ik was eens nieuwsgierig. ik pendel en ik heb al voor mening een van jullie gependeld (please overstroom me niet in een keer met pendelaanvragen.....) maar ik was wel eens benieuwd bij wie het allemaal is uitgekomen zodat ik voor mezelf eens de "score" kan bij houden! ik hoop op reacties! groetjes daniella
bij mij heb je niet gependeld maar heb eventueel wel interesse als je voor me wil pendelen pb me dan ff.
als er mensen zijn die graag willend at ik voor ze pendel stuur me dan een mailtje met je voor- en achternaam geboortedatum en je vraag....... houd wel in gedachte dat ik het druk heb met aanvragen en het dus een paar dagen kan duren
Hoi Dani, Helaas klopte de pendel niet... mijn hoop is nu gevestigd op de pendel van stienke Liefs Mouse
ik heb een aantal weken geleden een aanvraag gedaan, maar helaas nog niets terug gehoord en gehad. dus ik kan je niet zeggen of je het goed had.
de conceptie maand had je goed! geslacht weet ik nog niet omdat we dat als verassing willen houden,maar als het zover is laat ik het weten....
Eh, volgens mij raak je al aardig bedolven onder de pendelaanvragen. Ook ik heb je een PBtje gestuurd!
Heb je nogmaals een pb gestuurd! (helaas op vorige van enkele weken geleen nog niks gehoord) Liefs en bedankt! Marjo
Euhm.. volgens mij was het niet haar bedoeling dat iedereen haar ineens pb-t om te pendelen, maar gewoon te vragen of het klopte voor wie ze al gependelt heeft.
maar je hoeft natuurlijk niet in het topic te vermelden dat je haar gepbt hebt dan kan ze zelf in haar inbox wel zien, en dan hoef je ook niet zo te zoeken naar die drie reacties die worden bedolven onder de "ik heb je gepbt zinnetjes"