vanmorgen weer een testje gedaan, hoopte dat deze duidelijker zou zijn, maar hij ziet er hetzelfde uit als die van gisteravond...
Mijn ochtendurine is meestal iets minder geconcentreerd dan mijn avondurine.Heb je gisteravond veel gedronken? Verder kan de ene test meer kleurstof hebben dan de andere test ook al is het van hetzelfde merk. Misschien vanavond of morgenochtend weer testen? Ik zou me er niet te druk over maken.
die van vandaag is al donkerder dan die van gister en die vond ik al overtuigend hoor.. en wat vriendlief betreft.. Hij zal er toch aan moeten geloven hoor.. en anders heb jij een paar dagen extra te genieten als hij t nog niet geloofd.. zal niet lang meer duren denk ik.. hihihihi.... GEFELICITEERD!!
Het is wel jammer dat mijn vriend het nog niet geloofd.. Ik zei tegen hem ik wil hetvanavond tegen mijn ouders gaan zeggen, ja maar je weet nog helemaal niks zei die.. Mijn vreugde wordt hier wel een beetje door verpest! Maar zelf weet ik beter en weet ik dat ik zwanger ben Dadelijk om 8.30 HA en VK bellen...
Nou, je vriend moet de gebruiksaanwijzing maar eens lezen, of hier op het forum bij diverse topics. Er zijn hier meiden die een nog veel lichter streepje hadden in het begin en die zijn nu al dik en rond! Gefeliciteerd! En ik zou om de 2 dagen gaan testen, heb ik ook gedaan. HCG verdubbelt om de dag. Ik zou overmorgen nog een keer testen. Ik denk dat het voor een digitale zwangerschapstest nog te vroeg is. Die heeft meer HCG nodig. Misschien nog een overtuigingstip voor je vriend: Een zwangerschapstest test met de hoeveelheid HCG in je lichaam. Als je nog maar heel kort zwanger bent, heb je nog maar weinig HCG, en dus is het streepje nog erg licht. Als je een week of 6 zwanger bent, en je doet dan nog eens een test, zal het streepje net zoals de controlestreep zijn. Omdat er dan heel veel in HCG in je lichaam zit. Jammer dat hij het niet gelooft. Succes bij de dokter. Hou ons op de hoogte!
Zal het zin hebben om vanmiddag een CB test te doen met indicator? Dan gelooft mijn vriend het wel denk ik Ik wil het vanavond al aan me ouders vertellen Of is dat ook nog te vroeg, hihi
Gefeliciteerd!!! Kan zijn dat de cb nog niks aangeeft, kan je beter met ochtend urine proberen. Maar die van de kruidvat zijn zeer zeker positief hoor!! De CB heeft meer HCG nodig. en eh sja mannen geloven het nou eenmaal minder snel dan wij hahaha. Ik heb voor manlief ook nog 2 extra testen moeten doen voor hij het ECHT geloofde en tot de eerste echo geloofde hij het nog niet Geniet er van!!
jammer meis.. ik heb ook pas een vals positieve test gehad en heb daardoor bij de gyn bloed laten prikken, helaas negatief...
Heb je de CB met zwanger/niet zwanger gedaan of die met conceptie-indicator? Want die 1e heeft echt veel HcG nodig en die andere minder.
Hoi, Dat wil niks zeggen bij mij gaf die tot 2x toe aan niet zwanger en de kruitvat etc waren allemaal positief. Die testen hebben meer hcg nodig.
dat zei de digi bij mij ook hoor toen mijn test zo licht was.. pas toen de streep echt duidelijk was kreeg ik ZWANGER te zien... dus niet onzeker worden nu meid..
Probeer hem morgenochtend met je ochtendurine Vlinder.. In ochtend urine zit meer HCG en anders vrijdagochtend dan is het hcg flink opgebouwd in je lichaam. Want je testen te zien ben je zwanger hoor.
Hallo allemaal, Oooh wat spannend he allemaal Mag ik ook mee doen. Ik snap er nog niet zoveel van, maar heb al wel veel hierzo gelezen.. Kheb vanmorgen ook een test gedaan kv2v5 en dacht ook een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien?? Nu denk ik alleen ook dat ik het wil zien..??!!
haha volgens mij doe ik iets niet goed, weet iemand hoe ik mijn banner er bij onder krijg....alvast bedankt. En vlinder erg spannend hoor, had zo'n beetje zelfde als jou volgens mij??