Waarom denken boys dat je sex wilt als je netlog oid hebt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo lieve meiden,

even vertellen wat ik nu weer had gisteren. :)
    Ik heb dus een profiel op Netlog.Staan fotootjes op van mij en Alyna en m'n vriend, leuke blogjes,enz..

Nou verveelde ik me gisteren, en besloot effe wat foto's (1 van mij, een hele normale, en 1 van Alyna) en een blogje(zo eentje om in te vullen als je je verveelt) in de Spotlight te zetten.Dit met de bedoelig om wat meer bezoekers te krijgen ( :) ) en misschien met iemand een NORMALE babbel te slaan.

Nee hoor, ik krijg meteen 5 gasten op m'n msn (die ik er maar eens af ga halen): 1 die niks zei (was m'n favoriet :) ), 1 die eerst heel begripvol enzo deed en daarna tig keer vroeg of hij even langs mocfht komen,1 die zich wou voordoen als vrouw (?! :rolleyes: ) en daar wat 'intieme' tips voor nodig had en 1 die vertelde dat hij enkel een boxershort aanhad.(ja hoor, lekker belangrijk)
    De 4e pff...het kwam erop neer dat ik foto's naar hem van me MOEST sturen of m'n cam aanzetten, anders zou hij m'n pc laten crashen...en moest ik maar oppassen met de personen rondom mij?! :rolleyes:

Ja, gezellig avondje gehad dus. :)

Maken jullie het ook wel eens mee, en wat zeggen jullie dan? :D
    (bij sommigen heb ik er wel lol in hoor, praat ik gewoon onder tafel :) )

Groetjes, Lucia.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    tja, ik ben sowieso niet zo van Netlogs etc, en wanneer je dan openbaar je msn erbij zet kan je erop wachten dat er vage types op
    je msn komen. Zou dat dus ook nooit doen, maar goed :p .

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Ja sommige mensen trekken alles aan om maar te kijken of ze iets kunnen scoren,ik heb het al vaker met als je ergens gaat chatten gemekrt end aarom ben ik er voortaan huiverig in,want ik kan best naief in sommige dingen zijn ;-((

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gooi die hele net-dinges er toch af?
    Ben daar sowieso niet zo van....
    + geen mensen accepteren op je msn die je niet kent ;)

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik hou ook niet van die dingen.. heb hyves.. en alleen mensen die ik zelf toevoeg kunnen mij erop zien.. dus geen vreemden! :D heb je ook dat gezeur niet

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik doe dat ook niet hoor, mij teveel vage (vaak eenzame) types die alles afstruinen om een praatje af te dwingen of een nummertje te maken, ik hou er echt niet van en ik had mijn dochter al helemaal niet op zo'n site gezet met al die pedofielen online :(

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb m'n msn er al afgehaald. ;)

De foto's van m'n dochter staan erop omdat er ook vrienden en familie die ik erg weinig zie ook op Netlog zitten, zo kunnen zij een beetje van haar meegenieten.

Maar ik ga 'm straks zo zetten dat alleen vrienden mij kunnen zien.

@elmo: dat doe ik meestal ook niet, maar ja ik was wel in voor een babbel.Nu weet ik ook meteen waarom ik dat meestal niet doe. :)

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Netlog is gewoon een verkapte dating site, waar heel veel rare vogels op zitten.
    Dus vandaar waarschijnlijk die reacties

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja, blijkbaar. :)
    Ik doe het gewoon omdat ik niet veel sociale contacten heb enzo, en om een beetje met mijn fam en vrienden in contact te blijven.Maar het lijkt wel alsof ik bijna de enige ben. :)

Maar goed, ik heb weer wat bijgeleerd. ;)

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik vind al dat netlog gedoe meer voor pubers/jongeren eigenlijk, maar dat is mijn mening.

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ben ook nog maar net puber-af hoor! :)

Maar ik snap wat je bedoelt, als je effe rondkijkt op de site zie je 90% tieners die naarstig op zoek zijn naar een liefje. :rolleyes:
    Ook een hoop 'oudere' mannen trouwens, die dan een meid van rond de 20 zoeken. :confused:

Nouja, ik laat m'n profiel erop staan, maar dan alleen voor m'n vrienden. ;)

12. sinada

sinada Niet meer actief

Paar jaar terug was netlog een dating site.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja, ik weet het, maar daar gebruik ik het dus echt niet voor!
    Je kunt ook gewoon in je profiel aangeven dat je alleen op zoek bent naar vriendschap, een relatie hebt en dergelijke.
    Staat bij mij ook zo aangegeven, maar heb de indruk dat er alleen maar naar foto's wordt gekeken ofzo...

Maar ik zal er nu denk ik geen last meer mee hebben.:)

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb er op hyves helemaal geen last van.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb ook Hyves, maar niet al m'n vrienden/familie hebben dat, daarom heb ik ook Netlog...

't Was trouwens niet mijn bedoeling om een discussie over Netlog te starten. ;)

Maar ik vond het gewoon raar dat ik op zo'n manier 'versierd' werd, gewoon omdat ik een profieltje op Netlog heb.En vooral dan de manier waarop! (dreigen etc...)

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

tis idd raar dat mensen gaan dreigen.. en dat ze je alsnog toevoegen als je aangeeft dat je een kindje en een man hebt.. ze snappen het ook niet allemaal he.. pff mannen :D

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

You know what I mean. ;)

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Internet is een raar iets, mensen waar je normaal gesproken niet over piekert om mee te praten kunnen jou aanspreken en zelfs aardig lijken, enz enz.
    Op bepaalde sites is het risico dat je aangesproken wordt op een dergelijke manier gewoon groter, vervelend maar daar " kies" je dan voor.
    Ik weet namelijk dat die sites voor het grote gedeelte voor en door zulke gasten wordt gebruikt, dus ik begin er dan ook niet aan.

Misschien (als je het echt heel vervelend vindt, die gasten) toch je vrienden/familie uitnodigen voor hyves?

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mamadeluxe: ik heb de meeste al uitgenodigd, maar sommigen, vooral de jongeren dan, blijven bij hun vertrouwde netlog.(dat schijnbaar makkelijker is dan hyves?!)

Meestal heb ik er net geen last van, alleen gisteren toen ik een foto van mij en m'n meisje in de kijker had gezet. :) (ga ik NIET meer doen dus!)

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Was netlog niet eerst hi5?

Deel Deze Pagina