@ plukkie hahah ja dat is altijd zo met schoonfamilie @ sher letterlijk klussen?? Ik heb een meidenweekend, wel gezellig altijd. Helaas rond mijn theoretische eisprong. Dus hopelijk heb ik hem wat eerder Vanavond even uiteten met manlief, daar heb ik erg veel zin in.
En een leuk meidenweekend gehad Brondy? Mijn weekend was leuk en super vermoeiend. Mn neefje werd om 6 uur al wakker Maar goed, na 2 dagen wennen was het de 3e dag helemaal gezellig. Hoe was jou weekend sher?
Mijn weekend was ook gezellig Behalve dat de vraag natuurlijk gesteld werd, ach ja heb er wel omheen kunnen lullen en ze geloofden het allemaal Jeetje, dat is lekker vroeg, poeh Maar fijn dat het wel gezellig was!
Haha goed zo! Bij ons kwam het ook weer aan de orde. Toen we echter vertelden dat we verloofd zijn was de kous gelukkig af
@ plukkie dat scheelt weer Heb het helemaal niet gevraagd, maar heeft hij jou romantisch ten huwelijk gevraagd??
haha, tja... op zich wel, maar ik dacht dat hij een grapje maakte omdat hij heel zenuwachtig was en het uit het niets vroeg boven op de berg die we net beklommen hadden. Maar het was uiteindelijk wel heel erg schattig (vooral dat ie zo zenuwachtig was!)
Hai Dames, Wij hebben dit weekend een beetje geklust in huis. Je bent echt nooit klaar met een eigen huis hé? Maar moet zeggen dat als het klaar is, ik dan wel weer wat nieuws bedenk! Is manlief ook heel blij mee!
@ plukkie hahah dat is dan inderdaad wel schattig en romantisch. R was destijds ook super zenuwachtig. Ik had het wel gehoopt dat hij het daar zou vragen, maar we waren er al een x langs/doorheen gelopen en toen er niets gebeurde was ik toch wel een beetje teleurgesteld uiteindelijk wilde hij er 's avonds weer heen om een 'foto' te maken, toen vroeg hij mij toch echt, hahaha @ sher hahah dat klopt
@ sher: Heel herkenbaar. Al moet ik zeggen dat vriendlief bij ons de projectjes verzint hoor! Wonen jullie al lang in het huis? @ Brondy: Schattig! Waar heeft ie je gevraagd?
Wij waren toen een weekend in Disneyland Parijs, manlief heeft mij gevraagd bovenop het kasteel van Doornroosje. Ik ben een echte Disney fan, dus voor mij kon het niet romantischer wat betreft huis, bij ons net zo.. Manlief verzint de klusjes. Over ong 3 weken krijgen we logees (2 stellen), manlief wil dat graag. Heb ik gezegd is prima, maar dan moet jij wel die kleine kamer opruimen/leeg halen. Heb nl liever niet dat ze in de woonkamer gaan slapen
We wonen er sinds maart. Heb net wel wat foto's online gezet! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/287960-show-woonkamer-etc-47.html#post11470316 Bovenaan de pagina staan ook nog en paar foto's (pagina 47)
Mooi hoor, sher.. Hebben jullie het altijd zo netjes in huis??? Oja en wanneer wilde je gaan testen????
Ja wij houden allebei niet van troep, wil altijd rustig zitten als ik uit mijn werk kom en dat kan ik niet met rommel! Hmm weet nog niet... Als ik uitga van een cyclus van 30 dagen ben ik nu 2 dagen overtijd. Maar vorige maand was mijn menstruatie pas op dag 34, dus wacht denk ik dag 34 eerst af.
Dat vind ik wel knap hoor. Mijn man houdt ook niet van troep, maar wij kunnen het op de een of andere manier nooit lang opgeruimd houden Oh dan hoef je ook nog maar 2 dagen te wachten, dat is niet veel. Ik moet nog 1,5 week helaas. Maar gelukkig gaat de week redelijk snel. Vind het wel steeds spannender worden. Zal voor jou duimen!!
Dankje! Wil eigenlijk ook nog niet testen omdat het dan weer een teleurstelling is! Want dan test je en dan weet je dat het niet zo is, en dan moet je wachten op je menstruatie. Maar het is echt onhandig dat mijn cyclus niet regelmatig is, het kan bij mij dag 28 of 34 zijn, je weet het nooit. Wij ruimen altijd meteen na het eten en als we naar bed gaan alles op. Maar je hebt onze schuur nog nooit gezien als je die ziet hihihi, maar dit weekend zouden we die ook opruimen. Wat lief trouwens hoe en waar hij je gevraagd heeft! wanneer gaan jullie trouwen?
Hahaha, bij ons valt de schuur wel mee. Maar boven is het nog een zooi gaan we van het weekend opruimen, althans mee beginnen. Over 2 weken krijgen we visite, 2 stellen die bij ons blijven slapen, dus dan moeten we wel. Wij zijn afgelopen juni getrouwd (alweer bijna een half jaar) Hij heeft mij vorig jaar november ten huwelijk gevraagd. En jullie? Verloofd of getrouwd? of komt dat nog?
Oh had niet mee gekregen dat jullie al getrouwd waren. Wij wonen alleen samen en zijn eigenlijk ook niet van plan om te gaan trouwen! We zien de meerwaarde er niet zo van in! Vind het altijd heel erg leuk als mensen trouwen, maar wij nee... Vorige maand zijn mijn ouders getrouwd (mijn ouders zijn 10 jaar geleden 3 jaar uit elkaar geweest) Was echt super leuk heel intiem. Alleen ons gezin, mijn vriend en een paar goede vrienden van ze. Mijn broertje en ik waren getuige, echt heel speciaal!
...En dat is precies de reden dat wij willen trouwen . Daarnaast is straks alles in één klap goed geregeld (als de kleine komt). Maar wat is jullie huis netjes!! ook leuk ingericht trouwens Jouw werk? Bij ons is het een grote rommel hoor, maar daar houden we wel van.. beetje chaos.. heerlijk! Wat kunnen mensen verschillen he?!
Mijn ouders hebben ook altijd een gezellige chaos! Nee mijn werk is heel wat anders, werk bij de Rechtbank. Wat voor'n werk hebben jullie dan?
Ik werk op het laboratorium... Mijn ouders hebben ook een gezellige chaos in huis, bij ons is het iets georganiseerder we hebben het nu maar eens opgeruimd, hahaha. Inderdaad, wat Plukkie al zei Het is zo mooi en speciaal als je gaat trouwen *zwijmel* En het is goed geregels zo gauw er een kleine komt, maar dat kan ook met geregistreerd partnerschap. Gister kwam manlief ziek thuis, ze zijn dan net als kleine kinderen Vandaag is hij nog thuis, had goed koorts zo'n 39 graden terwijl hij normaal iets van 36 graden heeft.