Hmm rot he dat afwachten! Nou ja volgens FF een eisprong alleen durf ik er niet in te geloven omdat ik vorige keren geen eisprong heb gehad.. Maar wacht wel af, ik zie het wel aan mijn ongie of ik echt een eisprong heb gehad .
ja? ja ik kan niet zien wanneer je geklusd hebt haha kben benieuwd wat mn tempje weer gaatdoen ja.. poeh poeh wat een afwacht gebeuren hele tijd.. maarja... kben nog maar pas begonnen dus moet eigenlijk nog niet klagen. nou groetjesss
Haha nee idd! Heb dag 11, 12, 14 geklust, ei op 15? Dag 16, dag 18 geklust etc Maar ja ik snap het wel hoor liever nu zwanger dan over een jaar. Maar helaas heb je het niet voor het kiezen.
nee helaas niet voor het kiezen achja, we kunnen alleen ons best maar doen toch ? de rest is up to mother nature haha kben ook benieuwd bij jou hoor of het echt je eisprong is geweest maar volges mij zal het wel anders geeft FF het toch niet aan....kbedoel die andere x-en gaf ie ook niets aan toch...? nou we zullen wel weer zien! haha
Bah BahBah.... vandaag weer 36,4.....BAh dus heb die andere hoge temp ook maar veranderend op die 36,4.... waar blijft mn ei nou in godsnaam? wie weet krijg ik hem wel niet... Bah BAh