Ik ken het mijn mannetje voelt zich ook niet lekker, en hij doet net alsof hij bijna doodgaat! hihihi Kerels!
Haha, die van mij is ook al aan het miepen! echt een mannending. Ik werk in een psychiatrisch ziekenhuis als bewegingstherapeut. Nu ik jullie verhalen heb gehoord ga ik ook maar eens opruimen dit weekend nee hoor, stond al in de planning. Nou ja opruimen.. rommel verplaatsen naar andere locaties hihi.
Wat een leuke banen hebben jullie! Ik ben 1 december begonnen met een nieuwe functie binnen de Rechtbank. Eerst zat ik op de boekhouding en nu doe ik de wet mulderzaken. Is wel heel wat anders, maar denk dat ik het er wel naar mijn zin zal hebben. Jullie nog plannen dit weekend?
Aaaaah ik ben zwanger! Kan het bijna niet geloven! Heb bijna elke maand van alles gevoeld, deze maand helemaal niks. Wat zit je lichaam toch raar in elkaar! Bekijk bijlage 203592
@ Sher Wauw! GEFELICITEERD!!!! Inderdaad wat kan je lichaam dan raar reageren he? Super toch.. Een duidelijkere streep/test dan dit kan gewoon niet. Geniet ervan...
Kon het niet laten om ook nog even een Clearblue te halen! Is toch mooi om ook echte te zien dat er ZWANGER staat! Bekijk bijlage 203649
Hahaha ja dat kan ik mij voorstellen Zo'n digitale heb ik ook al thuis liggen maar wil ook eerst met de k2v5 testen.
Ik vind het een goed plan!! moet nog even een paar dagen wachten... @ sher Hoe veel dagen was je overtijd? aangezien jij echt een super duidelijke streep had en de digi 3+ aangaf.. @ plukkie had je al uitslagen binnen gekregen? Zaterdag heb ik de kerstboom opgezet, kon ik de lampjes niet vinden. Gister ook nog wezen zoeken, maar helaas. Denk dat ze zoek geraakt zijn tijdens de verhuizing vanmiddag even nieuwe halen, zo'n kale boom is niet echt gezellig Oja en wij hebben zondag een nieuwe (grote) eettafel gekocht. Hadden een hele kleine vanuit ons oude appartement, 120x75 cm, konden er maar met z'n 4en aan zitten. Nu een 180x90 cm, dit is dus een hele verbetering. Ben er echt super blij mee. Hebben ook gelijk bijpassende salontafels gekocht, 2 kleintjes. Huis wordt steeds meer af.
hihi, juist Sher Alles zag er goed uit (hormonen en uitstrijkje). Nu moet ik in ieder geval tot en met januari wachten totdat het vanzelf op gang komt . Tot nu toe nog geen positieve ovu-test in handen maar goed, we wachten af. Haha, jammer van de lampjes brondy! Is altijd wel mooi zo'n boom in huis he. Wij hebben hem ook neergezet gisteren Wat mooi dat je nu een grote tafel hebt! Dat zal wel een stuk beter staan in die grote woonkamer van jullie en mooi dat je ook bijpassende salontafels hebt. Zo wordt het steeds meer een geheel.
Ik heb geen idee hoeveel dagen in overtijd was! Is moeilijk te zeggen omdat mijn cyclus tussen de 28 en 34 dagen was! Heb dus pas op dag 36 getest. Maar ben wel benieuwd hoe ver ik ben omdat er 3+ staat! @Brondy ben je ook net verhuisd? @Plukkie mooi dat je hormonen en het uitstrijkje er mooi uitzagen
@ plukkie fijn dat alles wel goed was kun je tenminste verder, toch? @ sher we zijn vorig jaar verhuist, maar hadden bijna alles uit ons appartement meegenomen en wilden heel graag een fatsoenlijke eettafel maar vonden het wel gelijk veel geld, terwijl we een prima (tijdelijke) tafel hadden. We hadden al wel 6 stoelen voor aan de eettafel gekocht, want we zaten in het appartement op klapstoeltjes Nu mijn ouders en zusje de kerst bij ons komen vieren werd het wel tijd voor een grotere tafel, gelukkig mocht je de tafel die in de winkel staat meenemen. Anders kregen we hem pas eind Januari, maar de maat was goed en hij zag er uitstekend uit
hi Brondy, we hebben elkaar al eerder gesproken op een andere topic! Ik kom ook uit overijssel ( Almelo ) Nog steeds niet raak meid! jammer zeg! ;( Hier helaas ook nog niet maar deze maand wel heel veel symptomen. Ik mag net als jij a.s zaterdag testen..... Heb jij al symptomen? Ik heb: Zere gevoelige (,)(,) Ook groter en blauwe aderen... Gerommel/ steken in de buik, linker eierstok zeer en dan weer de rechter soort spierpijn in mijn onderrug Veel kleine beetjes plassen dus ik hoop het! Ik ben benieuwd ik hoop het voor je, naja voor ons allebei! haha Groetjess
@ Brondy: Nou ja verder .. verder afwachten. Het gaat me nog steeds niet snel genoeg vrees ik . Ik hoop nog steeds dat de pendels iets zeggen en dat ik in ieder geval in december ovuleer. Ik ga natuurlijk voor een zwangerschap, maar ik ben inmiddels al blij als ik uberhaupt een ei krijg Waar heb je de tafel gekocht (als ik vragen mag) en hoe ziet hij eruit? @ sher: wanneer moet je voor een eerste echo of iets. Ik bedoel... wanneer weet je zeker hoeveel weken je al bent? Heb je nu wel symptomen of heb je nog steeds nergens last van? Zou wel relaxed zijn als al die zwangerschapskwalen aan je voorbij gaan Wat de uitslag betreft zeker wel een opluchting hoor. Het is altijd fijn te horen dat je 'normaal' bent. Vorig jaar nog een positieve uitslag van het uitstrijkje gehad.. dat is toch wel even schrikken.
Ik had gister een formulier ingevuld bij de vk die ik graag wilde (mijn vriendin was daar ook en ben een paar keer meegeweest) Ze hadden mij gebeld, maar had een zitting, maar ze had mijn voicemail ingesproken dat ze me morgen tussen 9 en 12 terug zou bellen. Dus ben heel benieuwd wanneer ik er terecht kan! Verder eigenlijk niet echt klachten, heb een beetje een soort menstruatiepijn (maar ik voel altijd alles heel goed eisprong enz.)
@ nicoleENsandra Ik herkende je naam al Nee helaas nog niet raak, maar komt vanzelf wel. Jij hebt inderdaad al een goed aantal symptomen, hopelijk test je postitief. Ik weet eigenlijk niet of ik echt symptomen heb, voel elke ronde wel wat en telkens bleek het niets te zijn. Nu voel ik ook weer van alles maar ga er vanuit dat mijn lichaam gewoon moeite heeft. @ Plukkie Oke, verder met afwachten Nou ik hoop ook voor je dat de pendels wel wat zeggen, het liefst inderdaad een zwangerschap! Kan me voorstellen dat dat dan even schrikken was. @ Sher Ben ook wel benieuwd ja... Spannend hoor allemaal. Heb jij het al aan anderen vertelt of wachten jullie daar nog even mee?? Hopelijk mogen we gauw allemaal op roze.
@ plukkie We hebben de tafel trouwens in Zutphen gekocht, bij woonoutlet. Het blad is grijs en de poten zijn wit. Paste echt perfect bij de rest van de inrichting. Mocht je iets nieuws zoeken is deze winkel echt de moeite waard. Ze zijn echt niet duur en super vriendelijk, zij hebben voor ons de tafel uit elkaar geschroefd, terwijl je dat bij de Ikea zelf zou moeten doen.
Oke, ik hou het in gedachten. Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie boekenkast.. dan hebben we het interieur compleet
Heb 29 december intake bij de VK en krijg daar dan een verwijzing voor de echo! Spannend! Ga mij zo inschrijven voor MvM. Heb het alleen aan mijn collega verteld, zei is namelijk zelf ook bezig met zwanger worden (ongeveer gelijk met mij) dus wij hebben het over alles gehad, dus wou dit ook met haar delen. Verder willen we het pas vertellen tegen 12 weken!