Misschien moet jouw vriendje even een bril opzetten en de gebruiksaanwijzing van de test lezen! Daarin staat namelijk dat ongeacht hoe licht het streepje is, een 2e streepje (binnen de tijd) ZWANGER betekent Gefeliciteerd !!! Morgenochtend een CB doen joh
Dames ik kan wel huilen.. van blijdschap natuurlijk!!! heb net nog een zelfde test gedaan en weer verscheen het streepje (binnen 2 minuutjes)
Vertel je mannetje maar dat het lijntje vanzelf donkerder zal worden als je over een paar dagen weer test! Deze is namelijk hartstikke positief! GEFELICITEERD!
Hahaha laat hij iid maar een bril op zetten, ziet er goed uit, over 2 of drie dagen weer testen. HcG verdubbelt zich in 2 a 3 dagen, dan zal hij een stuk donkerder zijn als het goed is. Voorzichtige gefeliciteerd!!!
duidelijk hoor! Mijn eerste tests waren nog veel vager! En nu heb ik al een veel dikke streep gehad gister! Gefeliciteerd!!!
Pffffft is besef het nog helemaal niet hoor.. Maanden droom ik ervan en nu weet ik niet hoe ik me voel, zoveel emoties door elkaar, maar ENORM blij natuurlijk
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Hoe ver denk jij dat je nu bent.. Als ik zo'n calculator doe, ben ik 37 dagen zwanger en zit ik in de 6e week.. Maar dat is iets te optimistisch denk ik.. Morgen maar eens de HA en VK bellen
ik denk niet dat je in de 6de week bent want dan zou je wel een donkerdere steep hebben. Als ik het verglijk met mijn testen denk ik zo rond de 4 weken