Hahaha je kan het nog steeds gevaarlijk vinden??? Maar wat denk jij nou??? Dat ik het meisje wat aan gaat doen??? Hahahaha Of figuurlijk misschien dat ze te weinig liefde gaat krijgen?????????
Wij zijn in 2011 zwanger geweest van een zoon en in 2014... Weet bij de eerste dat het de dag van de positie ovu test is geweest... Maar bij m'n dochter ook alleen geklust voor de eisprong En er ligt echt een meisje in de box😊
Ik weet wel van twee methode. Shettles methode: X-sperma is langzamer, maar sterker en y-sperma is sneller. Dus voor een meisje twee tot vier dagen voor ovulatie en voor een jongen zo dicht mogelijk voor de ovulatie. Ook voor een jongen zou een diepere penetratie nodig zijn dan voor een meisje. Whelan methode: Hierbij wordt er vanuit gegaan dat het vrouwelijk lichaam tijdens de cyclus telkens andere omstandigheden heeft die dan weer gunstiger zijn voor x-sperma en dan weer voor y-sperma. Dus voor een jongen vier tot zes dagen voor ovulatie en voor een meisje twee tot drie dagen voor ovulatie. Dus het kan alle kanten op. Mijn ouder hadden in ieder geval 3 meiden en geloofde ook niet dat ze bij de 4e iets anders zouden krijgen. Maar het werd wel een broertje.
Nee. Dat je zo hoopt op een jongetje en dan teleurgesteld gaat zijn als het niet zo is. Je baby iets aan doen maak je er zelf van he 😂 sjongejonge
Bedankt voor het delen lysta! De shettle methode ken ik, maar de whelan methode niet. Lastig hahahahahh
Ja dat noem ik pas echt gevaarlijk. Ik wist niet of je het nou figuurlijk of letterlijk bedoelde😋
Hier gemeenschap gehad op dag van eisprong, diepe penetratie en orgasme na vriend, ik geloof echt dat dat de reden is dat wij een jongetje krijgen, maar goed iedereen moet voorzich denken Iig veel succes
Toch best jammer dat er altijd van die flauwe reacties komen op dit soort onderwerpen. Ik denk dat het verlangen er best mag zijn namelijk! En ze zegt toch dat beide welkom is?! Dat vrouwen die niet (makkelijk) zwanger raken zich hierdoor op hun tenen getrapt voelen is vervelend en ergens wel begrijpelijk maar ik denk dat veel meer vrouwen een voorkeur hebben die ze niet uit durven spreken. Men zegt altijd "als het maar gezond is" maar dat klinkt mij als een voorwaarde. Dus als het niet gezond is?
Maar even antwoord op de vraag: De Shettles methode dus op dag van de eisprong gemeenschap voor een jongen gaat natuurlijk alleen als je de week voor de eisprong geen gemeenschap hebt gehad of met condoom. Anders liggen de meisjes zaadcellen te wachten en is het alsnog weer 50/50
2x net voor eisprong, 1e keer meisje, 2e keer jongetje. Ik wilde liever weer een meisje omdat ik al een meisje had, maar nu het een jongen is ben ik super blij en kan ik me niet voorstellen dat ik liever een meisje had gewild!
Wij hebben een jongen. Wanneer ik exact mijn eisprong had geen idee want ik had er niet eens op gerekend (pcos) Wat ik wel weet: - We hebben het op een vrijdag en zaterdag gedaan - Ik had al een orgasme gehad en zat later bovenop (beide keren) - Ik heb geen 20 min met een kussentje onder mijn bips gelegen - Ik vermoed wel dat ik rond mijn eisprong zat toen.