Een tijdje geleden was er een groepje dames dat wel een keer een kopje koffie oid wilde gaan drinken. Wie wil nog en zullen we een datum prikken?
Is goed maar dan moet ik even vanavond afwachten. We zijn nog aan het puzzelen voor wat verjaardagen...
Lijkt mij prima, weet je daar een leuk tentje? En nemen we de kids mee of is het eerst even alleen voor de mama's? Voor mij kan het in het weekend ook het beste (wederom afhankelijk van de datum).
Mag en kan ik dan wel een andere Gooische mama meenemen die hier niet op het forum zit??? Miss beter om de eerste keer zonder kids te gaan ivm hmmmz ja voor de kleintjes waar je achteraan moet hollen
Ik heb sowieso geen kids, dus sleep niks mee Bonte Paard is wel gezellig en niet duur vergeleken met de rest van Laren Weekend is voor mij prima, alleen komend weekend kan ik niet.
Bonte Paard dan doen? Ik wacht nog op mijn vriend, die moet mij nog vertellen wanneer zijn twee kinderen bij ons zijn. Dit omdat we een datum moeten prikken om hun verjaardag(en) te vieren. Hopelijk morgen meer nieuws...