Kan iemand even meekijken. Ik begin hem erg te stressen. Zwangerschapstest van vandaag (foto 1) en foto 2 test van afgelopen zondag en daaronder de zwangerschapstest van maandag.
Heb je de zwangerschapstest van vandaag met zelfde soort urine gedaan (dus bv allemaal met 1e urine van de dag?). Anders morgen weer even proberen.. Is dit de normale of de early van de action?
Vergeleken met vorige week woensdag is hij wel iets opgelopen, maar tussen maandag en vandaag is idd niet veel verschil Morgen nog eens proberen?
Die eerste zwangerschapstest is dus van een week geleden? Dan is die van vandaag wel erg licht. Nee, dan zou ik er zeker geen goed gevoel bij hebben. Sterkte met afwachten, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
@Plusje Deze zwangerschapstest heb ik inderdaad met ochtend urine gedaan. Dit is de normale test van de action. @Kache Sorry heb het niet goed omschreven, gelijk aangepast in mijn openingspost. Foto 2 is de eerste test van zondag en die daaronder van maandag. Foto 1 is van vandaag. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan.
Van vandaag is inderdaad lichter maar ik vind het controle streepje van vandaag ook niet zo mooi 'vol' als bij de andere testjes. Morgen met een nieuwe test heb je hopelijk wat meer duidelijkheid.
HCG verdubbelt elke 48 uur ongeveer. Dus daarom kan het zijn dat je test vandaag even donker was als gister. Zondag - dinsdag is wel een goed verschil. Morgen nog even een testje wagen!
De test van vandaag is net als (of lichter?) dan die van maandag. Gisteren heb ik niet getest. Heb nog 1 kruitvat test die doe ik morgen..
Oh sorry ik zit te suffen. Net is al woensdag! Anders even morgen juist niet testen en er wat langer tussen laten.. dan zou je test donkerder moeten zijn..
Het lijkt inderdaad wel of de test van vandaag lichter is dan die van maandag. Heb je wel steeds met ochtend urine getest?
Ja heb ochtend urine gebruikt.. ik denk niet dat ik het kan laten morgen te testen maar anders haal ik morgen nog een test erbij. Het stomme is dat ik er eigenlijk een goed gevoel erover had.
Wanneer was je nod? Het kan misschien wel een beetje schommelen maar ik denk dat ie precies een week na nod wel zou moeten knallen
Hcg schommelt niet. De concentratie urine daarentegen wel. Ik ben ook niet heel positief over de oploop
Niet goed. Heel licht. Wel al ingedroogt. Weet allleen niet wat ik nu moet want bloed niet en heb ook niet het gevoel dat het eraan komt... iemand die weet wat ik nu moet?
Ik zou nog even rustig afwachten zolang je geen erge pijn krijgt of koorts oid. Mocht je over een week nog niks hebben en nog steeds dit soort testen dan zou ik de huisarts bellen.
Ja dat wel een beetje maar niet echt noemenswaardig. Heb morgen een week positieve testen maar vandaag 1 dag na nod. Dus afwachten tot woensdag?