Wou net zeggen super voor op de teennagels houd wel van knalkleuren op de teennagels op de vingers niet zo
cool ga ook eens kijken meschien heeft mijn nagelstyliste het.. je kan het niet overal kopen volgens mij
Nee deze heb ik uit de USA moeten bestellen samen met 3 andere kleurtjes Ik kan je wel de site geven als je die wil.
Zoiets heb ik normaal ook ja,, ik vind die van jou wel heel leuk! Maar wou een keer wat anders proberen haha
Felle kleurtjes zijn deze zomer en winter errug hip (gelukkig), nou ja, al was het niet zo dan had ik het nog wel opgedaan omdat ik het cool vind. Maar je moet er idd wel het type voor zijn vind ik.
Als het bij je past waarom niet? Ik hou al helemaal niet van nagellak (heb er de nagels ook niet voor ) dus mij zou je (behalve met carnaval misschien) nooit met die kleur zien lopen. Een vriendin van mij heeft wel vaak van die felle kleuren en dat staat haar erg goed, dus tja....wie ben ik dan om te zeggen dat het niet kan.
Ik heb laatst ook nog wat anders geprobeerd.. Vond het zelf niet zo'n succes eigenlijk haha.. Even zoeken hoor!
Vind het ook erg leuk, vooral in de zomer. Heb ook zo'n felroze hier liggen. Bij de Action heb ik die toen gekocht