In 2009 en in 2011 sorry dat is flauw. Van de oudste weet ik nog dat het voor de eisprong was of rond de eisprong. Bij de jongste heb ik eigenlijk geen idee want waren er op dat moment nog helemaal niet zo mee bezig.
Hier bij m'n dochter na de eisprong geklust en deze ronde op de dag van de eisprong. Vanmorgen had ik een positieve zwangerschapstest dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of het nu een jongen zal zijn. We wachten het rustig af! Ook al is een dochter natuurlijk ook geweldig, duim ik voor je dat je na je twee meiden een zoontje mag verwachten!
Waarom wordt er nu altijd gezegd dat vrouwen die niet makkelijk zwanger raken hierdoor op hun tenen zijn getrapt . Ik heb zelf 6jaar over de eerste gedaan 9miskramen gehad en nu een zoontje en ja gezondheid is belangrijk maar had onze zoon down gehad was hij nog welkom geweest en ook ik riep als het maar gezond is waarom omdat je er niet aan moet denken dat hij/zij iets heeft waardoor je de zwangerschap moet afbreken en nee ik heb geen voorkeur als ik nog een zwangerschap mag beleven. Ik vindt dat wel wat anders als een voorkeur naar een geslacht of teleurgesteld zijn als het geen jongen is bijvoorbeeld TS ik heb het om de dag gedaan en de dag van eisprong je ei leeft na de eisprong nog maar 24uur dus heeft het geen nut meer om het daarna te doen alleen voor de fun wel natuurlijk
Bedankt voor je reactie! Ik had eigenlijk al het gevoel dat is sommige dames voor hen hoofd stoot😓 Dat is absoluut niet de bedoeling! Maar ik ben wel eerlijk, en kom gewoon voor mijn mening uit. Bedankt lieve dames voor al jullie reacties!! Ik ben een stuk wijzer geworden. Conclusie ik denk gezien de reacties, dat je er toch geen invloed op kan uitoefenen. Succes allemaal! Ps allemaal een gelukkig en vruchtbaar jaar gewenst!!😘
Ik ben op mijn eisprongdatum zwanger geraakt van een jongen. Denk eerlijk gezegd niet dat het veel uitmaakt. Geloof niet zo in die theorieën.