te blijven bezoeken. Kunnen ze wellicht ook even snel kijken wat het is.

Dat is inderdaad ook nog een idee ja. Als het lukt dan, want het goed plannen wil inderdaad niet altijd lukken. hihi. Wat slim om te kolven net voordat je weggaat, zo is het het meest natuurlijk.

is goed, ik heb verlof tot half maart.

waar moet jij trouwens naar het consultatiebureau?

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh dan, nog tijd zat ;)
    Wij gaan naar de Kei voor het CB en jullie?
    Op dinsdag is bij ons t weeguurtje, miss dat ik morgen nog wel ga, als ik t niet vergeet.

Ja slim hè, hihi. Was ook even uitproberen hoor ;)

14. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Wij gaan in de ruysdealstraat, is hier om de hoek. Ideaal.
    Hier is het weeguurtje donderdag dus we gaan weer eens kijken. Ik ga vandaag even bellen voor die bultjes, want ze zit echt helemaal onder. Ik vertrouw het niet helemaal. En ze is opeens rond 12 uur en 19 uur 1,5 tot 2 uur wakker. Ze huilt niet, maar ligt de hele tijd te draaien en geluidjes te maken. Weet niet of dit normaal is en kwaad kan.

Toch fijn zo'n ervaren vraagbank ;)

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    S was ook veel wakker, maar zolang E niet huilt kan t geen kwaad hoor. Althans dat werd ons gezegd door de vk :)

Goed inderdaad om te bellen voor de bultjes, beter zekerheid toch?
    Hebben jullie nog wensen voor de kleine meid?

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Oh nou dan maken we ons geen zorgen. Vandaag slaapt ze trouwens opeens weer als een roosje ;) haha geen pijl op te trekken.

Nou ik denk dat ik het telefoontje net gemist heb. Bel morgen wel even naar de HA, wil er zelf ook even heen voor mijn hechtingen. Deze staan een beetje open dus wil even dat hij ze nakijkt. Kan hij meteen de kleine onderzoeken :D. Nadeel is dat je voor 10 uur moet bellen voor een afspraak en dat is het zo snel!

17. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Ik zal eens nadenken, op dit moment nog geen wensen.

Hoe zou het met Tavsan gaan. Die zal inmiddels ook wel een keer bevallen zijn, of in ieder geval willen bevallen :D

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    nou net bij de HA geweest voor de 'pukkeltjes' blijkt eczeem te zijn. De laatste dagen werd het steeds erger en roder en ze begon haar gezichtje tegen mijn borst te schuren. Moeten nu een zalfje smeren, maar het zal voorlopig nog wel blijven. Zielig, 't arme kind. Verder gaat het goed, ze groeit en drinkt goed. deze week weer 400 gram gegroeid

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    S heeft ook eczeem, maar bij hem is t alleen rood. Is inderdaad best zielig hè. Maar gelukkig is het te verhelpen. Het zal wel vaker voorkomen hoor. Zij reageert immers op sommige dingen die jij eet.
    Wat groeit ze hard zeg, of is dat niet binnen een week?
    Welke maat kleren heeft ze nu?

Ik ben ook benieuwd hoe het met tavsan is.

20. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Bij Elle is het inmiddels ook rood, vuurrood. En haar gezichtje voelt als schuurpapier. Hoe verhelp jij het?

Inderdaad in een week en ja ze groeit als kool. Ze heeft nu maatje 56, maar sommige pakjes beginnen wat krap te worden.

Hoelang hebben jullie trouwens kruikjes gebruikt bij S?

Deel Deze Pagina