Begin jan. heb ik nog een aantal keertjes de pil geslikt.. toen ik ongesteld moest worden was ik ong. 4/6 dagen overtijd. daarna hebben mijn vriend en ik besloten om te stoppen met de pil. nu ben ik inmiddels 31 dagen over mijn cyclus heen en nog niet ongesteld.. ik heb al bijna een week verschrikkelijk last van mijn borsten/tepels gisteren avond erge buikpijn en overgeven. vandaag duizelig en zwaar last van mijn darmen ( om het maar even netjes te zeggen ) ik wou pas na het weekend testen .. vorige maand kreeg ik ook last van mijn darmen en daarna wel gewoon ongi geworden .. is dit gewoon ontpillen? of hormonen om ongesteld te gaan worden.. of heb ik gewoon een licht griepje of zal het toch zo zijn..? Wat denken jullie?
Vervelend dat je geen duidelijkheid krijgt!! Ik kan je er helaas niet mee helpen, hoop en duim voor je dat het toch raak is!!
dankje.. begin nu toch wel beetje te twijfelen dacht zo van zal wel in het weeknd ongie worden .. maar nu allemaal klachten erbij .. lich nu lekker met een pakje thee ondr een dekentje op de bank..ik hoopt wel ..dan ben ik weer blij al voel ik me niet zo lekker
Waarschijnlijk ben je gewoon aan het ontpillen. Je bent pas in Februari gestopt en niet iedereen heeft (gelijk) een cyclus van 28 dagen, zie mijn onderschrift.. Ik denk dat je moet afwachten helaas..
Ik denk ook dat je nog moet wachten op je eerste ECHTE menstruatie. Je hebt volgens mij namelijk alleen nog maar een pilbloeding (de bloeding die je altijd in de stopweek van de pil krijgt) gehad. En inderdaad...Helaas hoef je niet gelijk weer een cyclus van 28 dagen te hebben. Het kan veel langer duren. (Ik heb zelfs 126 dagen op mijn eerste echte menstruatie moeten wachten. Je wilt niet weten hoeveel zwangerschapstestjes ik toen heb versleten.) Maar geef de moed niet gelijk op. Je kunt namelijk direct na pilstop zwanger worden. Je hoeft maar toevallig een eisprong te hebben en op het juiste moment geklust te hebben en voila.... Ik zou gewoon af en toe een testje doen voor de zekerheid, maar er tevens rekening mee houden dat je cyclus gewoon nog op gang moet komen.
Bedankt.. alleen vorige maand was geloof wel gewone menstruatie .. want al vanaf dec..heb ik weinig de pil geslikt toen heb ik 1 jan pil geslikt in mijn stopweek .. toen dag er na nog 1 toen was het over .. en daarna geen pil meer geslikt .. toen maar eens met me vriend er over gehad en toen officieel gestopt.. wil niet 'stiekem' zwanger worden .. als je begrijpt wat ik bedoel als hij niet gewilt had zou ik de pil weer netjes gaan slikken maar hij wil gelukkig !!! dus ik denk wel dat dit mijn 2e maand is.. maar ja wacht maar even af.. ik heb wel geprobeert om op de dagen te klussen toen ik dacht dat ik meest vruchtbaar zou zijn.. maar jah ik weet dt het lang kan duren .. heb spijt dat ik vandaag geen test heb gekocht nu moet ik perce wachten op maandag
Je bent niet meer aan de pil, je bent overtijd en je hebt allerlei klachten. Kan best hoor dat je zwanger bent, waarom niet gewoon een testje doen? Kan best als je al overtijd bent. Er zijn ook genoeg vrouwen die gelijk hun cyclus terug hebben naast al diegenen die dat niet hebben. Zoals be happy zegt; 1 keer op het juiste moment kan genoeg zijn. Heel veel succes in ieder geval
ja.. maar heb ook wel weer griep klachten miss dat het daarom op zich laat wachten .. maar ja ik wacht tot maandag en anders zal ik toch een testje moeten halen .. ze zien me alweer aankomen in de winkel.. waar halen jullie meestal jullie testen ..? hier kent iedereen elkaar vrij irri .. want dan krijg je weer allemaal praatjes..
www.matcare.nl www.sensitest.nl En als ze positief zijn, dan kan je ook nog een kruidvat testje kopen voor de zekerheid. 2 voor 5 euro. Ik had de dipsticks. Bij sensitest moet je wel goed kijken in het begin echt heel rood wordt het tweede streepje niet. Bij matcare heb ik een keer 1 gehad die helemaal roze werd, maar nooit vals positief o.i.d.
Die jij noemt heb ik zelf nooit gebruikt, dus daar weet ik niet van of ze goed zijn. Misschien even zoeken op het forum wat anderen er van vinden?
ovulatietesten en zwangerschapstesten ik heb die besteld ook erg gevoelig las ik .. dus als ik wel ongie word dit weekend dan heb ik voor de volgende maand nog 2 stuks over
Kan nooit kwaad om vooruit te denken Maar hoop dat het je ze volgende maand niet meer hoeft te gebruiken Die ik bestelde gaan gewoon door de brievenbus hoor. Anders zal het wel op de site staan denk ik.