hopelijk geen ovulatiepijn, dan is mijn ei wel erg laat had woensdag en donderdag een mooie positieve ovu-test, dan zou mijn ei toch vlak daarna moeten komen?? Naja, is goed vraag maar even dan weten we het zeker Hahahah, ja dan wordt t veel lastiger want eigenlijk ben je dan zooo blij dat je het wel van de daken kunt schreeuwen. Toch hoop ik het vol te kunnen houden niet te vertellen voor de 12 weken echo Is natuurlijk ook afwachten hoe snel je buik groiet.
haha.. nee hopelijk ben je je ei nu al aan het uitbroeden! Als je test positief is springt je ei na 24 tot 36 uur geloof ik. Ja dat denk ik dus ook en volgens mij kunnen de mensen die dicht bij je staan het wel aan je zien, maar goed.. zo ver is het nog niet (waarschijnlijk). 3 maanden is wel lang he als je erover nadenkt! Stel dat je nu zwanger bent dan kun je het pas vertellen in februari! Oef... Maar goed gelukkig hebben we elkaar waartegen we het kunnen vertellen! dat scheelt alweer.
Ja daar heb je wel gelijk in: Met een ovulatietest kan de LH-piek worden opgespoord. De ovulatie vindt plaats 20-48 uur na de start LH-piek. (wikipedia) Dinsdags was de test nog omo-wit, woensdag en donderdag was hij knal, vrijdag was hij heeeel licht dus eigenlijk al negatief. Dan zal ik vrijdag/zaterdag ofzo wel mijn ei gehad hebben toch?? Februari??? Jeetje dat is wel ver weg zeg, hmmmm, hahah Ja inderdaad, miss leuk om tzt dan eens wat af te spreken?? Mocht het deze maand wel raak zijn (heb er gemengde gevoelens over) dan ben ik 10 weken voor de kerst dacht ik. Als ik dan de vrijdag daarvoor een echo kan krijgen zou natuurlijk fantastisch zijn. Dan laat ik het mijn ouders/schoonouders wel weten denk ik Maar ja, niet vooruit lopen op de zaken natuurlijk, voor het zelde geldt is het nu ook weer niet raak en dan heb ik mijzelf blij gemaakt met een dode mus
Ik zou verwachten van wel! Hopen dat manlief heeft raakgeschoten Haha, februari.. ja erg lang! Lekker op de zaken vooruit lopend (maar wel eens lekker om dat te doen hoor!) zou ik dat idd ook doen met kerst, als je dan toch al 10 weken bent en een echo hebt gehad. De pendels zijn in ieder geval positief voor deze ronde! Lijkt me zeker leuk om eens af te spreken, wellicht al wel snel (als je nu al zwanger zou zijn) Maar je hebt gemengde gevoelens?
Lijkt me ook leuk om snel eens wat af te spreken Ja de ene keer denk ik, oh het zou best wel eens raak kunnen zijn. Mijn buik is wat dikker als normaal, net alsof hij de hele tijd opgeblazen is zeg maar. Gisteren tijdens training had ik het toch 'moeilijk', beetje kortademig, raar gevoel in mijn buik. Borsten doen pijn bij 'hard lopen', vooral aan de zijkant. De andere x weet ik eigenlijk niet goed wat je moet voelen als je zwanger bent en denk ik dat mijn lichaam mij vast weer voor de gek houdt haha ja de pendels zijn positief maar of ze uitkomen zou wel erg mooi zijn natuurlijk.
Misschien moeten we nu alvast wat gaan plannen... met onze drukke weekenden . Werk je fulltime trouwens? Het is ook heel lastig om de symptomen te herkennen volgens mij omdat het bij elke vrouw anders is. maar wat je allemaal opnoemt klinkt wel 'Positief'! Ben je ook moe? Zou zeker wel mooi zijn! Nog een weekje afwachten of niet?!
Haha ja inderdaad Ik werk fulltime, jij?? Maar ik neem net zo lief een dagje vrij hoor ben eigenlijk altijd wel snel moe, dus dat vind ik een lastig symptoom. Maar klopt nog een weekje wachten en ik ga nu echt proberen niet eerder te testen. Vind dat op de een of andere manier zo moeilijk Vanmorgen deden mijn (.)(.) trouwens weer zeer, zo erg had ik het vorige maand niet. Naja geduld is een schone zaak
jee hoe hou je het vol! Ik werk 32 uur en ben op vrijdag lekker vrij, heerlijk. Hihi dat is ook heel lastig! en geduld is een schone zaak, maar niet altijd even makkelijk op te brengen Ik hoop het echt voor je dat het raak is. Het klinkt allemaal we heeel Positief!
Ja dat weet ik ook niet, soms ben ik ook echt wel toe aan een vrije dag. Pfffff. Gelukkig heb ik genoeg 'vakantie' dagen (36.5) Maar wat je veel hoort is dat dames duizelig worden uit het niets en dat heb ik bijna niet, dus dan denk ik vaak, hmmmmm is het dan toch weer niet raak?? PB maar wanneer je kunt en zin hebt om wat af te spreken. Voordat onze weekenden helemaal vol zitten, hahah. Of natuurlijk een keer op een vrijdag is ook prima.
Dat geloof ik ja! maar 36,5 dag is nog best wat, dus dan kun je er in ieder geval zo nu en dan nog even uit. Hoe is je temperatuur dan? Als deze boven de 36,5 blijft kan dat ook een teken zijn. Hoe voel je je nu? Echt spannend hoor! Hier nog geen verandering, maar morgen ochtend naar de gyna dus ben benieuwd. Ik zal je even PBen.
Ja, daarom, dat scheelt weer. heb eigenlijk geen idee wat mijn temperatuur doet, wilde gaan temperaturen maar ben er nog niet mee begonnen. Morgen ochtend eens kijken Als ik toch niet zwanger blijk te zijn dan ga ik beginnen met een temperatuurkaartje bij te houden, althans een poging tot, hahah. Spannend, morgen, hopelijk is alles wel goed. Heb gereageerd
volgens mij ben je gewoon zwanger joh maar temperatuurkaartjes zijn best veel werk. Ik heb het ook even geprobeerd maar kan het niet structureren. Moet ook zeggen dat het nog steeds niet ongi worden niet echt motiverend werkt Ik hoop ook dat alles goed is. Stiekem hoop ik nog steeds dat ik gewoon zwanger ben maar dat zal wel niet zo zijn haha. Hopelijk valt het niet teveel tegen. Ik laat het je morgen direct weten. Ik heb ook weer gereageerd
hahah lets hope so Soms denk ik ook wel dat het gewoon tussen mijn oren zit hoor. Maargoed nog even een paar dagen volhouden en dan weten we meer. Heb je in de tussentijd alweer getest dan?? Of had je zoiets van, ik wacht wel tot het onderzoek van de gyna? Maarja je weet maar nooit
ja nog 4 dagen dan weet je meer toch? nee heb 3 weken geleden voor het laatst getest, maar heb geen zwangerschapsklachten dus verwacht het niet. Maar dat zou wel de mooiste reden zijn dat mijn ongesteldheid uitblijft Nu heb ik inderdaad zoiets van ik wacht morgen af, dan weet ik het toch zeker.
Zo... dat is een pak van mijn hart op zich Alles zag er goed uit, maar lag wel plat! Bmslijmvlies was flinterdun en in mijn eierstokken zaten mooi veel eitjes (die er maar niet uit willen). Nu weet ik dat het gezellig is bij me , maar van mij mogen die dingen wel springen hoor! Er was er 1 die 1,5 cm was, wat zou kunnen betekenen dat die zeer binnenkort gaat springen... of niet. Dus voor de zekerheid maar een kuurtje Provera om alles op gang te brengen en daarna bloed prikken om te kijken hoe het met mijn hormoonhuishouding zit. Dan wordt er bekeken hoe verder. Ik start vandaag, hoe sneller hoe beter
Ja over 3 dagen mag ik testen of ben ik ongesteld Zo dat lijkt mij ook. Je hebt in ieder geval geen rare dingen Wat doet Provera precies? zorgt ie er alleen voor dat je eitjes gaan 'springen' of ook dat je bmslijmvlies dikker wordt? Was je trouwens al begonnen met tarwekiemolie??
provera wekt de menstuatie op en zorgt er daardoor hopelijk voor dat mijn hormoonhuishouding wordt gereset. Zodat mijn eitjes nu wel door rijpen. over 2 weken moet ik bloed laten prikken omdat mijn hormoonspiegel dan op 0 staat. Stel dat de oorzaak ligt aan mijn hormonen dan wordt dat direct zichtbaar. Dus het blijft wel een beetje spannend. Ik was al begonnen met de tarwekiemolie, hopelijk heeft dat ook nog een stimulerend effect nadat ik die ongesteldheid heb gehad.
Oke, dus nu is het wachten tot je eitjes springen? spannende tijd dus. Wel goed dat je al bent begonnen met de tarwekiem, geen idee of ze dit ook stimuleren. Hopelijk heb je dan gauw je eisprong en kun je verder. Ik ben nog steeds aan het wachten Kan me nog goed bedwingen niet te testen, wat ik best knap vind van mijzelf, haha.
ja ik denk het.. Ik hoop het ook! Gebruik je de tarwekiem ook al? Wat knap dat je jezelf nog kunt bedwingen! Hoe lang ga je nog wachten?
ja gelijk vanaf dat ik het potje gekocht had. Dus hopelijk heeft het geholpen. Heel miss dat ik morgen een test doe, beetje afhankelijk of ik vandaag bruine afscheiding heb of niet. Zo niet dan test ik morgen vroeg (ochtend urine is geconcentreerder dacht ik), heb nog een gevoelige test van zwanger&kids thuis liggen. Hoewel ik daar weinig goede verhalen over gehoord heb theoretisch kun je daar 6 dagen voor NOD mee posi-testen.