Ik hoop het ook! Hoeveel slik jij er per dag? Het zal per persoon verschillend zijn of je al eerder positief kan testen. Het hangt af van je hormonen en hoe duidelijk die al aanwezig zijn dan. Maar ochtend urine lijkt mij in ieder geval ook het beste. Ik ben al voor je aan het duimen!
Ik slik er 2 of 3, maar net wat uit komt Dat is waar. Helaas gister avond weer licht bruine/roze afscheiding bij het afvegen, dit was de vorige 2x een voor teken dat mijn menstruatie er aan zit te komen. Dus ben er bang voor dat het deze ronde weer niet gelukt is nu afwachten wanneer het doorbreekt. Durf echt niet meer te testen.
Shit! dat is echt balen Ik zou pas testen als het niet door zou zetten. Het enige positieve zou zijn dat we nog steeds kans hebben gelijktijdig zwanger te worden Ik heb inmiddels echt een opgeblazen buik en flinke buikkrampen (alsof ik ongi moet worden). Stiekem zou ik wel eerder willen stoppen met de provera, maar dat doe ik maar niet. Wat wordt je ongeduldig van al dat wachten he?!
Ja ontzettend ongeduldig Dat zou wel leuk zijn ja, tegelijk zwanger. Die kans is er nog steeds, want ik ben vanmorgen toch echt ongesteld geworden best balen zeg, maar goed we zijn nog niet zo lang bezig. (nu gaan we de 5e ronde in) Tja tis niet anders. Nog leuke plannen voor dit weekend?
Nee dat is ook zo, maar toch is het balen! Helemaal omdat je zoveel zwangerschapskwalen had Maar goed het is inderdaad niet anders. Ik heb dit weekend weer een wedstrijd (met vreselijke afstanden!) zie er nu al tegenop. Zondag gaan we denk ik even oefenen voor het golfen (we proberen de komende maanden ons GVB te halen) Jij nog leuke plannen?
Wauw golven, ben jij er goed in?? Ik heb wel eens Pitch en Put gedaan, maar dat zijn kortere afstanden en daar ben ik al niet zo goed in Ik heb zaterdag ook een wedstrijd, totaal geen zin in. Maar goed, tis wel weer gezellig. Vanavond geen plannen en zondag alleen dansles. Ja dacht inderdaad vele kwalen te hebben, maar wat kan je lichaam jou dan voor de gek houden zeg, pffffff. Ben wel trots op mijzelf dat ik niet eerder getest heb Volgende NOD is 10 December, dan zijn wij een weekendje weg, hahah. Miss dan toch maar een test meenemen. Oja jij hebt een maansteen toch? waar kun je die kopen?
Nou goed.. het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind mezelf wel goed, maar toen ik een baanles kreeg laatst bakte ik er niets van! Korte afstanden zijn ook veel moeilijker dan lange, dan kun je gewoon op volle snelheid slaan. Ja dat is ook zo, gezellig is het wel. Hoelang duurt een wedstrijd bij jou? Ik ben ook trots dat je niet getest hebt! nu heb je hem nog voor wanneer je echt zwanger bent! Kun je hem inlijsten. Wij zijn dan ook een weekend weg toevallig! Toch niet naar cochem toevallig? Mijn maansteen heb ik gekocht bij de Tuinen, maar je kunt ze ook op internet bestellen. Ook in de vorm van armbanden, dus dat is ook wel leuk.
Zou dat het zijn? Vind het wel leuk om te doen. Euhm nou geen idee. In totaal zit/sta je er de hele dag. Je moet in totaal 3 rondes lopen, mits je in de finale staat natuurlijk. Elke ronde duurt max 5 minuten dacht ik. Hahah nee, wij gaan naar Gent Kerstshoppen. Weet jij of de steen nog aan bepaalde eisen moet voldoen?
Dan gaan we toch een keer samen naar de driving range of pitch en putten! Jee dat is wel lang! Ik dacht dat ik lang kwijt was (5 uur) Haha.. zou wel heel sterk zijn als we in hetzelfde weekend toevallig naar hetzelfde plaatje gaan! Maar wel weer even lekker, ertussenuit. Ik las in je weblog dat je er even doorheen zit/zat?! Kop op he meid, jou tijd komt wel. Als je behoefte hebt eerder af te spreken en bijvoorbeeld even van je af te rammen op de golfbaan moet je het maar zeggen hoor! Dan gaan we zondag even op pad samen. Volgens mij hoef je niet op iets bijzonders te letten bij een maansteen, alleen dat je hem eerst oplaad voordat je hem om doet en wanneer je hem om hebt hij je lichaam moet raken.
Lijkt me leuk Ja helaas ben ik er een hele dag mee kwijt, maar ach, er zijn er niet zo veel Dat was dan wel heel toevallig geweest ja en een beetje creepy miss Ja ik zat er even helemaal doorheen en moest het van me afschrijven. Als je zulke dingen vertelt op een forum dan krijg je altijd reacties van dames die veel langer bezig zijn en verschillende medische trajecten ondergaan zijn, dat het nog maar kort is en je niet moet zeuren. Dus dacht ik doe ik het zo. Heb ook ingestelt dat alleen mijn contacten het kunnen lezen Euh opladen??? Hoe doe je dat dan?? Denk dat ik een armbandje ga halen, zit dan sowieso tegen je huid aan.
Dat scheelt alweer, moest er nog eens bijkomen dat je er elke zaterdag druk mee was! Oh slim en goed dat je het van je afschrijft. Helpt ook weer bij het relativeren! Wat doet manlief voor sport dan? Opladen... geen idee. Ik heb hem maar gewoon in de vensterbank gelegd voor een nacht
Sorry voor mijn late reactie, maar kijk in het weekend nooit Hoe ging jouw wedstrijd?? De mijne ging beste goed. Ben toch nog 3e geworden, ondanks dat ik eigenlijk te weinig getraind heb Ben nog niet in de gelegenheid geweest zo'n maandsteen te kopen. Vanaf wanneer moet je die dragen? Elke dag? en ook 's avonds?
Met die drukke weekenden van je vind ik het ook niet gek dat je in het weekend niet kijkt Mooi resultaat! ook tevreden over hoe het ging (techniek, conditie enz.) Ik draag hem gewoon de hele dag, soms ook 's avonds (als ik hem vergeet af te doen). Hij heeft invloed op je vruchtbaarheid (zeggen ze) dus vanaf het begin van je cyclus zou ik zeggen.
Wat goed dat je je eigen record verbeterd hebt!! Nou ik had eigenlijk niet gedacht dat ik 3e zou worden. Het was mijn 1e echte wedstrijd en was super zenuwachtig. Het ging elke ronde wel beter, doordat de zenuwen steeds meer afnamen en ik ging rustiger lopen. Dus ben best tevreden Haha, ja ook daarom. Maar zo ben ik er in het weekend wat minder mee bezig. Manlief vindt nu al dat ik er soms teveel mee bezig ben. Hoewel hij de afgelopen x ook flink baalde dat het niet gelukt was. Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Komt er al iets op gang? Moet je deze week of volgende week terug komen? Oke, dan moet ik maar snel 1 ergens bestellen ofzo.
Nou 3e is ook zeker niet slecht! Dat is in ieder geval wel fijn, dat hij het ook net zo graag wil als jij Ik slik nog steeds provera, tot donderdag, dan wordt ik waarschijnlijk op maandag ongesteld. Die dag moet ik ook bloedprikken om te kijken hoe het met mijn hormoonhuishouding is. Volgende week dinsdag krijg ik dan uitslag en bespreek ik met de gyna hoe nu verder. Ik hoop dat het allemaal vanzelf op gang komt. haha ja, zou ik ook maar doen
Hopelijk komt het inderdaad dan vanzelf opgang, dat zou een hele hoop schelen. Nog een paar dagen en dan afwachten, lijkt me erg zenuwslopend, of valt het nog mee?? Ja dat is inderdaad fijn. Dat is ook zo wel jammer was dat mijn teamgenoot niets had gewonnen, hij werd 4e. Opzich ook goed natuurlijk. Maar hij baalde best wel erg.
Heb trouwens mijn maansteen binnen, maar lees her en der dat je hem pas op kunt laden bij volle maan en dat is op mijn volgende NOD Kan ik hem nog niet dragen
Haha dat is zuur! Nou ik heb hem gewoon opgeladen toen er een beetje maan was hoor! Volgens mij is opladen bij volle maan voor de echte zweverige types.
Hai Dames, Ik ben in april gestopt met de pil.. Mag ik ook wel met jullie mee kletsen? Ik ben 26 en kom uit Enschede. Liefs Sher
@ plukkie nou ik ben hem dus ook gewoon gaan dragen en als het dan nog niet gelukt is leg ik hem er alsnog in spoel ik hem wel eerst af hahahaha @ sher tuurlijk mag je meekletsen, gezellig, welkom