me man zei neem een koffer mee joh met die lijst..k zei ja ze zien me al aankomen met een koffer halo ik kom bevallen net alsof k op vakantie ga ofso maar ht is wel veel he had k niet gedacht maar als je het lijstje af gaat dan heb ej die dingen allemaal nodig
Misschien spelletjes (heb ik tenminste wel ingepakt), ochtendjas en voor de rest is het volgens mij aardig genoemd.
Ik heb erin zitten, Camera met oplader Hanycam met oplader Oplader van mobiele telefoon Kraamdossier Mapje van verloskundige Papieren met belangrijke telefoonnummers en dingen die mijn mannetje moet regelen straks Druivenzuiker en AA drink Portomonee met klein geld en extra geld Kleding voor de kleine 2 mutsjes jasje voor de kleine slofjes sokken rompertjes voor mij 2 huispakken Bevallingsshirt sokken sloffen voor mezelf ondergoed voedingsbh ochtendjas Toiletspullen Lippenbalsem paspoort papier van gemeente (erkennen) Pasje van ziekenfonds Ik heb ook een papiertje erop gelegd wat nog mee moet zoals; maxi cosi en voetenzak mijn handtas mijn telefoon Kleding voor mezelf Maar ik hoop zo dat we die tas niet nodig hebben..
extra veel ondergoed Ik vloeide als een gek en had aan 2 onderbroeken echt niet genoeg. Als je een nachtje blijf neem een extra setje kleding voor je kleine mee. Quinn is die ochtend gewassen en pieste ook nog eens alles onder, en had geen extra setje kleding. Mijn man vond de red bull die ik in de tas had gedaan ook erg fijn.
Voor jou: Toiletspullen Lippenbalsem 2 t-shirts of nachthemden om in de bevallen druivensuikersnoepjes voor extra energie nachtkleding dikke sokken ondergoed (niet te klein, kraamverband is dik ...) pantoffels of slippers badjas voedings bh kleding om aan te trekken als je weer naar huis gaat tijdschriften / een boek Voor de kleine: maxicosi rompertjes twee pakjes (verschillende maten) sokjes omslagdoek deken voor maxicosi jasje kruik Voor je partner: alle belangrijke papieren ponsplaatje telefoonlijst mobiele telefoon fototoestel geld voor parkeerautomaat tijdschriften / boek En ... een volle benzine tank van je auto !
Ik hoef nog maar 25 dagen heb gisteren pas de tas klaargezet. Tegen mijn hebben ze gezegd dat we gewoon direct de maxi-cosi meenemen met de voetenzak voor de maxi-cosi of met een fleece deken...
Vergeet vooral geen eten voor jezelf mee te nemen. Ik verging van de honger in dat ziekenhuis. Ik was 's avonds laat bevallen, en de keuken was dicht. Kon alleen een droge boterham krijgen. Geloof me, na zo'n bevalling kun je wel 3 borden eten op!
Ik hoefde helemaal niks. Zelfs geen beschuit met muisjes. Ik ben drie weken mijn eetlust kwijt geweest. Is (helaas voor de kilo's ) wel weer terug gekomen. Ik had ook vanalles in gepakt, maar uiteindelijk bijna niks gebruikt. ik was wel heel blij dat ik een tweetal fatsoenlijke pyama's bij me had en wat extra ondergoed, omdat wij met z'n tweetjes 2 dagen moest blijven. Ik ben om 22.33 bevallen en ik had gelukkig dus die dingen bij. De labello die ik hier eerder las had ik ook bij me moeten hebben. Ook mijn lippen waren helemaal stuk van het puffen. In het begin gaat het nog wel, maar ga maar eens persweeen wegpuffen, hihi en weg lippen! Liefs
Hihi spelletjes, op dat moment had ik echt geen zin in een spelletje. Heb ook nog nooit gehoord dat iemand spelletjes heeft zitten spelen...
Degenen die erbij zijn krijgen heus wel eten van het ziekenhuis hoor als het lang duurt, dus daar hoef je je niet zo druk om te maken.
bij ons in het ziekenhuis moet er een 2 euro muntstuk in de rolstoel, dit zat er bij dus ook in. Badslippers zijn erg fijn. Ik deelde de douche met 3 andere net bevallen vrouwen en vond het dus wel zo fris. Ik kreeg in het ziekenhuis van die net onderbroeken, dus aan mijn 2 eigen had ik wel genoeg.
bij ons in het ziekenhuis moet er een 2 euro muntstuk in de rolstoel, dit zat er bij dus ook in. Badslippers zijn erg fijn. Ik deelde de douche met 3 andere net bevallen vrouwen en vond het dus wel zo fris. Ik kreeg in het ziekenhuis van die net onderbroeken, dus aan mijn 2 eigen had ik wel genoeg.
Sokken voor je hubbie! Tenminste..... mijn partner kon zich herinneren toen zijn 1e zoon 13 jaar geleden geboren werd dat toen bij zijn ex de vliezen knapten dat hij natte voeten kreeg! Was overigens bij de geboorte van onze zoon niet het geval hoor! Maar je weet maar nooit ha ha! Nee maar even zonder gekheid, in mijn tas zit ook alleen maar het hoognodige hoor. Bigshirt, ondergoed, sokken, voedings bh. Babykleren, jasje en dekentje. Straks alleen nog een paar toiletspulletjes erbij in doen en dan vond ik het wel best!
Ik heb de meeste dingen wel in mijn tas zitten, al hoop ik 'm niet nodig te hebben . Maar dingen als tandenborstel enzo, die moeten nog in de tas, ga niet elke avond mijn tandenborstel uit de tas halen . En papieren voor de dingen die mijn vriend moet regelen, er ligt hier op tafel een lijst met wat hij moet doen. En wat we vergeten zijn, dat kunnen mijn ouders (moeder werkt in het ziekenhuis) evt. komen brengen en mocht ik een dag moeten blijven, kan mijn vriend ook even op en neer rijden. Is maar 5 minuten, dus geen probleem.
wat ik eigenlijk op elk lijstje mis is een kam of borstel. Ik was dus iemand die was vergeten mijn haar in een staart te doen en ik had dus zo'n mega grote klit. (ik moest ook 2 dagen blijven) en een extra shirt voor je man. deze kan ook nog wel eens goed nat worden
benenden in ziekenhuis hebben ze toch ook winkeltjes , hier etos enzo ,als je kam vergeet of tandborstel geen paniek evennaar beneden kopen , ik heb alvast mak-up tasje gemaakt dat is mij grote zorg ,vorige keer geen mak-up voelde me niet lekker wanner mensen kwamen en niet op mij beste uitzag