Na aanleiding van een andere topic wil ik graag een clubje beginnen over hoe het is om zwanger te zijn of te worden met overgewicht. En dan bedoel ik niet van oh ik ben 5 kg te zwaar maar dames met Eem BMI van 30 of meer. Het lijkt me leuk om te kletsen met de desbetreffende dames Ervaringen uitwisselen etc. Wie kletst mee ?
Ik zit op 29,8 maar kan ook per dag verschillen dus ik schrijf vaak mee. Ik zit in ronde 2 op het wachtbankje. Nog anderhalve week en dan kan ik testen. Ik geloof niet dat een bmi van 30 al reden is voor een medische indicatie maar als dat wel zo was kan dat er nog wel bij Ik heb al een kindje en de zwangerschap van hem was zeer problematische (harde buiken en te korte bmh vanaf week 22 en zwangerschapsvergiftiging vanaf week 31). Zoontje is geboren met een genetische afwijking genaamd VCFS en als gevolg daarvan ernstige afwijkingen aan zijn hartje. Hij is nu 14 maanden en heeft al 3 open hartoperaties gehad. Maar toch durven we voor een tweede te gaan. De kans op nog een kindje met VCFS is net zo groot als voor ieder ander en de kans op herhaling van de pre eclampsie is 30%. Nog een klein detail, ik wordt over anderhalve maand 39 Dus het zal allemaal heel spannend worden maar ik kan niet wachten op die positieve test!
Ik zit op BMI van 35. Ik voel me wel gelukkig zo. Ik was sowieso nooit dun maar de antidepressiva die ik slik heeft me aardig wat kilo's cadeau gegeven haha. Ik heb gewoon maat 44 zit lekker in me en zo !! wat vinden jullie van alle vooroordelen over overgewicht en zwanger? Bijv dat je bijna standaard p c o s heb. IIg is wat ik hoor. Ik mag trouwens ook gewoon naar een verloskundige enzo. E mijn menstruatie is er elke maand dus
Hai allemaal, las het berichtje en dacht kom ook eventjes mee kletsen. Ik heb ook last van best wat overgewicht en wou hier dus mee bezig gaan en heb hier een special schema voor dat je ongever 1,5 kg per week verliest, maar toen was ik dus zwanger HELEMAAL super!! En om nu helemaal te gaan lijnen lukt niet, althans bij mij niet. Heb me wel afgevraagd wat mensen nu zouden denken, dus vind wel fijn dat er meer mensen zijn zoals ik, met overgewicht en ook zwanger, groetjes
vinden jullie het oke met t oog op privacy dat ik er een besloten club van maak? Ik heb geen zin in gedoe door betweters enzo x
Wil je lid worden van de besloten club plaats hier dan een berichtje en dan nodig ik je uit de dames hierboven krijgen zo een uitnodiging van me! tot vlug! x
Hoi meiden! Ik wil voorlopig niet meer zwanger worden, maar heb al een zoontje van 6,5 maand en heb zelf flink overgewicht ( BMI 36 ). Wil jullie alleen even succes wensen met zwanger worden, het kan gewoon heel goed hoor! Hier was het na 3 maanden al raak, helaas eindigde dit in een vmk. 3 maanden later was ik weer zwanger en heb ondertussen een prachtige zoon gekregen! De vooroordelen ook tijdens je zwangerschap zijn verschrikkelijk af en toe. Ik heb tot 4 x toe een grote suikertest gehad in mijn zwangerschap, omdat de gyn maar niet kon geloven dat ik geen suiker had ofzo.... Erg irritant! Aan de ene kant goed dat ze je extra in de gaten houden, maar op sommige momenten geeft t je wel een rotgevoel... Hopelijk lukt het jullie net zo snel als mij!! Succes!
@engeltje heb je toch uitgenodigd ervaringsdeskundigen zijn altijd fijn zie maar of je er zin in hebt @mamamel88 je bent uitgenodigd
Ik klets al in een aantal topics mee, maar als jullie een keertje iets willen weten mogen jullie altijd pben hoor!
Als je lid wilt worden van de besloten club: Zwanger worden (of zijn) met overgewicht stuur me dan even een prive berichtje dan hoef ik niet elke dag dit topic te checken Groetjes Linneke84