Jeetje...vind eigenlijk wel dat ze eens mag komen kijken. Bij sommige kan het ook ineens heel snel gaan. Succes iniedergeval!!
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel... Aangezien je vanmorgen ook al gebeld had. Ze mag tot wel even de stand van zaken op komen nemen? Succes iig! Ben je al wel uitgerekend?
idd raar dat ze niet eens even komt kijken. Je bent al sinds vanmorgen bezig. Ik wens je veel succes vannacht, want het klinkt alsof het nu wel door gaat zetten.
Ik zou toch ook willen dat ze me in jou situatie voor de nacht nog ff ziet. Dan weet je hoe je de nacht ingaat en waar je op kunt rekenen.. Succes! Ik zou nog gewoon bellen en zeggen dat je het niet fijn vind zo de nacht in te gaan met de vraag of ze je even kan zien, of desnoods degene die haar dienst zo over neemt..Waar wil je bevallen? Ik wilde kraamhotel en mocht daar al als ik wilde al met de 1e cm heen namelijk.. Ik had al 4/5 bij de eerste Check dus ik kon nog net ff douchen en laatste spullen in m'n tas mikken en hup de auto in..
Precies, of ook gewoon om te zien of het al iets gedaan heeft!! Ik zou ook bellen om te vragen of ze kan komen checken,dat zou ik voor mezelf wel zo prettig vinden. Succes!!
Hopelijk ben je nu lekker aan het bevallen! Hier ook geen uur lang om de 2/3 min hoor. Ging van 2x 10 min naar om de 2/3 min 2/3 min lang. Gelijk een weeënstorm in. Binnen een half uur was de VK hier en een half uur daarna in het ziekenhuis. binnen 6 uur was onze man er!
Blijkt nu nog wel eens dat iedere vk er toch weer een andere kijk op heeft! Jee, ik zou het ook niet prettig vinden als ze het bij 5-8 min nog steeds rommelen noemen want dat is het volgens mijn vk echt niet. Toevalig gisteren geweest en navraag gedaan vandaar! Ik hoop dat je je nacht goed bent doorgekomen en dat je nu een wolk van een baby in je armen hebt!
Hoii, Nou de nacht heb ik niet meer geslapen. Om half 2 hebben we weer gebeld dat ze NU echt moest komen. En toen kwam ze ook meteen. Kwart voor 4 aan het infuus en kwart voor 6 was onze gezonde zoon Boy er. Het viel me alles mee. Alleen kreeg Boy het wat zwaar. Bloeddruk zakte, dus uiteindelijk met vacuum gehaald... Maar was het allemaal waard!!!!!!!!
Gefeliciteerd!! Ik zit NU in het zelfde schuitje als jou hahaha Krampen maar niet mer regelmaat. Spannend!!