Dames wat denken jullie van mijn kaartje? komt mn ei nog?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sannehai, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

even een vraagje, dit is de eerste maand dat ik temp..en ik ben benieuwd of mijn kaartje er nog een beetje 'Normaal' uitziet...?

denken jullie dat mijn eisprong nog zal komen, of dat ik misschien geen eisprong krijg....?

ik hoop dat jullie er wat mee kunnen haha ;)

alvast bedankt groetjesss

http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?cd=7

2. Sannehai

ow ik zie dat mn kaartje niet te zien is.. hoe doe ik dat?

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Klink op Sharing dan op Home Page Setup kopieer je link en plak die hier! Maar je weet niet hoelang je cyclus is dus het kan nog makkelijk.

Je kan ook Etos Zwanger Worden pillen gaan kopen, die hebben mijn cyclus verkort met een week en als het goed is heb ik mijn 1e eisprong gekregen in 4e maand. En de pillen zijn nu in de aanbieding tot 2 nov.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als je je kaartje voor je hebt, staat in de linker kolom sharing, daarna homepage setup en dan staat boven in een site, dat is je kaartje.

5. Sannehai

6. Sannehai

oke thnx dames trouwens voor het uitleggen..;) maar @precious...denk je echt dat die pillen werken.. ik hoor er verschillende verhalen over...

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik denk persoonlijk dat je ei nog wel kan komen hoor! :D

8. Sannehai

oke ik hoop het...:)

ik hoop ook dat jou ei snel komt!

alvast bedankt!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dat hoop ik ook ja ;)

Als je trouwens geen ei krijgt deze maand, kan het ook zijn dat je aan het ontpillen bent.

Liefs springmuis

10. Sannehai

pff ik hoop toch echt wel op een ei...

khad wel gister allemaal steekjes in mn buik ...en d8 wat vruchtbaar slijm te zien

vandaag geen vruchtbaar slijm te ondekken, en ook geen steekjes meer, had wel heel de dag hoofdpijn. .maarja....we zullen wel zien.. hoop toch echt dat er snel een rood kruis mag staan op mn kaartje..

11. MyPrecious

Voor mij hebben ze duidelijk mijn cyclus verkort. En of het helpt voor een eisprong moet ik nog afwachten, misschien heb ik wel een fop-ei van FF gekregen.. Maar ik geloof er wel in dat ze helpen dus..

En je kaartje, ik kan er niet veel over zeggen.. Maar als je geen eisprong krijgt heeft dat met ontpillen te maken en is het niets ergs heb ik me laten vertellen.... Maar het kan nog wel i.i.g!

12. MyPrecious

Hoe was je temp vandaag?

13. Sannehai

hee hoi sorry hoor kben niet altijd online ;)

mijn temp is nog steeds laag... nog geen ei gevonden door ff...

vandaag wel weer iets geks net na toilet afvegen stipje rood bloed..:S

ikw eet het ook niet hor we zullen wel weer zien!

ik zie dat jij een ei hebt gehad als et goe is :D goed man! xxx

14. MyPrecious

Moet je ff spotting (zo noemen ze dat stipje bloed) bij FF invullen voor gisteren. Want je temp is nu mooi laag. Zou kunnen dat je ei gesprongen is en daar kan dat bloed van komen ;). Spannend meid! Duim voor je dat je temp morge omhoog vliegt :D

15. Sannehai

ja? zou je denken?

het was echt maar zo miscuul stipje echt een speldenprikje bloed was het maar, daar 3 stipjes van .....is dat echt spotting?

16. Sannehai

ja ik hoop ook dat mn temp omhoog gaat...:S

17. MyPrecious

Spotting is een drupje bloed in je ondergoed of streepje bloed op wc papier! Maar het was i.i.g ìèts dus voor FF zou ik het er wel bij zetten ja :p.

18. Sannehai

oke nou mn nu weer wat geks vandaag!

mn tempding piept altijd als hij klaar is zegmaar met de temperatuur meten, maar nu deed ie dat dus vanochtend niet, dus ik 2x gemeten, 36,4 maaaaaar toen sliep ik dus nog lekker verder werd ik om 10,00 wakker d8 ik laat ik nog es ff tempen gewoon om te kijken,..... Doet ie het dus nog wel, piept hij dus wel, en toen was mntemp 36,7.... wel veel later getempt dan normaal natuurlijk...

maar misschien dat ik hem vanochtend er te vroeg uit heb gehaald? heb die 36,7 op later tijdstip zo ook in ff gezet...en dus maar weer afwachten voor morgen.

kvoelde wel dat mn baarmoedermond egt mega hoog zit.

we zullen wel weer zien!

19. MyPrecious

Ik denk dat die 36,4 wel betrouwbaar is omdat je 2x hebt getempt. Ik heb ook weleens dat ik geen piep hoor, en dan meet ik nog een keer en piept die wel maar dan is het we dezelfde temp. Licht er ook aan hoelang dat je dat doet natuurlijk, ik haal 'm dr na 50 sec wel uit als die niet gepiept heeft.. Dus dan klopt 't meestal wel.

En hoe zit het met je slijm? Afgelopen dagen nog gehad? Jammer genoeg kun je niet aan je kaartje zien nog of je eisprong is geweest, zul je morgen weer je temp moeten afwachten! Vind het wel spannend voor je.

20. Sannehai

haha ja ik vind het ook echt spannend hoor!

ik weet ook niet.. ik heb nu die hoge temp er ingezet maar dan wel op later tijdstip... morgen maar weer ff afwachten

verder totaal geen vruchtbaar slijm... dus ik zou het echt niet weten, voel wel vanalles soms steekjes en dingen in mn buik maarja wie weet is het mn ei wel niet en komt ie ook helemaal niet who know's .... we zullen wel weer moeten afwachten

hoe zit het bij jou dan? jij nu wel een ei toch? echt beter hoor!

groetjesss

Deel Deze Pagina