Dames wanneer gaan jullie de test wagen?? :D

Discussion in 'Zwanger worden' started by sadieraven, Apr 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Spannend!
    Hopelijk is het positief!
    Ik duim voor je!

2. Nor

Nor Lid

Apr 13, 2013
    41
    0
    0
    Miranda, haha herken het helemaal want ik zie echt al graag streepjes, en wat lief dat je het begrijpt vele van ons delen het zelfde gevoelens en verlangens....ben blij dat ik een beetje afleiding heb op dit forum en zo andere ervaringen te volgen.

nenapreciosa ik wist niet dat de action ook zwangerschaptesten verkocht???? Hoop voor jullie op goede uitslag!!!!!!!

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Veel succes meid!! We hopen het allemaal voor je!!

4. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    @Mimime jaa het is zeker spannend.. ik kan echt niet wachten.

@Nor jaa de action verkoopt zwangerschapstesten 2v1,50, je kan meer er over lezen bij ovulatie en zwangerschapstesten.. daar kan je dus ook de dames met ervaring vinden.

5. Nor

Nor Lid

Apr 13, 2013
    41
    0
    0
    Dank je wel!!!! Wist dit echt niet en wat goedkoop, vooral omdat ik erg ongeduldig ben en vroeg ben begonnen met testen :( haha maar nogmaals bedankt en ga zeker nog kijken bij de andere forums.......

En voor jou alvast veel succes meid en ik zal voor je duimen!!!!!!!:)

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de 20e mijn NOD (als het goed is) en wilde vanmorgen al testen omdat ik het zoooooo graag wil weten en allerlei klachten heb, maar heb me keurig ingehouden;) Hopelijk kan ik het volhouden tot volgende week;)

7. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    @Nor jaa ze zijn zeker goedkoop, ik las het ook pas gisteren hahaha.

Dankjewel lieve dames, ik duim natuurlijk ook voor jullie en hopen dat het snel goed komt allemaal.

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Nou mijn testdag word morgen!!
    Als het goed is heeft mijn vriend een vroege test gekocht en morgenochtend maar even eerst een bezoekje naar het toilet brengen voor mijn bakkie koffie :p

Zowieso zijn mijn Defqon.1 kaarten binnen en als het zover is krijgt de kleine meteen een vleugje hardstyle mee :D

9. miich

miich Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    1,242
    382
    83
    Utrecht
    Ik moet donderdag de 18 ongie worden, zo niet ga ik pas het weekend testen of wachten tot de 22ste dan een afspraak bij de gyn.

Wat spannend allemaal, heb dinsdag een heel klein beetje helder bloed verloren bij het afvegen alleen een dun streepje. Ik ga het zien! Succes allemaal

10. Eefjeh

Eefjeh Lid

Apr 13, 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    #30 Eefjeh, Apr 13, 2013
    Last edited: Apr 13, 2013
    Mijn nod is als het goed is 15 april. Ik ga proberen te wachten tot in ieder geval maandag, en als het lukt zelfs dinsdag! Wel moeilijk hoor dat wachten..

Succes iedereen!!

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Hallo meiden,

Jullie kunnen je aansluiten in een NOD topic op het forum. Dit deel van het forum is niet bedoeld hiervoor.

Ik sluit het topic dan ook.

Groetjes,
    Babii

Share This Page