ze konnen nog niks zien op de echo maar ik ben ook nog niet ongi ben ik misschien dan toch zwanger kan dat wie heeft daar wel is van gehoord of mee gemaakt ? liefs miranda
Hoi Miranda Heb ik ook meegemaakt, bleek dat ik te vroeg was in mijn zwanderschap en dat ze het daardoor niet konden zien. Maakte me er erg druk over want ze begonnen bij mij al over een miskraam...... Ik heb me daardoor gek laten maken, moest er elke seconde aan denken, en bij mij is het dus een mk geworden. Maar dat hoeft in jou geval dus niet he, niet gelijk van het ergste uitgaan! Kan gewoon zijn dat het te vroeg is(ongeveer met 7weken is er wat te zien) en te horen ook! succes jessica
ik ben nu 1 dag overtijd en de echo is gedaan om dat ik na mijn miskraam zo erg bloed voor controle en het zag er prima uit liefs miranda
Oke dat is dan duidelijk, dan ben je denk ik niet zwanger. Waneer heb je precies je mk gehad? Vanaf die dag moet je weer gaan rekenen voor je cyclus..... jessica
31 aug heb ik een miskraam gehad en daarna gewoon weer een cyclus van 28 dagen waar ik veel bloed ben verloren
Heb je ook een test gedaan............ want op je banner staat dat je vandaag kunt testen, zou het proberen. jessica
Goeie morgen ff een vraag, waarom denk je dat je zwanger bent? Heb je verder symptonen? Of bloed je nog steeds? jessica
ik had al een week last van mijn borsten en misselijk. maar helaas we gaan nu naar de volgende ronde ben net ongi geworden liefs miranda