Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Welkom Sher! Jij bent ook al even bezig zie ik...

Ik ben mijn maansteen kwijt :$ zou dat een teken zijn;) Haha Nou ja

2. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ja denk elke keer van alles te voelen maar blijkt telkens niks te zijn!
    Plukkie hoe lang ben jij al bezig dan?

3. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Vervelend is dat! Gaan jullie voor de eerste?

we zijn nog niet echt bezig ;). Heb 4 maanden moeten wachten voordat ik ongesteld werd en ben het nu mbv provera. Hopelijk komt alles nu een beetje op gang. :) we wachten het af.

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Plukkie
    Hahah, miss is het inderdaad een teken ;)
    Gister moest je toch bloedprikken? Wanneer krijg je de uitslag??

En hoe ging jullie GVB examen???

@ Sher
    Dat ken ik, al heb ik dat pas de laatste 2 rondes gehad. Maar je mag binnenkort al testen zie ik, spannend.....

5. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ja we gaan voor de 1e en jullie?

Ik vind het testen niet meer spannend, als ik test is ie altijd omo-wit! Ben soms best wel een beetje bang dat het ons niet gaat lukken, heb namelijk vroeger last gehad van mijn baarmoeder en hebben ze de baarmoederhals aangestipt en bevroren (weet de medische naam zo niet :p)
    Word daar best onzeker van! En heb al gehoord dat je pas na 1 jaar naar de huisarts kan stappen. Moet dus nog even geduld hebben!

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Wij gaan ook voor de eerste :)

Het klopt wat je zegt, maar aangezien ze bij jouw baarmoeder al wat gedaan hebben kun je dan niet aangeven dat je wilt weten of dat je vruchtbaarheid beinvloed???

Miss dat ze daar juist wel een uitzondering voor maken. En anders zeg je gewoon dat je al wel een jaar bezig bent ;) geen flauw idee of ze dat kunnen zien.

Haha, ja de omo-witte testen, ik ken het helaas ook :(
    Deze maand maar eerst weer flink aan de klus

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Brody leuk dat jullie ook voor jullie eerste gaan! Jij hebt trouwens wel een mooie regelmatige cyclus.

@Plukkie pfff 4 maanden wachten tot je menstruatie, baalde je er niet flink van?

Kan helaas niet zeggen dat ik al 1 jaar bezig ben, de ha heeft 4 maand voordat we zijn begonnen het spiraaltje eruit gehaald en ben ik aan de pil gegaan. We hadden namelijk net een huis gekocht en dacht stel je nou voor dat ik meteen zwanger ben?!
    Maar als ik deze ronde weer niet raak is, bel ik wel gewoon naar de ha, misschien dat ik toch langs mag komen.

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Dag dames,

ik was wat druk vandaag dus heb niet kunnen kijken tot nu..

@brondy: GVB examen ging goed; allebei geslaagd!:cool: Wel spannend hoor, het voelde weer helemaal zoals op de middelbare school :D
    Volgende week dinsdag belt de gyna me met de uitslag, dus ben benieuwd (voornamelijk naar het vervolg).

@ sher: Ja echt balen, helemaal omdat ik er totaal niet op gerekend had dat dit ook een optie was. Wat dat betreft een beetje naïef geweest :(. Gelukkig heb ik mijn eerst (nep)menstruatie achter de rug. Hopelijk komt het nu gewoon op gang.
    Ik heb ook een cryo gehad en kon daardoor juist eerder bij de gyna terecht vanuit de ha. Ik zou het gewoon proberen, nee heb je ja kun je krijgen. En het zal je in ieder geval gerust stellen.

laten we hopen op een positieve november meiden!

liefs

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    Gefeliciteerd, hoeven jullie daar in ieder geval niet meer achteraan ;)
    Hahah, dat geloof ik graag.
    Hopelijk heeft de gyna volgende week goed nieuws, spannend.

@ sher
    Oke, op die manier.
    Manlief dacht ook dat het wel zo gebeurt zou zijn en daarom mocht ik absoluut niet voor ons huwelijk stoppen met de pil :( naja geen nood, we zijn nog jong.
    En wat plukkie al zei: je kunt het altijd proberen!

Gistermiddag had ik een positieve ovu-test :) maandagavond heerlijk geknuffeld, goede timing lijkt mij ;)

10. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Oh mooi! Als je positief hebt getest heb je al geovuleerd of moet het dan nog gebeuren? hoe vaak doe je eigenlijk ovu-testen Brondy?

@sher: wij gaan trouwens ook voor de eerste. Kunnen we straks onze beginners perikelen uitwisselen :D

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ plukkie
    Ik test maar 1x per dag, je hoort ook wel eens dat dames 2x per dag testen, maar dat vind ik overdreven. Als ik thuis kom test ik, dus zeg tegen 18 uur. Als je positief test dan moet je nog ovuleren maar zit je in je vruchtbaarste piek.
    Toch heb ik gister ergens gelezen dat je beter de dag ervoor kunt knuffelen dan op de dag dat hij positief is (dacht ik). Zaad doet er namelijk zo'n 2 dagen over om het eitje te bereiken ;) En zo'n 24 tot 48 uur nadat je een positieve test hebt, heb je je eisprong (als ik mij niet vergis :()
    Had nu nog 4 testen over, deze gebruik ik deze ronde. Vorige 2x had ik mijn vruchtbaarste dagen 2 dagen eerder dan de calculator aangeeft, dus ben gister begonnen ;)
    Meestal wordt er geadviseert om iets eerder te beginnen, dacht 10e dag na 1e menstruatie. Heb ze van zwanger&kids, die zijn niet zo duur en doen het goed.

Ik heb meestal 2 dagen een positieve ovu-test, de 3e dag is hij licht en dus eigenlijk negatief. De rest heb ik altijd omo-wit dus geen twijvelaars. Maar ach, we zien wel, moet straks toch wachten tot 10 december.

@ sher
    Gebruik jij trouwens ovu-testen of heb jij een maansteen??
    Ja klopt, mijn cyclus is regelmatig, maar zoals je merkt zegt dan niets helaas :(

12. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Nee gebruik geen ovuatietesten, maar wil dit na deze ronde wel gaan doen, om er zeker van de zijn dat ik wel een ei heb!
    Had me voorgenomen om het eerst niet te doen, maar jah je moet er wat voor over hebben :p

13. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    @ brondy: oke slim! Volgens mij begin je je lichaam/cyclus steeds beter te begrijpen en herkennen :). Ik heb net ook even wat testen aangeschaft :D, Hopelijk heb ik over 7 dagen ook een positieve test;)

@ sher: ze zijn niet zo heel duur bij zwanger&kids :D

14. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Oke bedankt voor de tip zal zo even kijken op hun site.

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ sher
    ik wilde eigenlijk ook geen ovu-testen gebruiken, maar toen het na 3 rondes nog niet gelukt was wilde ik toch wel weten wanneer ik en of ik wel een eisprong zou hebben. Dus toch maar aangeschaft.

@ plukkie
    begin mijn lichaam/cyclus inderdaad wel steeds beter te kennen. Maar geeft nog geen garantie voor de toekomst ;)
    Dat hoop ik ook voor jou, zal vast beginnen met duimen....

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hihi, nee helaas niet. Ik zou het nog steeds het mooiste vinden als we gelijktijdig zwanger worden (alle 3) kunnen we met zijn allen op zwangerschapsyoga :D

17. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    :D Lijkt mij ook leuk, kunnen we lekker over alles en nog wat kletsen!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Goed plan..... Deze maand doen??? ;)
    Hahaha

Nog plannen voor komend weekend dames??

19. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Deal! :D

Wij gaan dit weekend even lekker weg, helaas wel met schoonfam ;). haha nee hoor zal wel gezellig worden, maar je moet je altijd aanpassen.

20. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Niet zo heel veel bijzonders, een beetje klussen in het huis!
    Jij nog plannen Brondy?

Deel Deze Pagina