diarree

Discussie in 'De bevalling' gestart door Happy Mams, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    hallo,

ik ben op het moment 37 weken zwanger, vannacht had ik enorme krampen in mijn buik, en vanmorgen vroeg ontzettend last van diarree.
    (sorry)
    zouden dit tekenen kunnen zijn van een aankomende bevalling?
    graag zou ik de ervaringen van anderen wel eens willen lezen.
    afgelopen zaterdag heb ik een ctg gehad in het ziekenhuis, ik had toen ook al last van diarree, de gyn heeft toen getest op buikgriep, maar hier bleek ik geen last van te hebben. dus dat kan de oorzaak niet zijn!

groetjes nancy

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

weet het niet hoor, diarree kan ook andere oorzaken hebben, je hebt het vast weleens gehad zonder ziek te zijn geweest, en dus buikgriep te hebben gehad. als de diarree van zaterdag was geweest om je lijf leeg te maken voor de bevalling, was je allang bevallen.

daarnaast is 37 weken nog vroeg, meeste kinderen komen tussen 40-41 weken.

dus ja, het kan zijn dat je gaat bevallen, maar persoonlijk zou ik er niet te hard vanuit gaan ;)

3. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    hallo,

ja zou idd kunnen, dat het iets anders is.
    nou is mijn baarmoedermond wel al verweekt, en heb ik 1 cm ontsluiting.
    ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

groetjes

4. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik heb nooit last van diarree maar ik heb de nacht dat de bevalling begon echt wel veel op de wc gezeten :) Verder ook niet weer gehad, ben benieuwd of ik het nu met de komende bevalling ook ga krijgen ;)

5. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18

Hier precies hetzelfde

6. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Mijn moeder bleek dat ook te hebben bij de bevalling van me zus. In combi met overgeven. Ik heb gisteren overgegeven maar geen diarree.. Dus nog maar even geduld. Al hoewel ik vandaag wel buikpijn heb. Succes! Hopen dat je toch gaat bevallen.

Deel Deze Pagina