Dag dames, Wat denken jullie van onderstaande foto's? + = zwanger - = niet zwanger Ovaal venster is controlestreep. Heb er echt géén idee van en ik hoop dat het geen vals positief is... Heb getest met ochtendurine... Thanx!!
Hij lijkt beginnend positief te zijn. Waarom niet de testen 2v5,- van kruidvat. Die zijn gevoeliger en + testen zijn altijd zo raar. (vind ik) Maar ik vind deze wel veel belovend uitzien
ja, ik had ook zo'n vage. Maar hij lijkt positief. Wel binnen de tijd afgelezen? Dat het geen indroogstreepje is... Die 2v5 van de kv heb ik nog nooit kunnen vinden. Als ik er in de winkel om vraag zijn ze er ook nooit pff... ik doe het dus ook nog steeds met deze vage dingen. Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijkere test!
Heb nogmaals met Kv getest en het zag er hetzelfde uit... dus ik heb dan ook maar de CB in mijn plaspotje gedaan
In Belgie heb je de kruidvat 2v5 ook hoor, heb er de afgelopen jaren veel gekocht en ben nog nooit een kruidvat tegen gekomen waar ze ze niet hebben...
Hey Inneminne gefeliciteerd geniet er maar van) Je zegt dat ze in Belgie geen 2vkruidvat hebben ik woon ook in Belgie en ik koop altijd 2vkruidvat testjes...
Dag Dames, Hm nog niet tegengekomen in mijn kruidvat... maar goed om weten Ytest, woohoo die slingers ! Thx
Gefeliciteerd!!!duidelijker als cb kan niet Ik had ook zo`n kruidvat test hoor, dag later al iets duidelijker
Dankjewel allemaal ! Oh je bent ook net zwanger DTje, proficiat !! Ook aan de andere bolle buiken Ja was onzekerheid beu, dus na 2e KVtest met zelfde resultaat, dacht ik foert... dure CB gaat eraan