@ sher Spannen allemaal hoor, hou je ons op de hoogte?? Hier is de bruine afscheiding al begonnen helaas. Beetje vroeg, normaal max 2 dagen ervoor, maar goed. Nu wachten op mijn ongesteldheid
@ brondy: ah shit! Balen! Je ovulatie was ook vrij vroeg toch? @ sher: inderdaad spannend en nu hopen dat ie goed blijft zitten dan kun je over een paar weken veel meer mensen het goede nieuws vertellen. Wel fijn dat je in ieder geval het nieuws hebt kunnen delen met een collega.. en met ons Hier nog steeds geen positieve ovu-test balen!
Ja klopt, mijn ovulatie was ong 2 dagen eerder dan de calculator aangeeft. Maar dat is alle 3 de laatste rondes zo geweest (3 rondes nu ovu-testen gebruikt), dus daar ligt het niet aan Naja, nu maar wachten wanneer het doorbreekt.....
AAh bah zeg zag net je berichtje dat de duivels alweer om de hoek komen kijken! Probeer de moed erin te houden! Tot nu toe nog niet positief getest! Mijn vorige ongi was op 14 november maar weet niet precies wat mijn cycles is.. wel weet ik dat ik elke maand ongi word. Ik ga nu na het weekend nog eens testen, en hopen op een roze test! Nog steeds dezelfde symptomen! :S Nou meid! op naar de volgende ronde! Ik hoop het voor je dat je ook snel roze mag testen! Groetjes!
welkom bij de 'Overijsselse club' trouwens Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Hopelijk heb je snel die twee roze strepen in handen. In de hoeveelste ronde zit je nu?
Hallo Dames, Hier de collega van sher, ben heeeel erg blij voor haar en weet zeker dat alles goed gaat komen. Hopen voor jullie dat het ook snel gaat gebeuren.
Hai Loesje, Jij ook hier??? Leuk man! Vanavond om 18:30 komt MvM. Ben best wel een beetje zenuwachtig, waarom weet ik eigenlijk niet. Hihihi
hihi, grappig (en gezellig) dat je aansluit Loez! Jij bent ook al even bezig zie ik... @ sher: wat komen ze doen dan? en brondy hoe staat het ervoor?
Uitleg geven en flessen brengen om je urine in te doen! Deze komen ze volgens mij 1x per week ophalen en weer lege brengen! Volgens mij doen ze ook nog een test om te kijken als je genoeg hcg in je urine hebt. Heb altijd gezegd dat ik mee zou doen aan Moeders voor moeders, wil mensen die niet zo makkelijk zwanger worden graag helpen!
@ sher Wat goed van je! Lijkt me wel pittig om zoveel flesjes vol te plassen @ plukkie Helaas, ben vandaag ongesteld geworden, weg regelmatige cyclus
Het voordeel is wel dat als je zwanger bent je veel vaker moet plassen Balen van de ongesteldheid Brondy! Vervelend dat het nog maar niet wil lukken
Dat hadden we niet afgesproken Brondy... Nou meis hou je moet erin, en maar weer op naar de volgende ronde!
hallo plukkie, bedankt! ik zit in mijn eerste ronde maar ben de helft van een les stel mijn vriendin heeft 4 rondes achter de rug! om pers. reden heb ik het over genomen dus hopen op snel roze! ik zit nog niet xo lang op dit topic, maar ben jij al zwanger? of welke ronde zit je? heb jij al symptomen? groetjes!!
@sher, ik dacht ik gsa maar eens ff kijken hoe het hier gaat, wil natuurlijk niks missen he haha. Hoe is het gegaan vanavond??? Viel het mee?? @plukkie, ik ben idd al een tijdje bezig, maar het komt vanzelf wel een keertje. Ben een stresskip dus dan duurt het iets langer. Maar wil me hier niet te druk om maken...
@Loez Ging goed, ze zei dat ik me niet zo druk moet maken! Hier nog even een fototje. Deze test blijft altijd goed zei ze! Geniet van je vrije dag, en tot maandag! Bekijk bijlage 205164 Dames nog plannen voor het weekend?
Nou ik vind het leuk dat je aansluit Nicoleofsandra. Ik zit door omstandigheden ook nog in ronde 1. Ik heb eerst 5 maanden moeten wachten op mijn eerste menstruatie en deze is nu een maand geleden opgewekt dmv provera. Nu moet ik wachten opdat het vanzelf op gang komt. Tot nu toe nog geen ovulatie gehad geloof ik, dus wacht het af. hihi werkt dat zo Loez? Zo min mogelijk stressen dus... Mooi dat het mee viel sher. En mooi dat je zo'n test hebt die goed blijft! Wij gaan dit weekend weer een weekendje weg... lekker naar Duitsland! Even ontspannen Brondy jij ook veel plezier op jullie weekendje.. lekker shoppen!
Dan hoop ik dat mijn weekendje weg bij heeft gedragen aan een flinke dosis ontspanning Dan komt hopelijk mijn cyclus eens op gang. Ben je al eens naar de HA geweest Loez? Ik vind je cyclussen namelijk wat kort Ik heb ervan genoten sher.. Jij ook een goed weekend gehad?
Jazeker Plukkie heb de kerstboom opgezet en heb lekker een stuk met de hond gewandeld samen met mijn moeder (vond het moeilijk om het haar niet te vertellen!) Verder lekker lui gedaan