Hi Chelly! Ik zag je gisteravond bij 1892 eten & drinken. Je liep zo langs mijn tafel haha! Zat nog even te twijfelen om gedag te zeggen maar je wad zo druk in gesprek met alle meiden en stel je voor dat je mij niet had herkend...leuke avond gehad? Gelukkig slapen beide mannetjes allebei nog 's middags, dan heb ik wel ff een moment voor mij alleen. Die dan vaak wordt besteed aan het huishouden en de was...als het mooi weer is plof ik nog weleens in de tuin met een boek, maar het lijkt of we die tijd al gehad hebben! Fijn dat alles met jou en Phebe goed gaat. Hopelijk met de andere mama's en de baby's ook! Fijn weekend!
Hé wat leuk om jullie verhalen te lezen. Hier gaat alles ook hartstikke goed. Nou ja, we hebben wel de nodige problemen gehad de afgelopen tijd. We hebben met zijn drieën tegelijk de buikgriep gehad. Eén dag heeft Naomi alle melk uitgespuugd waardoor ze per saldo niets binnen heeft gekregen. Daarna heeft ze nog een hele week heel moeizaam gedronken. Begonnen bij 300 cc naar zo'n 600 cc. Ik zag haar gewoon afvallen. Gelukkig ging ze daarna wel weer goed drinken, maar toen raakte ze weer verstopt waardoor ze niet meer wilde drinken. Hoort erbij zullen we maar zeggen Maar alles wat ze aan melk laat staan compenseert ze ruimschoots met de fruit en groente hap. Daar is ze echt dol op. Ze krijgt nu ook de zes maanden potjes en als ze echt trek heeft gaat die ook gewoon op! Verder pureer ik ook vers en laat er dan ook stukjes in zitten en dat stoort haar ook helemaal niet. Donderdag bij de KA geweest en die was ook hartstikke tevreden. Inmiddels weegt Naomi 6720 gr waarmee ze op de -1 lijn zit van de groeicurve wat voor haar doen echt netjes is. Slapen doet ze ok hartstikke goed. Ze krijgt om negen uur de laatste fles en dan moet ik haar de volgende ochtend wakker maken. In het weekend blijven we langer liggen zeker tot een uur of 8. Vaak slaapt ze dan nog of ligt ze heel lief te spelen met haar knuffel Zelf ben ik al helemaal aan het moederschap gewend en kan het ook goed combineren met mijn werk. Ik heb nu echt mazzel dat ik nu een leuke klus heb hier in Zoetermeer en eventjes geen grote reistijd heb. De reunie in november lijkt me hartstikke leuk. Wij zijn er dan zeker bij!
Hey Mieke! Ik heb je helemaal niet gezien! Schaam schaam!! Maar anders had ik je zeker herkend hoor Ja, was een gezellige avond. Ook echt een leuk restaurant he? Ik was er nog nooit eerder geweest. Was je met je vriend uit eten of ook met een groepje? Ik heb zo avonddienst, mag dus nog ff aan de slag. Maar dan maandag en dinsdag weer lekker vrij. Mijn man is vandaag met Phebe naar Friesland, zijn oma is jarig. Wel ver rijden voor een middagje, maar ja. Gelukkig hoeft het niet wekelijks Zaterdag is mijn laatste werkdag en dan zijn we heerlijk 3 weken vrij, kijk er echt naar uit! Nog een fijne zondag allemaal!
Hallo allemaal dat is lang geleden . Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat . Leuk de reunie wij zijner zeker bij. Bij ons gaat het alles goed wel druk hoor vind moeilijk om mee te gaan in hun snelle ontwikeling vooral nu ze fruit en groent eeten, klinkt stom maar heb er zowat geen tijd voor. Ze slaapen nog niet helemaal door en ziten beide in een ander ritme waardoor ze elkaar lekker afwisselen daarbij gaat huishoude en vooral de was gewoon door daarbij werken ik ook nog 2 dagen en probeer ik alleen maar te genieten vind best heftig maar komt goed, ze rollen al op hun buik en weer terug en beginnen al met staan tantjes beginnen ook al te komen gaat zo snel allemaal .fijne Fijne vakantie voor degenen die dat hebben hoop snel weer even op het form te kijken. Groetjes Ans
Ik herken het wel ja, ik dacht nadat ik met kolven zou zijn gestopt meer tijd voor mezelf te hebben, maar nu draait nog steeds alles om voeding en ben je daar bijna continu mee bezig. Met 2 moet dat dan helemaal zo zijn. Maar wat gaat het bij jou kleintjes dan hard! Nu al staan; Wow!