Een vriendin van mij is ook niet zo groot en zij heeft de mamafiets van de Hema. Die valt ook goed bij haar. Zij is ongeveer 1.55.
Ik ben 1.55 en ik heb een amazone, framemaat 48. Helaas kan het zadel nu niet zo laag als ik eigenlijk zou willen, omdat de bevestiging van het achterzitje er nog onderdoor moet. Maar het gaat net goed zo.
ik heb een sparta amazone 4 life. combi stads en moederfiets. als je geen kids meer hoeft te vervoeren dan kan je hem heel makkelijk weer ombouwen tot gewone fiets.
ik heb een amazone en het zadel staat op zn laagste. ook met bevestiging voor achterzitje. wat voor een bevestiging en merk zitje heb je? ik heb een bobike zitje met een bevestigingsblokje aan de bagagedrager.
Grappig! Zie nu pas deze reacties en had gisteravond net gereageerd op dit type fiets op Marktplaats met 26 inchbanden. Zit nog te wachten op reactie van verkoper op de exacte framehoogte. Hoop dat dit rond de 48/49 cm is. Mijn huidige fiets heeft framehoogte 53 en dat is toch net iets te hoog .